eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Wykonanie Robót budowlanych w obiekcie dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek - obecnie budynku Szpitala Puckiego



Ogłoszenie z dnia 2023-11-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie Robót budowlanych w obiekcie dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek - obecnie budynku Szpitala Puckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871707828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: E. Orzeszkowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Puck

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.domzalicka@starostwo.puck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.starostwo.puck.pl/m,218,strona-glowna.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie Robót budowlanych w obiekcie dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek - obecnie budynku Szpitala Puckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4de7124-73fa-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061750/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie Robót budowlanych w obiekcie dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek - obecnie budynku Szpitala Puckiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467076

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie zamieszczono w sekcji IV "SEKCJA VI "INFORMACJE DODATKOWE" z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.2.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1192152,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wykonanie Robót budowlanych w obiekcie dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek - obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnego rejestru zabytków polegających na renowacji ścian zewnętrznych z cegły i wymianie oraz impregnacji belek stropowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262520-2 - Roboty murowe

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1537500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1537500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1537500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane i Handel Justyna Miesikowska z siedzibą w Odry

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551792293

7.3.3) Ulica: Ks. Zawadzińskiego 14

7.3.4) Miejscowość: Gotelp

7.3.5) Kod pocztowy: 89-651

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1537500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

UZASADNIENIE DLA ZASTOSOWANEGO TRYBU Z WOLNEJ RĘKI UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Uzasadnieniem faktycznym dla udzielenia niniejszego zamówienia jest to, że: Zamówienie podstawowe obejmowało w szczególności roboty polegające na remoncie dachu dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek – obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnego rejestru zabytków”. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 09.09.2022 r. (umowa nr WZ.272.2.7.2022, Ogłoszenie o wyniku postępowania Ogłoszenie nr 2022/BZP 00346206/01 z dnia 2022-09-13), czyli niniejsze zamówienie zostanie udzielone w nieprzekraczalnym terminie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego. Zamawiający przewidział udzielanie zamówienia dodatkowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych w „Ogłoszeniu o zamówieniu” dla zamówienia podstawowego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych. pod nr Ogłoszenie nr 2022/BZP 00271431/01 z dnia 2022-07-21 oraz w SWZ. Całkowita wartość zamówienia powtarzanego została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym z możliwością negocjacji. Zamówienie podobne polega na powtórzeniu udzielonych robót budowlanych w zamówieniu podstawowym. Nowo udzielane zamówienie jest związane z zamówieniem podstawowym, istnieje więź funkcjonalna pomiędzy zamówieniem podstawowym, a zamówieniem podobnym. Zamówienie podobne jest rozszerzeniem zamówienia podstawowego o dodatkowy rzeczowy zakres robót, nie wykracza poza miejsce realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie podobne jest ściśle związane z zamierzeniem remontowo-inwestycyjnym realizowanym przez Zamawiającego w Szpitalu Puckim. Zamówienie podobne będzie udzielone jedynie w takim zakresie i na takich warunkach, jakie zostały z góry określone w dokumentach zamówienia podstawowego. Dokumenty zamówienia podstawowego zawierały skrócony opis przedmiotu zamówienia podobnego,
określający jego zakres rzeczowy oraz przewidywane warunki jego udzielenia.
Zamówienie udzielone będzie dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego.
UZASADNIENIE PRAWNE: Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 (Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: 1) zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14, w zw. z art. 217 ust. 1 pkt 7 (Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 7) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy
obliczaniu jego wartości;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.