eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › REMONT KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO-ORLIK 2012" PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 W MIŃSKU MAZOWIECKIM



Ogłoszenie z dnia 2023-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT KOMPLEKSU SPORTOWEGO „MOJE BOISKO-ORLIK 2012” PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 W MIŃSKU MAZOWIECKIM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Miński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 3

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatminski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatminski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatminski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT KOMPLEKSU SPORTOWEGO „MOJE BOISKO-ORLIK 2012” PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 W MIŃSKU MAZOWIECKIM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b506dc5-6e84-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475532

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010245/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 REMONT KOMPLEKSU SPORTOWEGO „MOJE BOISKO-ORLIK 2012” PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 W MIŃSKU MAZOWIECKIM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.272.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont kompleksu sportowego „Moje Boisko-Orlik 2012” przy Zespole Szkół nr 1 w Mińsku Mazowieckim polegający na wykonaniu remontu nawierzchni boiska sportowego do gry w piłkę nożną, boiska wielofunkcyjnego, budynku sanitarno - szatniowego w ramach kompleksu sportowego zrealizowanego w ramach programu "Moje Boisko - Orlik 2012", przy Zespole Szkół Nr 1 w Mińsku Mazowieckim (działka nr 885/15).
W ramach zadania zostaną wykonane między innymi następujące prace:
a) remont nawierzchni boiska z trawy syntetycznej polegający na wymianie linii wydzielających boiska, uzupełnienie granulatu gumowego, przeczesanie trawy, oczyszczenie boiska z roślinności naturalnej [przy ogrodzeniu],
b) remont nawierzchni poliuretanowej: polegający na usunięcie chwastów, mycie nawierzchni boiska, uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni wykonanie natrysku ciśnieniowego z granulatu EPDM gr 2mm. i malowanie linii wydzielających boiska - parametry techniczne i jakościowe wg specyfikacji technicznej,
c) przebudowie budynku zgodnie z załączoną dokumentacją budowlaną; wykonanie nadbudowy w postaci dachu czterospadowego, montaż okien w ścianach zewnętrznych oraz wykonanie remontu sufitu i podłóg:
− demontaż świetlików,
− wykonanie nowej więźby dachowej z pokryciem z blachy trapezowej,
− w ścianach bocznych montaż okien z PCV ,
− wymiana i uzupełnienie okładzin z paneli PCV wewnętrznych sufitów, po demontażu świetlików,
− dostosowanie okładzin ścian z paneli PCW po montażu okien,
− wymiana podłogi: wykładzin, ocieplenia i płyty podłogowej MDF ,
− demontaż i montaż wewnętrznego wyposażenia wod – kan i elektrycznego (kolidującego z robotami budowlanymi),
− wykonanie dodatkowego ocieplenia poddasza,
− wykonanie wentylacji przestrzeni podpodłogowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji określającej przedmiot zamówienia stanowiącej Załącznik Nr 13 do SWZ tj. w: Opisie technicznym, Projekcie budowlanym i Przedmiarze.

Roboty muszą być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami, dokumentacją techniczną oraz zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik Nr 8 do SWZ.
Każdy oferent przed złożeniem oferty winien szczegółowo zapoznać się z dokumentacją określającą przedmiot zamówienia w celu dokładnej analizy rzeczowego zakresu robót i uwzględnienie ewentualnych robót koniecznych do wykonania, a nie wynikających wprost z dokumentacji projektowej.
We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji określającej przedmiot zamówienia lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Obiekt jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
2. Okres gwarancji i rękojmi:
Przedmiot zamówienia zostanie objęty co najmniej 36 miesięcznym okresem gwarancji i rękojmi jednak nie dłuższym niż 60 miesięcy licząc od dnia przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu.
Dokument gwarancyjny stanowi Załącznik Nr 2 do umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 13 do SWZ – Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.