Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie Robót budowlanych w obiekcie dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek - obecnie budynku Szpitala Puckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871707828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: E. Orzeszkowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.domzalicka@starostwo.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.starostwo.puck.pl/m,218,strona-glowna.html
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie Robót budowlanych w obiekcie dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek - obecnie budynku Szpitala Puckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4de7124-73fa-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061750/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie Robót budowlanych w obiekcie dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek - obecnie budynku Szpitala Puckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467076
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie zamieszczono w sekcji IV "SEKCJA VI "INFORMACJE DODATKOWE" z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.2.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1192152,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie Robót budowlanych w obiekcie dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek - obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnego rejestru zabytków polegających na renowacji ścian zewnętrznych z cegły i wymianie oraz impregnacji belek stropowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1537500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1537500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1537500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane i Handel Justyna Miesikowska z siedzibą w Odry
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551792293
7.3.3) Ulica: Ks. Zawadzińskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Gotelp
7.3.5) Kod pocztowy: 89-651
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE I HANDEL JUSTYNA MIESIKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE I HANDEL JUSTYNA MIESIKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1537500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
określający jego zakres rzeczowy oraz przewidywane warunki jego udzielenia.
Zamówienie udzielone będzie dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego.
UZASADNIENIE PRAWNE: Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 (Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: 1) zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14, w zw. z art. 217 ust. 1 pkt 7 (Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 7) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy
obliczaniu jego wartości;
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" -zajęcia z integracji sensorycznej z podziałem na 5 części z opcją
- Dostawa ambulansu drogowego typu B oraz ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym, znak ZP/11/2024
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" -zajęcia rozwijające funkcje psychomotoryczne -10 części z opcją
- Remont ogrodzenia klasztoru Sióstr Elżbietanek - budynku B Szpitala Puckiego wraz z odtworzeniem terenu w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Realizacja zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
- Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Strzelnie.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki budowlanej część nr 1 i remont korytarzy - część nr 2
- Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych.
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
- Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
- Termomodernizacja obiektów oświatowych - CKZiU nr 1 Budowlanka
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynkach I i II w ramach termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.