eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową wraz z ociepl.obiektu,zmianą kolorystyki elewacji oraz zmianą spos. ogrzewania w lok. mieszkalnym, ul.Plac Żeromskiego 9 w Strzelcach Op.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową wraz z ociepl.obiektu,zmianą kolorystyki elewacji oraz zmianą spos. ogrzewania w lok. mieszkalnym, ul.Plac Żeromskiego 9 w Strzelcach Op.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: GZMK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 778873236

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gzmk.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzmk.strzelceopolskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cb07e9c-5d19-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową wraz z ociepl.obiektu,zmianą kolorystyki elewacji oraz zmianą spos. ogrzewania w lok. mieszkalnym, ul.Plac Żeromskiego 9 w Strzelcach Op.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cb07e9c-5d19-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001279/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową wraz z ociepl. obiektu,zmianą kolorystyki elewacji oraz zmianą spos. ogrzewania w lok. mieszkalnym ul.Plac Żeromskiego 9 w Strzelcach Op.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krakowy Plan Odbudowy. Bezzwrotne wsparcie budownictwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422552

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZ.IV.392.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową wraz z ociepleniem obiektu, zmianą kolorystyki elewacji oraz zmianą sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym, znajdującego się przy ul. Plac Żeromskiego 9 w Strzelcach Opolskich.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności :

–wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych elewacji tylnych ( elewacja północna i zachodnia) w systemie typu ETICS ze styropianu grafitowego EPS 70-033 FASADA o grubości 15 cm, o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,033 W/(mK), ( tynk silikonowy)
–wykonanie izolacji termicznej ścian ościeży okiennych w systemie typu ETICS ze styropianu grafitowego EPS 70-033 FASADA o grubości 3 cm, wraz z wykończeniem kątownikami,(tynk silikonowy)

- wybudowanie instalacji gazowej w lokalu mieszkalnym łącznie ze zmianą sposobu ogrzewaniaz paliwa stałego (piece kaflowe) na c.o. etażowe-gazowe, montażem kotła gazowego 2- funkcyjnego kondensacyjnego z zamkniętą komorą spalania o mocy 5-25kW, wraz z budową kompletnej instalacji c.o. z grzejnikami w lokalu,

- remont elewacji frontowej ( elewacja południowa) bez jej docieplenia: skucie starych odspojonych tynków, pokrycie ścian zewnętrznych tynkiem cementowo-wapiennym, III kategorii z zachowaniem pierwotnej faktury i ziarna tynków. Należy odtworzyć kształt zdobień przy pomocy tynku cementowo-wapiennego z zachowaniem pierwotnej faktury i ziarna. Opaski okienne oraz pozostałe zdobienia należy pomalować farbą elewacyjną silikonową. Występujące bonie w obrębie I piętra należy odtworzyć.
- remont klatki schodowej oraz przejazdu pod budynkiem: demontaż oraz ponowny montaż elementów zamocowanych na ścianie, zerwanie istniejącej podłogi oraz wykonanie nowego poszycia podłogi z płyt OSB III gr.22mm oraz warstwy wierzchniej z paneli winylowych wraz z listwami przyściennymi, zeskrobanie starej farby oraz nałożenie warstwy gładzi na ścianach i sufitach, zagruntowanie oraz pomalowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi, renowacja drzwi wejściowych, drewnianych do klatki schodowej, wymiana lamp na oprawy oświetleniowe LED z czujnikiem ruchu, oczyszczenie i pomalowanie rur instalacyjnych oraz drzwiczek rewizyjnych.
W ramach remontu przejazdu pod budynkiem przewiduje się: demontaż oraz ponowny montaż elementów zamocowanych na ścianie, demontaż kątowników metalowych oraz warstwy wierzchniej ze schodów drewnianych, oczyszczenie i pomalowanie balustrady schodowej oraz schodów, zakup i montaż nakładek na stopnie i spocznik z blachy aluminiowej ryflowanej, zakup i montaż tablicy informacyjnej aluminiowej zamykanej ( 70/100cm), demontaż desek i drzwiczek drewnianych pod schodami oraz wykonanie nowych, ocieplenie sufitu styropianem EPS 70-033 o grubości 15 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,033 W/(mK),wraz z przyklejeniem jednej warstwy siatki na ścianach, ościeżach i suficie, pomalowanie ścian, wymiana lamp na oprawy oświetleniowe LED z czujnikiem ruchu, oczyszczenie i pomalowanie rur instalacyjnych, uzupełnienie oraz wymiana uszkodzonych fragmentów płytek posadzki przejazdu.

