eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żmigród › "Budowa kancelarii leśnictw Niezgoda i Wilkowo wraz z infrastrukturą towarzyszącą"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kancelarii leśnictw Niezgoda i Wilkowo wraz z infrastrukturą towarzyszącą”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Żmigród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 4a

1.5.2.) Miejscowość: Żmigród

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmigrod@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zmigrod.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa kancelarii leśnictw Niezgoda i Wilkowo wraz z infrastrukturą towarzyszącą”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d10a7368-3e42-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473513

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00206136/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Budowa kancelarii leśnictw Niezgoda i Wilkowo wraz z infrastrukturą towarzyszącą”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365767/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.271.1.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 965066,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku administracyjnego - podwójnej kancelarii leśniczego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie.
Budynek 1- kondygnacyjny, z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczony. Zawiera dwa pomieszczenia biurowe, dwa podręczne magazynki, wspólną kuchnię, sanitariat i poczekalnię dla interesantów, stanowiącą wiatrołap. Pomieszczenia biurowe są przeznaczone dla łącznie 4 pracowników. Na poddaszu zlokalizowano centralę wentylacyjną. Dostęp na poddasze zapewni wyłaz strychowy zlokalizowany w poczekalni. Konstrukcja budynku w technologii szkieletu drewnianego z krawędziaków z drewna litego budujących ściany, strop i konstrukcję dachu. Posadowienie na żelbetowej płycie fundamentowej. Dach kryty dachówką ceramiczną karpiówką układaną w łuskę. Na całej powierzchni parteru sufit podwieszony z płyt g-k. Ściany działowe z płyt GK na ruszcie systemowym z profili stalowych ocynkowanych. Ściany wypełnione wełną drzewną, która w przypadku ścian zewnętrznych pełni rolę izolacji termicznej, a w przypadku ścian wewnętrznych jest izolacją akustyczną. Wyjątkiem są ścianki działowe wydzielające pomieszczenia magazynowe, które są puste (bez wełny drzewnej), ponieważ izolacja akustyczna jest w ich przypadku zbędna. Budynek wyposażony w następujące instalacje: elektryczną, wodno – kanalizacyjną, wentylacji mechanicznej, strukturalną, alarmową. Ogrzewanie grzejnikami elektrycznymi konwektorowymi powieszonymi na ścianach. Budynek oraz pomieszczenia przystosowane do wjazdu osób na wózkach inwalidzkich.
UWAGA!
Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy budynku gospodarczego, opisanego w dokumentacji technicznej do niniejszej SWZ, jak również wyposażenia budynku w meble i urządzenia AGD. W związku z powyższym Wykonawca posługując się udostępnioną przez Zamawiającego dokumentacją zobowiązany jest uwzględnić wyłączenie wskazanych elementów podczas szacowania kosztów realizacji inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 971700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1143818,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 971700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Cholewa ADM-INWEST

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151528301

7.3.3) Ulica: Kalinowa 6

7.3.4) Miejscowość: Masłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 971700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.