eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łużna › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu " Cyfrowa Gmina" oraz w ramach projektu "Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR".



Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „ Cyfrowa Gmina” oraz w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łużna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łużna 634

1.5.2.) Miejscowość: Łużna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-322

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@luzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugluzna

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/luzna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „ Cyfrowa Gmina” oraz w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6db24ec-542f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024974/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 „Zakup i dostawa wyposażenia komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Gm.Łużna” oraz "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem-Granty PPGR” (2 części - zadania).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program grantowy „Cyfrowa Gmina” oraz projekt "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym Granty PPGR" ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408191/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Sprzęt komputerowy
w ilości:
Jednostki komputerowe (tzw. stacje robocze): 25 szt.
Komputer przenośny – 1 szt.
Komputer przenośny (laptop) – 3 szt.
Oprogramowanie – 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa – zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 90918,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Urządzenia drukujące i skanujące
w ilości:
Średnie urządzanie wielofunkcyjne – 1 szt.
Skaner wysokowydajny – 1 szt.
Urządzenie wielofunkcyjne sieciowe skanujące – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa – zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38520000-6 - Skanery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 7354,47 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt sieciowy i serwerowy
w ilości:
Macierz dyskowa 6 zatokowa wraz z niezbędną liczbą dysków – 2 szt.
Serwer RACK 19’’ wraz z oprogramowaniem, systemem operacyjnym, systemem bazy danych SQL – 2 szt.
Specjalistyczne oprogramowanie
Zabezpieczenia logiczne (firewall, switch)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa – zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 127662,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80516,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114443,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85534,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Horyzont Krzysztof Lech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 370426330

7.3.3) Ulica: 11 listopada 21

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85534,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna oferta złożona w cz. II została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp tj. „Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”. Zgodnie z warunkami zamówienia określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Zamawiający wymagał wraz z ofertą złożenia przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie przez oferowane urządzenia określonych przez Zamawiającego wymagań.
Załączone do oferty przedmiotowe środki dowodowe nie zostały podpisane podpisem kwalifikowanym lub zaufanym, lub osobistym (zgodnie z pzp) i w związku z tym nie były przez Zamawiającego weryfikowane. Brak pozytywnej weryfikacji podpisu.
W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu.
Zamawiający unieważnił postępowanie dla II części przedmiotu zamówienia na podstawie art. 255 pkt. 2 Pzp tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna oferta złożona w cz. III została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp tj. „Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”. Zgodnie z warunkami zamówienia określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Zamawiający wymagał wraz z ofertą złożenia przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie przez oferowane urządzenia określonych przez Zamawiającego wymagań.
Załączone do oferty przedmiotowe środki dowodowe nie zostały podpisane podpisem kwalifikowanym lub zaufanym, lub osobistym (zgodnie z pzp) i w związku z tym nie były przez Zamawiającego weryfikowane. Brak pozytywnej weryfikacji podpisu.
W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu.
Zamawiający unieważnił postępowanie dla III części przedmiotu zamówienia na podstawie art. 255 pkt. 2 Pzp tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.