eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia Mała › Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych oraz siłowni zewnętrznych na place zabaw na terenie gm. Wisznia Mała



Ogłoszenie z dnia 2023-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych oraz siłowni zewnętrznych na place zabaw na terenie gm. Wisznia Mała

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisznia Mała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934897

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 9

1.5.2.) Miejscowość: Wisznia Mała

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-114

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 3084800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wiszniamala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych oraz siłowni zewnętrznych na place zabaw na terenie gm. Wisznia Mała

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86141f88-2c77-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026522/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Doposażenie placów zabaw na terenie gm. Wisznia Mała

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie nr 3 realizowane jest w ramach projektu pn. „Wyposażenie placów zabaw w Gminie Wisznia Mała” realizowanego w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność", objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329021

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych na place zabaw na terenie gm. Wisznia Mała obejmująca:
1.1. Piotrkowiczki ul Spacerowa dz. nr 184 - Zestaw zabawowy nr 1
1.2. Ligota Piękna ul. Na Kolonii / Sportowa, dz. nr 21 - Zestaw linowy
1.3. Ozorowice przy boisku dz. nr 161/1, 161/2 - Huśtawka wahadłowa
1.4. Strzeszów ul. Łąkowa dz. nr 120/1 - zestaw zabawowy nr 2
1.5. Wysoki Kościół - ul. Parkowa dz. nr 75 - zestaw wspinaczkowy.
1.6. Szymanów ul. Sportowa dz. nr 101/1 - zjazd linowy 36 m z polem piaskowym
1.7. Szewce ul. Sportowa dz. nr 520 - zjazd linowy 36 m z polem piaskowym
1.8. Malin dz. nr 285/1, 31 - Zestaw zabawowy nr 3
1.9.Strzeszów dz. nr 454/5- ławka solarna z oparciem

2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz wzór umowy stanowiące załączniki do niniejszego SWZ-u
3. Warunki realizacji zamówienia:
1) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.
2). Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 ze zm. ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.)
3). Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami.
4). Urządzenia muszą posiadać posiadać certyfikat ich zgodności z normą N-EN 1176:2009/2017 - urządzenia zabawowe - wydany przez jednostkę certyfikującą uprawnioną do badań urządzeń i wydawania tego typu dokumentów.Nawierzchnia bezpieczna pod zjazdami musi spełniać wymagania wg normy PN-EN 1177 +AC:2019-04. Certyfikaty powinny się odwoływać do nazw i kart katalogowych urządzeń, które Wykonawca zamierza zamontować w ramach niniejszego zamówienia. Certyfikaty powinny być wydane w jęz. polskim i terminowo ważne. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiotowe certyfikaty wraz z kartami katalogowymi w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 243495,935 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawę wraz z montażem urządzeń siłowni zewnętrznej na plac zabaw na działce nr 297 w m. Wisznia Mała obejmująca urządzenia montowane na pylonie:
- surfer i koło do ćwiczeń ramion,
- rower i wioślarz,
- biegacz i steper,
- krzesło do wyciskania i wyciąg górny

2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz wzór umowy stanowiące załączniki do niniejszego SWZ-u
3. Warunki realizacji zamówienia:
1) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.
2). Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 ze zm. ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 poz. 863 ze zm.)
3). Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami.
4). Urządzenia muszą posiadać posiadać certyfikat ich zgodności z normą 16630:2015-06 - urządzenia siłowni wydany przez jednostkę certyfikującą uprawnioną do badań urządzeń i wydawania tego typu dokumentów. Certyfikaty powinny się odwoływać do nazw i kart katalogowych urządzeń, które Wykonawca zamierza zamontować w ramach niniejszego zamówienia. Certyfikaty powinny być wydane w jęz. polskim i terminowo ważne. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiotowe certyfikaty wraz z kartami katalogowymi w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.
5) Wykonawca ustanowi we własnym zakresie i na własny koszty Kierownika budowy
2). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej budowy, łącznie z geodezją inwentaryzacją powykonawczą

4.5.3.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 21138,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawę wraz z montażem ławki solarnej z oparciem na plac zabaw w m. Strzeszów gm. Wisznia Mała.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz wzór umowy stanowiące załączniki do niniejszego SWZ-u
3. Warunki realizacji zamówienia:
1) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.
2). Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 ze zm. ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.)
3). Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299902,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299902,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Croquet Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961434198

7.3.4) Miejscowość: Szczodre

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299902,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21709,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21709,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Noba-Exim Bartłomiej Norkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791277149

7.3.4) Miejscowość: Kaweczyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21709,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu do Zamawiającego na przedmiotowe zadanie wpłynęły 2 oferty: Oferta nr 1 wykonawcy: Noba-Exim Bartłomiej Norkowski z siedz. Kawęczyn 1, 87-123 Dobrzejewice oraz Oferta nr 2 wykonawcy: Grupa EPX Paweł Matera z siedz. 39-205 Pustków 288. W trakcie badania i oceny ofert stwierdzono, że przedmiotowe oferty nie zawierają okresu gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia. Z godnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia, Zamawiający wymagał, aby oferowane urządzanie posiadały co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji. W związku z powyższym złożone oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy, z uwagi na fakt, że ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Tym samym unieważnia się postępowanie na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy pzp z uwagi na fakt, że wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.