- wymiana pokrycia dachowego budynku głównego: wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej w części budynku głównego

-roboty towarzyszące na zewnątrz budynku : demontaż wszystkich niepotrzebnych elementów występujących na elewacji, ponowny montaż elementów występujących na elewacji, rozbiórka istniejącej izolacji cieplnej ze styropianu, skucie odpadających tynków oraz ich uzupełnienie, wymiana drzwi zewnętrznych w elewacji frontowej na drzwi jednoskrzydłowe, aluminiowe o współczynniku U = 1,300 W/m2/K w kolorze RAL 8014, wymiana stolarki okiennej drewnianej na poddaszu nieużytkowym na okna PCV w kolorze białym, wymiana stolarki okiennej drewnianej na klatce schodowej, w lokalach mieszkalnych i użytkowych na okna PCV o współczynniku U = 0,900 W/m2/K w kolorze białym, oczyszczenie, szpachlowanie szlifowanie oraz malowanie okien w poziomie I piętra ( elewacja frontowa) oraz bram wjazdowych, montaż nowych parapetów wykonanych z blachy stalowej, ocynkowanej grubości 0,70mm malowanej proszkowo w kolorze RAL 8014, montaż nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy stalowej, ocynkowanej grubości 0,50mm ( kolor RAL 9006), zakup i montaż siatki ochronnej na elewacji frontowej o oczku 4x4cm i gr. 2mm, zakup i montaż systemowych kominów wentylacyjnych z blachy stalowej ocynkowanej malowanej proszkowo, zakup i montaż zewnętrznej oprawy oświetleniowej LED z czujnikiem ruchu, zakup i montaż kratki wentylacyjnej ze stali nierdzewnej, czyszczenie i pomalowanie krat okiennych i drzwiowych.

-roboty towarzyszące wewnątrz budynku :

- wykonanie wentylacji z rur stalowych średnicy 150mm ocieplanych wełną mineralną grubości 3cm na folii aluminiowej wraz z wykonaniem obudowy z płyt G-K na stelażu z wyprowadzeniem ponad dach, wykonanie nawietrzaków wentylacyjnych ściennych z blachy ocynkowanej o średnicy 150mm, wymiana pionów kanalizacyjnych na parterze i I piętrze ( rury PCV fi 110mm), wymiana pionów kanalizacyjnych na parterze ( rury PCV fi 110mm) oraz wykonanie obudowy z płyt G-K na stelażu z wyprowadzeniem ponad dach, wymiana pionów instalacji wodociągowej ( rura 1 ½’’), wymiana skrzynek na tablice licznikowe z drewnianych na metalowe systemowe, wymiana okablowania zasilającego od skrzynki zabezpieczenia głównego do nowych skrzynek licznikowych oraz kontynuacja zasilania do lokali, wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu wraz z opracowaniem projektu oraz uzgodnieniem z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż.

Zakres zamówienia obejmuje również:

- wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu, wraz z pozytywnym zatwierdzeniem oraz złożeniem wniosku o zajęcie pasa drogowego w tym poniesieniem opłat,
-wykonanie wymaganych prawem i określonych w SWZ (w tym w specyfikacji technicznej): badań, prób i pomiarów,
-wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych podczas realizacji zadania;
-sporządzenie dokumentacji powykonawczej.

Warunki gwarancyjne:

1) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji, na opisanych poniżej warunkach.
2) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na ilość miesięcy zaoferowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
3) Zamawiający żąda minimalnego okresu gwarancji 48 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 48 - miesięczny okres gwarancji oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu).
4) Najwyżej zostanie oceniona w kryterium „okres gwarancji” oferta z okresem gwarancji 60 miesięcznym i dłuższym.
3. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ (SWZ wraz z załącznikami).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

44233000-2 - Klatki schodowe

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 650000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A.J. Usługi Budowlane Arkadiusz Jagusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561376887

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 43a

7.3.4) Miejscowość: Borycz

7.3.5) Kod pocztowy: 47-180

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.