eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieliny › Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: "Budowa drogi gminnej nr 308040T Bieliny-Porąbki"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Budowa drogi gminnej nr 308040T Bieliny-Porąbki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIELINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009975

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 17

1.5.2.) Miejscowość: Bieliny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-004

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje.ania@bieliny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Budowa drogi gminnej nr 308040T Bieliny-Porąbki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db4f81cf-55d1-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012326/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu Budowa drogi gminnej nr 308040T Bieliny- Porąbki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412824/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym obejmować będzie w szczególności następujące obowiązki:
– dokładną znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umowy pomiędzy Wykonawcą, a podwykonawcą lub dalszymi podwykonawcami,
– weryfikacja dokumentacji projektowej w zakresie zgodności jej opisu z zapisami art. 99 ustawy w szczególności dokonania ujawnionych zmian jeżeli będą wskazane nazwy producentów lub znaki towarowe.
– bieżącą kontrolę terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo- finansowym,
– bieżącą kontrolę robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo - techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę/ zmianą uzyskanego przez Inwestora pozwolenia na budowę, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej,
– w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji
o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
– podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru,
– dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji,
– podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego i postępem robót,
– udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Zamawiającego,
– organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawcę,
– kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych,
– akceptacja materiałów przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę,
– wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót,
– żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad
w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad,
– ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
– dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach uzgodnionych
z Zamawiającym oraz Wykonawcą,
– udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad,
– potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia,
– niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
– udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji,
– uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań,
– rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych,
– poświadczenie terminu zakończenia robót,
– kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron,
– rozliczenie umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron,
– kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska,
– uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją,
– koordynowanie robót w poszczególnych branżach,
– odbiór dostaw lub usług (w tym odbiory inspektorów w poszczególnych branżach),
– kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego,
– przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji,
– sporządzanie miesięcznych raportów z zaawansowania robót budowlanych,
– archiwizacja protokołów z narad roboczych, korespondencji i dokumentacji, a następnie przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji lub rozwiązaniu niniejszej umowy
– obecność na budowie w sposób stały, zapewniający nadzór nad inwestycją – przez stały nadzór rozumie się obecność inspektora nadzoru w branży drogowej oraz pozostałych branżowych inspektorów i specjalistów na każdym etapie procesu technologicznego gwarantującego właściwą realizację inwestycji na placu budowy nie mniej niż:
• wymagane minimum to 2 razy w tygodniu do końca realizacji inwestycji. Inspektorzy nadzoru zobowiązani są do prowadzenia zeszytu obecności przebywania na budowie. Zeszyt ten będzie znajdował się w Referacie Inwestycji Zamawiającego, gdzie Inspektor zarejestruje podpisem swoje pojawienie się na budowie.
– nadzór nad prowadzeniem dziennika budowy, przeprowadzaniem prób, badań i pomiarów jakościowych,
– uczestniczenie w naradach roboczych z Inwestorem i Wykonawcą,
– udział w pracach zespołu powołanego do nadzoru nad realizacją udzielonego zamówienia dotyczącego robót budowlanych związanych z inwestycją,
– w sytuacjach awaryjnych, bezzwłoczne pojawianie się na placu budowy, po uprzednim telefonicznym powiadomieniu przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego,
– wykonania na wezwanie Zamawiającego okresowych analiz rzeczowego i finansowego zaawansowania robót,
– sprawdzenie poprawności wykonania dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi,
– organizowanie i uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych w okresie trwałości projektu (okres gwarancji i rękojmi),
– kontrola usunięcia wad przez Wykonawcę w okresie gwarancji i rękojmi,
– wykonywanie wszelkich innych czynności niewymienionych w niniejszym opisie o pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowlanego oraz umowie na roboty budowlane, które będą konieczne do prawidłowej realizacji zadania.
– opracowanie i przekazanie pełnego kompletu dokumentacji niezbędnej do rozliczenia inwestycji wraz z dokonanym opracowaniem analitycznym.
4. Podstawowy zakres robót budowlanych, dla których należy zapewnić nadzór obejmuje:
• Budowa jezdni drogi gminnej klasy L o szerokości nawierzchni 5,5 m i długości około 2779,5 m z betonu asfaltowego,
• Budowa jezdni drogi gminnej klasy D o szerokości 3,5 m o długości 235,5 m, zakończonej placem do zawracania o wymiarach 12,5m x 12,5m o nawierzchni bitumicznej
• Budowa chodnika przy drodze gminnej klasy D o szerokości 2,0 m i długości około 0,246 km z kostki brukowej,
• Budowa ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 3,0 m i długości około 2800 m o nawierzchni bitumicznej,
• Budowa zjazdów na działki sąsiadujące o nawierzchni z betonu asfaltowego,
• Budowa systemu zagospodarowania wód opadowych i roztopowych w postaci rowów przydrożnych oraz zbiorników retencyjno-infiltracyjnych,
• Budowa przepustów pod zjazdami,
• Budowa pod koroną drogi przepustów skrzynkowych o wymiarach 1500x4000
• Budowa przepustu skrzynkowego pod koroną drogi powiatowej nr 0318T o wymiarach 1000x1000,
• Budowa przepustów rurowych pod korona drogi,
• Budowa oświetlenia ulicznego,
• Budowa kanału technologicznego,
• Przebudowa kolizji z infrastruktura techniczną w tym: sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć energetyczna linii NN i SN oraz sieć teletechniczna
• Wycinka drzew i krzewów
Zakres robót budowlanych nad którym będzie sprawowany nadzór inwestorski przedstawia załącznik nr 9 - dokumentacja techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77981,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199260,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77981,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis Sp. z o. o. S1 sp. K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382676141

7.3.3) Ulica: ul. Jasielska 11

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77981,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.