eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ogrodzieniec › Dostosowanie budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Ogrodzieńcu do wymogów przeciwpożarowych



Ogłoszenie z dnia 2023-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Ogrodzieńcu do wymogów przeciwpożarowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK KULTURY I SPORTU W OGRODZIEŃCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000287355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 24

1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 67-32-044

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kultura@ogrodzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgokis.ogrodzieniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31c6d367-4002-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Ogrodzieńcu do wymogów przeciwpożarowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31c6d367-4002-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00336733/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Ogrodzieńcu do wymogów przeciwpożarowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360024

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 317073,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Ogrodzieńcu do wymogów przeciwpożarowych. Zakres czynności objętych zapytaniem obejmuje dostawę i montaż czujek oraz centrali, roboty rozbiórkowe i montażowe okien i drzwi, podłączenie istniejącej klapy oddymiającej oraz wykonanie drogi przeciwpożarowej.
2. Docelowo wszystkie niezbędne do przeprowadzenia prace budowlane, jak i zakres robót do wykonania zostały ujęte w udostępnionej dokumentacji projektowej (Załącznik nr 4 do SWZ).
3. Zamawiający posiada stosowne pozwolenia na wykonanie robót budowlanych – Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
6. W przypadku użycia w dokumentacji odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
7. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe

44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy pzp Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy: OKNA PWP Sp. z o.o. z uwagi na fakt, że oferta zawierała rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Wykonawca złożył wyjaśnienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, lecz nie złożył żadnych wyjaśnień / dowodów dotyczących zgodności z przepisami dot. kosztów pracy czy zgodności z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego. Otrzymane wyjaśnienia są lakoniczne i ogólnikowe, nie zawierają żadnych konkretnych, matematycznych wyliczeń, na podstawie których Zamawiający mógłby uznać, że istnieje możliwość wykonania zamówienia za cenę ofertową. Przedstawione wyjaśnienia nie rozwiały wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia. Zamawiający odrzucił ofertę w/w Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy pzp w zw. z art. 224 ust. 5 i 6 ustawy pzp.
2. Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy pzp odrzucił oferty wykonawców:
Grupa-Am Sp. z o.o., HYDRATEC Sp. z o.o. oraz Trans-Jul-Bud Sp. z o.o. z uwagi na fakt, że wykonawcy nie wyrazili pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Dnia 06.10.2023 r. Zamawiający zwrócił się z prośbą do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą do dnia 8 listopada 2023 r.
Do upływu terminu związania ofertą, tj. do dnia 10.10.2023 r., wykonawcy nie złożyli pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
3. Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania, bowiem oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 697410,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 697410,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.