eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Utrzymanie zimowe dróg powiatowych - zamówienie udzielane w okolicznościach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych



Ogłoszenie z dnia 2022-12-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zimowe dróg powiatowych – zamówienie udzielane w okolicznościach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWODWORSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 1B

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 765-32-00

1.5.8.) Numer faksu: 22 765-32-91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowodworski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowodworski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie zimowe dróg powiatowych – zamówienie udzielane w okolicznościach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c88b3dd-747a-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028556/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Utrzymanie zimowe dróg powiatowych - zamówienie udzielane w okolicznościach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie prowadzone w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 tej ustawy. Niżej wskazany Wykonawca jest Wykonawcą, któremu w dniu 19.10.2021r. Zamawiający udzielił podstawowego zamówienia publicznego na wykonywanie usług dotyczących zadania pn.: "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2021/2022 część 1-2 w ramach postępowania nr ZP.272.10.2021. Zamówienie niniejsze przewidziane było w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. W opisie zamówienia podstawowego wskazano zakres usług oraz warunki, na jakich one zostaną udzielone. Udzielenie niniejszego zamówienia jest niezbędne z uwagi na aktualną sytuację pogodową i warunki panujące na drogach będących w administracji Zamawiającego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-990ba61e-6a3d-11ed-aea3-5a7c432eaced

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych (ZUD) w sezonie 2021/2022 na terenie powiatu nowodworskiego. Zamówienie będzie realizowane na terenie gmin: Zakroczym, Pomiechówek, Nasielsk, Czosnów i Leoncin. Wszystkie prace objęte niniejszym zamówieniem należy wykonywać zgodnie z wytycznymi zawartymi w specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg.
Część nr 1: usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Zakroczym oraz części gminy Pomiechówek – ilość dróg administrowanych przez Powiat Nowodworski, na których przewidziane jest realizowanie zadania: 83,14 km. Planowany zakres prac:
Część 1:
1) odśnieżanie i zwalczanie śliskości (drogi):
a) odśnieżanie (osprzęt Wykonawcy): 250,00 km,
b) zwalczanie śliskości (osprzęt Wykonawcy): 300,00 km;
2) odśnieżanie i zwalczanie śliskości (chodniki): 3 500,00 m2;
3) wywóz śniegu z dróg przebiegających przez miasta: 10,00 m3;
4) praca ciężkiego sprzętu (uruchamiane w wyjątkowych sytuacjach):
a) równiarka: 5 r-g,
b) ładowarka: 5 r-g.
Niżej podajemy zasady odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej w poszczególnych standardach:
I standard:
Jezdnia odśnieżona na całej szerokości wraz z przylegającą infrastrukturą drogową (w tym: chodniki, ścieżki rowerowe, zatoki przystanków autobusowych, zatoki postojowe, utwardzone pobocza). Zwalczanie śliskości – jezdnia posypana na całej długości. Przyjęto średnią szerokość odśnieżania i zwalczania śliskości – 6 m. Przyjęto średnią prędkość pojazdów wykonujących czynności ZUD - 30 km/godz.
II standard:
Jezdnia odśnieżona na całej szerokości.
Jezdnia posypana w miejscach wyznaczonych, tj. skrzyżowania z drogami, z przejazdem kolejowym, odcinki o nachyleniu > 4%, przystanki autobusowe, okolice szkół oraz łuki poziome, oraz w miejscach wyznaczonych przez zarządcę drogi - na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. Przyjęto średnią szerokość odśnieżania i zwalczania śliskości – 6 m. Przyjęto średnią prędkość pojazdów wykonujących czynności ZUD - 30 km/godz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 96700,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych (ZUD) w sezonie 2021/2022 na terenie powiatu nowodworskiego. Zamówienie będzie realizowane na terenie gmin: Zakroczym, Pomiechówek, Nasielsk, Czosnów i Leoncin. Wszystkie prace objęte niniejszym zamówieniem należy wykonywać zgodnie z wytycznymi zawartymi w specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg. Część nr 2: usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Nasielsk oraz części gminy Pomiechówek – ilość dróg administrowanych przez Powiat Nowodworski, na których przewidziane jest realizowanie zadania: 73,96 km. Planowany zakres prac: Część 2:
1) odśnieżanie i zwalczanie śliskości (drogi):
a) odśnieżanie (osprzęt Wykonawcy): 250,00 km,
b) zwalczanie śliskości (osprzęt Wykonawcy): 250,00 km;
2) odśnieżanie i zwalczanie śliskości (chodniki): 1 800,00 m2;
3) wywóz śniegu z dróg przebiegających przez miasta: 10,00 m3;
4) praca ciężkiego sprzętu (uruchamiane w wyjątkowych sytuacjach):
a) równiarka: 5 r-g,
b) ładowarka: 5 r-g.
Niżej podajemy zasady odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej w poszczególnych standardach:
I standard:
Jezdnia odśnieżona na całej szerokości wraz z przylegającą infrastrukturą drogową (w tym: chodniki, ścieżki rowerowe, zatoki przystanków autobusowych, zatoki postojowe, utwardzone pobocza). Zwalczanie śliskości – jezdnia posypana na całej długości. Przyjęto średnią szerokość odśnieżania i zwalczania śliskości – 6 m. Przyjęto średnią prędkość pojazdów wykonujących czynności ZUD - 30 km/godz.
II standard:
Jezdnia odśnieżona na całej szerokości.
Jezdnia posypana w miejscach wyznaczonych, tj. skrzyżowania z drogami, z przejazdem kolejowym, odcinki o nachyleniu > 4%, przystanki autobusowe, okolice szkół oraz łuki poziome, oraz w miejscach wyznaczonych przez zarządcę drogi - na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. Przyjęto średnią szerokość odśnieżania i zwalczania śliskości – 6 m. Przyjęto średnią prędkość pojazdów wykonujących czynności ZUD - 30 km/godz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 83600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105326,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105326,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105326,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311048069

7.3.3) Ulica: ul. B. Prusa 7

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-102

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105326,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90575,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90575,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90575,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311048069

7.3.3) Ulica: ul. B. Prusa 7

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-102

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90575,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Niniejsze ogłoszenie o wyniku postępowania dotyczy ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy nr 2022/BZP 00451275/01. Brak możliwości dodania numeru ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy w/w sekcjach z uwagi na problem techniczny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.