Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00061117/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków Świlcza- Kamyszyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W ŚWILCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690227114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 168
1.5.2.) Miejscowość: Świlcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwik@swilcza.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków Świlcza- Kamyszyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ee19030-9015-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032103/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków Świlcza - Kamyszyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061117/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWIK 23/02/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków Świlcza- Kamyszyn.
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, wywozie i zagospodarowaniu
komunalnych osadów ściekowych, mechanicznie odwodnionych (kod odpadu: 19 08 05) z oczyszczalni ścieków Świlcza-Kamyszyn przez okres 9 miesięcy od podpisania umowy, w ilości około 2 800 ton (słownie: dwa tysiące osiemset ton).
Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym rodzaju procesu odzysku, którym poddany będzie odebrany komunalny osad ściekowy.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ważnych zezwoleń (decyzji) właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów oraz jeśli rodzaj procesu odzysku tego wymaga w zakresie odzysku i/lub unieszkodliwiania odpadów (w tym o kodzie: 19 08 05) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (jednolity tekst: Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późniejszymi zmianami). W/w dokumenty muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku gdy ważność w/w dokumentów wygasa w trakcie realizacji zamówienia,
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić w treści oferty oświadczenie deklarujące złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności zezwolenia (decyzji) i uzyskanie stosownego nowego, prawomocnego zezwolenia (decyzji), tak aby zapewnić ciągłość ważności w/w dokumentów, a tym samym zapewnić ciągłość realizacji zamówienia w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2022 r. Brak stosownych zezwoleń (decyzji) na etapie realizacji umowy będzie skutkował odstąpieniem od umowy zgodnie z wytycznymi z zawartymi w projekcie umowy.
3. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1) odbioru osadów,
2) ustalenie ilości odbieranych komunalnych osadów ściekowych następować będzie przez zważenie na wadze samochodowej, przeprowadzone w atestowanym punkcie kontroli obustronnie uzgodnionym, znajdującym się na terenie gminy Świlcza (Zamawiający może wyrazić zgodę na ustalenie innego miejsca ważenia osadów w przypadku braku możliwości ustalenia takiego miejsca na terenie gminy Świlcza lub w innych przypadkach uniemożliwiających ich ważenie na terenie gminy Świlcza lub innego sposobu rozliczania ilości załadowanego osadu. W takich przypadkach wymagana jest pisemna zgoda Zamawiającego wyrażona na piśmie);
3) zapewnienia odbioru komunalnych osadów ściekowych w ciągu całego okresu trwania umowy,
4) zapewnienia naczep lub dostosowania samochodów do bezpośredniego, odbioru komunalnych osadów ściekowych spod prasy i bezpośredniego transportu do miejsca zagospodarowania, kontenery, naczepy szczelne (nie powodujące wycieków) posiadające ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu osadów i pozwalającą na ich odbiór w wymaganym przez Zamawiającego terminie),
5) zapewnienia utrzymania stanu nawierzchni dróg (Zamawiającego i publicznych) pod względem czystości w czasie trwania usługi,
6) wykonywania obowiązku w zakresie ewidencjonowania odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (potwierdzania odbioru osadów ściekowych na kartach przekazania odpadów i prowadzenie innych stosownych dokumentów wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (jednolity tekst: Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 257)).
7) przeprowadzenia procesu zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych zgodnie z ustawą o odpadach oraz prawo ochrony środowiska,
8) udostępnienie niezbędnych danych umożliwiających prowadzenie ewidencji przez Zamawiającego oraz prowadzenie kart przekazania odpadów w formie elektronicznej.
4. Wykonawca przy realizacji zadania musi przestrzegać przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (jednolity tekst: Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późniejszymi zmianami), rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 roku w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 257) oraz ustawy Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 roku (jednolity tekst: Dz. U. z 2021 r., poz. 1973 z późniejszymi zmianami).
5. W przypadku przeprowadzenia kontroli przez stosowne instytucje kontroli i nałożenia ewentualnych kar finansowych na Zamawiającego (jako na wytwórcę odpadów) wynikających z gospodarowania przez Wykonawcę komunalnymi osadami ściekowymi niezgodnie z warunkami zawartymi w umowie, Zamawiający obciąży finansowo Wykonawcę kwotą odpowiadającą wysokości nałożonej kary.
6. Zamawiający dopuszcza zagospodarowanie odpadów poprzez rolnicze zagospodarowanie.
7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
• ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 roku, poz. 779 z późniejszymi zmianami), zwaną dalej „ustawa o odpadach”,
• ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 roku (t.j. Dz. U. z 2021 roku poz.1973 z późniejszymi zmianami),
• rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie komunalnych osadów ściekowych z dnia 06 lutego 2015 r. (Dz. U. z 2015 roku, poz. 257 ), zwanego dalej „Rozporządzeniem”,
• ustawą o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2021 roku, poz.919 z późniejszymi zmianami),
• rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 roku w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U. z 2016 r. poz. 1742).
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) uwodnienie, skład fizykochemiczny wg. badań wykonywanych z każdej partii osadu,
2) miejsce odbioru osadu – Gminna Oczyszczalnia Ścieków Świlcza-Kamyszyn,
3) termin realizacji 7 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego,
4) częstotliwość odbioru – co 2 miesiące przez okres 2-3 dni,
5) załadunek oraz ważenie odpadu po Stronie Zamawiającego,
6) odbiór komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni polegał będzie na podstawieniu naczepy samochodowej pod podajnik transportujący osad, odbiorze pełnej naczepy i podstawienie w jej miejsce pustej. W przypadku braku możliwości odbioru naczepy z osadem, osad będzie składowany na pryzmie pod wiatą a następnie ładowany ładowarką i wywieziony. W okresie zimowym jeżeli warunki atmosferyczne nie będą pozwalały na zagospodarowanie i wykorzystanie rolnicze osadów, osad będzie składowany na oczyszczalni ścieków.
7) przed odbiorem odpadu strony umowy przekażą sobie aktualne wyniki badań: Zamawiający wyniki badań komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05, a Wykonawca wyniki badań gruntów, na których będą zagospodarowane komunalne osady ściekowe wraz z określeniem dawki stosowania,
8) sposób rozliczenia wywozu – zagospodarowania osadu – na podstawie masy osadu, KPO sporządzonej w BDO,
9) Zamawiający powiadamia Wykonawcę na 7 dni przed planowanym terminem wywozu osadu.
9. Wykonawca ponosi w stosunku do Zamawiającego odpowiedzialność prawną i finansową związaną z realizacją przedmiotu umowy.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich z powodu zniszczeń, uszkodzeń, szkód związanych i wynikłych podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków
Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513600-2 - Usługi usuwania osadów
90513700-3 - Usługi transportu osadów
90513800-4 - Usługi obróbki osadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2021 r. Prawo zamówień publicznych ponieważ wszystkie złożone w przedmiotowym postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu.INNE PRZETARGI ŚWILCZA
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia - sprzętu rehabilitacyjnego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
więcej: przetargi ŚWILCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Rzewnie
- Odbiór skratek, oraz usługa wywozu i zagospodarowanie metodą R3 osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków Wola Kalinowska, Gmina Sułoszowa
- RDW w Parczewie: Usługi związane z oczyszczaniem separatorów przy obiektach mostowych
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych i medycznych
- Czyszczenie wnętrza Wydzielonej Komory Fermentacyjnej zamkniętej (WKF - z) wraz z przeglądem komory
- Wykonanie termomodernizacji i remontu budynku mieszkalnego przy ul. Młyńskiej 10 w Stargardzie.
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.