eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łyse › Dostawa oleju napędowego grzewczego EKOTERM PLUS lub równoważnego dla Szkoły Podstawowej w Zalasiu



Ogłoszenie z dnia 2023-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego grzewczego EKOTERM PLUS lub równoważnego dla Szkoły Podstawowej w Zalasiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łyse

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668172

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrołęcka 2

1.5.2.) Miejscowość: Łyse

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-437

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 77 25 003

1.5.8.) Numer faksu: +48 29 77 25 003 w. 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalyse.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglyse.e-bip.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminalyse.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja publiczna samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego grzewczego EKOTERM PLUS lub równoważnego dla Szkoły Podstawowej w Zalasiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbaa82d0-6d98-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051561/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa oleju napędowego grzewczego EKOTERM PLUS lub równoważnego dla placówek oświatowych na terenie Gminy Łyse

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449609

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZP.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 254760,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV ): 09135100-5
5.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego grzewczego EKOTERM PLUS lub równoważnego w ilości 40.000,00 dm3 liczonej w temperaturze referencyjnej 15ºC dla Szkoły Podstawowej w Zalasiu o parametrach:
1) wartość opałowa nie niższa niż – 41 MJ/kg
2) gęstość w temperaturze 15ºC nie wyższa niż - 0,9g/ml
3) lepkość kinematyczna w temperaturze 20ºC nie większa niż – 6,0 mm2/s
4) temperatura zapłonu nie niższa niż - 56ºC
5) temperatura płynięcia nie wyższa niż – (-24ºC)
6) Skład frakcyjny:
a) do temperatury 250ºC destyluje się nie więcej niż 65% (v/v)
b) do temperatury 350ºC destyluje się nie mniej niż 85% (v/v)
7) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3 % (m/m)
8) pozostałość po spopieleniu 0,01% (m/m)
9) zawartość siarki nie więcej niż 0,15% (m/m)
10) zawartość wody nie większa niż 200mg/kg
11) całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24mg/kg

5.3. Zamawiany olej napędowy grzewczy dostarczony ma być do Szkoły Podstawowej w Zalasiu, Zalas 1, 07-438 Zalas, w terminach i ilościach zgodnych z załącznikiem nr 7 – zapotrzebowanie na olej opałowy. Podane w załączniku nr 7 ilości oraz terminy mają jedynie charakter poglądowy, a każdorazowa dostawa realizowana będzie na telefoniczne żądanie kierownika jednostki w terminie do 3 dni roboczych od dnia zamówienia w ilości zgodnej z zamówieniem telefonicznym.
Zamawiający przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji, stosownie do treści art. 441 ust. 1 ustawy Pzp; dopuszcza możliwość 50% zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia, zarówno w całości, jak również w stosunku do poszczególnych punktów odbioru.
5.4. Jednorazowe dostawy realizowane będą przez wykonawcę w ilościach zgłaszanych telefonicznie przez poszczególnych odbiorców z wyprzedzeniem 3 dni.
5.5. Wraz z każdorazową dostawą przedkładane będą świadectwa jakości, nie później niż z fakturą.
5.6. Wymienione dostawy obejmują pełny zakres t.j. załadunek na środek transportu, transport oraz rozładunek w miejscu przeznaczenia.
5.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
5.8. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
5.9. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub
sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o
których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy pzp.
5.10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Uzasadnienie: Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę i jeden rodzaj dostaw. Przedmiotowe zamówienie polega bowiem na dostawie jednego towaru. Ewentualny podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne oraz ryzyko nienależytego wykonania przedmiotowego zamówienia wskutek dodatkowej koordynacji dostaw przez różnych wykonawców realizujących dostawę poszczególnych części zamówienia.
5.11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5.13. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
5.14. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
5.15. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp.
5.16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5.17. Zamawiający nie określił w SWZ wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.18. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209227,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210723,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209227,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Paliw Deptuła Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581831153

7.3.3) Ulica: Trasa Mazurska 56

7.3.4) Miejscowość: Kadzidło

7.3.5) Kod pocztowy: 07-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209227,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.