eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobez › Całoroczne utrzymanie czystości na drogach i ulicach będących własnością Gminy Łobez



Ogłoszenie z dnia 2023-11-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całoroczne utrzymanie czystości na drogach i ulicach będących własnością Gminy Łobez

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łobez

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685616

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości

1.5.2.) Miejscowość: Łobez

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lobez.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobez.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całoroczne utrzymanie czystości na drogach i ulicach będących własnością Gminy Łobez

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f752c130-6695-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473783

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033078/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Oczyszczanie miasta i wsi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435508

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Łobeskie Przedsiębiorstwo Komunalnemu Sp. z o.o. została założona przez Gminę Łobez. Przedmiotem działalności Spółki jest wykonywanie powierzonych Spółce zadań własnych Gminy Łobez.
Wykonawca jest podmiotem, nad którym Zamawiający sprawuję kontrolę. Z tego względu Zamawiający, działający przez Burmistrza Łobza, wykonuje uprawnienia Zgromadzenia Wspólników. Zamawiający ma wyłączne prawo zmiany aktu założycielskiego Spółki, w tym zakresu przedmiotu działalności.
Ponad 90% działalności Wykonawcy dotyczy realizacji zadań powierzonych mu przez Zamawiającego. Łobeskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. jest osobą prawną, w której nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. W związku z powyższym, spełnione zostały wszystkie przesłanki umożliwiające Zamawiającemu udzielnie Łobeskiemu Przedsiębiorstwu Komunalnemu Sp. z o.o. zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 11 ustawy PZP.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Umowy jest wykonanie usługi związanej z całorocznym utrzymaniem czystości na drogach i ulicach gminnych będących własnością Gminy Łobez, która obejmuje:
1) Utrzymanie letnie – obowiązuje w okresie od 01 marca 2024 roku do 31 października 2024 roku. Zakres prac utrzymania letniego obejmuje:
a) zamiatanie, oczyszczanie z zanieczyszczeń, błota, piasku, liści, trawy, odrostów chwastów, papierów, innych stałych odpadów w obrębie pasa drogowego (chodnik, jezdnia, zieleniec, parking), wraz z wywozem urobku, zmiotek na składowisko,
b) szczegółowy zakres prac utrzymania letniego określa załącznik nr 1 do umowy,
c) sprzątanie przystanków na terenie gminy – zakres określa załącznik nr 1 do umowy
2) Akcja Zimowa – obowiązuje w okresie od 01 listopada 2023 roku do 31 marca 2024 roku. Zakres prac akcji zimowej obejmuje:
a) całodobowa gotowość do akcji zimowej, również w dni wolne i święta,
b) odśnieżanie jezdni ulic (cała szerokość długości ulicy) i nawierzchni chodników (min. 2 metry szerokości chodnika) – tj. zgarnianie śniegu lub błota pośniegowego przy użyciu zestawów odśnieżnych mechanicznych, a w szczególnych wypadkach zgarnianie ręczne,
c) zwalczanie śliskości jezdni ulic (cała szerokość długości ulicy) – tj. gołoledź, zbity śnieg, itp. poprzez mechaniczne posypywanie nawierzchni mieszanką piaskowo-solną lub podobnie działającym środkiem, a w szczególnych wypadkach ręczne,
d) zwalczanie śliskości nawierzchni chodników (minimum 2 metry szerokości chodnika) – tj. gołoledź, zbity śnieg, itp. poprzez mechaniczne posypywanie nawierzchni piaskiem lub podobnie działającym środkiem, a w szczególnych wypadkach ręczne,
e) stałe śledzenie komunikatów meteorologicznych oraz rozeznanie o stanie ulic przewidzianych do zimowego utrzymania – bieżąca koordynacja stanu Akcji Zimowej z Zamawiającym,
f) prowadzenie rejestru pracy sprzętu oraz potwierdzanie go przez Zamawiającego (prace nie potwierdzone przez Zamawiającego nie podlegają zapłacie),
g) Wykonawca zapewnia stałą łączność telefoniczną z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego,
h) Wykonywanie prac, o których mowa w pkt b)–d), odbywać się będzie po wcześniejszej telefonicznej informacji przez Wykonawcę i uzyskaniu zgody na wykonanie prac. od Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łobeskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530350039

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Łobez

7.3.5) Kod pocztowy: 73-150

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 503684,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.