eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyrzyce › Budowa i przebudowa ciągów komunikacyjnych ( chodników) na terenie cmentarzy komunalnych położonych na terenie Gminy Pyrzyce



Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa ciągów komunikacyjnych ( chodników) na terenie cmentarzy komunalnych położonych na terenie Gminy Pyrzyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyrzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 091/39 70 310

1.5.8.) Numer faksu: 091/39 70 314

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa ciągów komunikacyjnych ( chodników) na terenie cmentarzy komunalnych położonych na terenie Gminy Pyrzyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84175983-4e0c-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003135/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa i przebudowa ciągów komunikacyjnych ( chodników) na terenie cmentarzy komunalnych położonych na terenie Gminy Pyrzyce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395721/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKŚiR.271.80.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1.
1. „Przebudowa istniejącego chodnika na cmentarzu w miejscowości Brzezin”
2. Zamówienie obejmuje przebudowę istniejącego ciągu pieszego na cmentarzu w miejscowości Brzezin.
Parametry techniczne:
a) ciąg komunikacyjny
- szerokość 1,50 i 2,00 m
- pochylenie poprzeczne – 1 %
Konstrukcje nawierzchni:
a) chodniki – nawierzchnia z płyt kamiennych
- warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm, kolor szary
- podsypka cementowo – piaskowa brub. 5 cm
- warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o #0/31,5mm grub. 15cm.
- powierzchnia 191,09 m2
Materiały dodatkowe:
- obrzeże betonowe o wymiarach 6x20 cm. W/w materiały należy ustawić na ławie betonowej z oporem, wykonanej z betonu
C12/15.
Rozwiązania sytuacyjno – wysokościowe
W ramach opracowania zaprojektowano przebudowę istniejącego chodnika na cmentarzu i wykonanie nowego chodnika na
terenie zielonym. Wymiary i długości chodników zostały podane na rysunku nr 1 – Plan sytuacyjny ( dokumentacja
projektowa).
Układ komunikacyjny:
- obiekt stanowi chodnik na cmentarzu komunalnym w miejscowości Brzezin.
Sposób dostępu do drogi publicznej:
- projektowana inwestycja posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej
Parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu:
- przedmiotowa działka nie jest uzbrojona
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, założenia programowe oraz standard wykonania, zostały określone w
dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ, przedmiarach stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do SWZ
Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępniony przez Zamawiającego zakres robót (załącznik nr 8 przedmiar
) nie jest podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34953300-5 - Chodniki

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 57723,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2.
1. „Wykonanie ciągu pieszego na cmentarzu w Stróżewie na dz. nr 64”
2. Zamówienie obejmuje przebudowę istniejącego ciągu pieszego na cmentarzu w miejscowości Stróżewo.
Parametry techniczne:
a) ciąg komunikacyjny
- szerokość 1,80 m
- pochylenie poprzeczne – 1 %
Konstrukcje nawierzchni:
a) chodniki – nawierzchnia z płyt kamiennych
- warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm, kolor szary
- podsypka cementowo – piaskowa grub. 5 cm
- warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o #0/31,5mm grub. 15cm.
- powierzchnia 106,48 m2
Materiały dodatkowe:
- obrzeże betonowe o wymiarach 8 x 30 cm. W/w materiały należy ustawić na ławie betonowej z oporem, wykonanej z
betonu C12/15.
Rozwiązania sytuacyjno – wysokościowe
W ramach opracowania zaprojektowano przebudowę istniejącego chodnika na cmentarzu, projektowany ciąg pieszy został
zaprojektowany z kostki brukowej betonowej o szerokości 1,80 m o pochyleniu poprzecznym jednostronnym 1%
skierowanym w stronę nagrobków. Wymiary ciągu pieszego zostały podane na rysunku nr na rysunku nr 1 – Plan
sytuacyjny. Projektowany ciąg pieszy, prowadzić prowadzić wysokościowo po istniejącej niwelecie.
Sposób dostępu do drogi publicznej:
- projektowany ciąg komunikacyjny jak i istniejący ciąg komunikacyjny posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej tj.
drogi powiatowej.
Parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu: - na przedmiotowej działce znajduje się istniejące uzbrojenie terenu m.in. sieć wodociągowa
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, założenia programowe oraz standard wykonania, zostały określone w
dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ, przedmiarach stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do SWZ
Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępniony przez Zamawiającego zakres robót (załącznik nr 8 przedmiar
) nie jest podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy.
Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów własnych (zakupionych przez siebie), jednakże
Zamawiający przekaże Wykonawcy materiał budowlany na wykonanie nawierzchni o powierzchni 40 m2..

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3
1. „Budowa ciągu komunikacyjnego na nowej części cmentarza komunalnego w Pyrzycach polegająca na utwardzeniu
terenu części działki nr 42 obr. 7 miasta Pyrzyce”.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie ciągu pieszego na cmentarzu komunalnym w Pyrzycach na działce nr 42 obr. 7 m.
Pyrzyce.
Parametry techniczne:
a) ciąg komunikacyjny
- szerokość 4,5 m i 5,0 m
- pochylenie poprzeczne – 1 %
Konstrukcje nawierzchni:
a) chodniki – nawierzchnia z płyt kamiennych
- warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm, kolor szary
- podsypka cementowo – piaskowa grub. 5 cm
- warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o #0/31,5mm grub. 15cm.
- warstwa odcinająca grub. 10 cm
- powierzchnia 1064,28m2
Materiały dodatkowe:
- obrzeże betonowe o wymiarach 8 x 30 cm. W/w materiały należy ustawić na ławie betonowej z oporem, wykonanej z
betonu C12/15.
Rozwiązania sytuacyjno – wysokościowe
W ramach opracowania zaprojektowano ciąg komunikacyjny o nawierzchni z kostki brukowej betonowej i szerokości 4,50 i
5,00 m o pochyleniu poprzecznym 1% skierowanym w stronę nagrobków. Wymiary ciągu komunikacyjnego zostały podane
na rysunku nr 1– Plan sytuacyjny. Projektowany ciąg komunikacyjny należy dowiązać do istniejącego ciągu utwardzonego
oraz go wynieść ponad teren o min. 5 cm ponad w stosunku do istniejącego terenu.
Sposób dostępu do drogi publicznej:
- projektowany ciąg komunikacyjny jak i istniejący ciąg komunikacyjny posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej tj.
drogi powiatowej – ul. Cmentarna
Parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu:
- na przedmiotowej działce znajduje się istniejące uzbrojenie terenu m.in. sieć wodociągowa
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, założenia programowe oraz standard wykonania, zostały określone w
dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ, przedmiarach stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do SWZ
Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępniony przez Zamawiającego zakres robót (załącznik nr 8 przedmiar
) nie jest podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34953300-5 - Chodniki

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 337398,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47866,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47866,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne Zbigniew Wasiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8531427178

7.3.3) Ulica: ul. Kilińskiego 15a/6

7.3.4) Miejscowość: Pyrzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 74-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47866,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16804,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47321,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.B. ISOBAU-POLSKA Jarosław Stacherzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8531009268

7.3.3) Ulica: Ul. Polskich Marynarzy 91/18

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-050

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47321,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269366,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269366,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.B. ISOBAU - POLSKA Jarosław Stacherzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8531009268

7.3.3) Ulica: ul. Polskich Marynarzy 91/18

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-050

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269366,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.