eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krempna › Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Magurskiego Parku Narodowego w 2023 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Magurskiego Parku Narodowego w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Magurski Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krempna 59

1.5.2.) Miejscowość: Krempna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: (13) 44 14 099

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@magurskipn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.magurskipn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59fc7cdb-5c67-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Magurskiego Parku Narodowego w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59fc7cdb-5c67-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00174571/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Magurskiego Parku Narodowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429342

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-370-1-16/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 65 ton pelletu drzewnego w 2023 roku do 3 kotłowni Magurskiego Parku Narodowego w następujących lokalizacjach:
1) Osiedle Krempna – Krempna 110,
2) Budynek Centrum i Zarządzania w Krempnej 59
3) Zaplecze warsztatowo-garażowe Krempna 150
1.2. Wymagane parametry jakościowe pelletu:
1) Wartość opałowa 17 – 18 MJ/kg,
2) Wilgotność poniżej 7%,
3) Średnica 6 – 8 mm,
4) Długość do 30 mm,
5) Gęstość 600 ≤ 750 [kg/m³]
6) Zawartość popiołu poniżej 1%,
7) Dostarczony pellet winien być pakowany w worki wentylowane po 15 lub 25 kg, opatrzone etykietą producenta zgodną z zarejestrowaną w jednostce certyfikującej, informującą o klasie A1 produktu z podaniem numeru certyfikatu zarejestrowanego w domenie https://enplus-pellets.eu/pl/ lub https://www.dincertco.tuv.com/ celem sprawdzenia ważności certyfikatu.
8) W skład pelletu winny wchodzić wyłącznie trociny z drzew iglastych z domieszką trocin z drzew liściastych z wyłączeniem wierzbowatych, a także bez domieszki siana czy słomy oraz innych substancji jak np. kleje, lepiszcze, utwardzacze. Pellet nie może zawierać piasku, ani żadnych innych zanieczyszczeń.
1.3. Zamawiający zastrzega, że ilość dostarczonego pelletu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu nie więcej niż o 25% od początkowej ilości dostawy w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach zawartej umowy.
1.4. Dostawy pelletu będą odbywać się transportem Wykonawcy i na jego koszt łącznie z rozładunkiem do magazynów pelletu na miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w godzinach od 7:00 do 14:00. Wykonawca zapewni co najmniej 2 osoby ze swojej strony do rozładowania każdej dostawy. Jednorazowa ilość dostawy nie może być większa niż 6 ton.Ze względu na utrudniony dojazd i brak możliwości rozładowania wózkiem widłowym dostawy muszą być realizowane samochodem typu „solo”
1.5. Wymagany termin dostawy: poszczególne dostawy realizowane będą po zgłoszeniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego dokonanym telefonicznie lub e-mailem.
1.6. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy wymagane atesty i certyfikaty na dostarczony pellet, certyfikat musi być ważny na dzień składania oferty i okresie obowiązywania umowy (status certyfikatu aktywny).
1.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości i masy wagowej opału przy każdej dostawie. Jakość ta ma odpowiadać parametrom, jakich żąda Zamawiający. Na potwierdzenie zgodności parametrów dostarczanego opału Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na żądanie Zamawiającego świadectwo Jakości. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy wymaganymi parametrami, a dostarczonym opałem i świadectwem jego jakości koszty badania jakości opału ponosi Wykonawca. Nie spełnienie parametrów jakości opału, jak i brak aktualnego świadectwa jakości stanowi podstawę do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.
1.8. Rozładunek pelletu odbywać się będzie w obecności przedstawiciela Zamawiającego.
1.9. Osoba upoważniona przez Zamawiającego ma prawo odmówić przyjęcia danej partii dostawy, jeżeli stwierdzi, że dostarczony pellet jest złej jakości i odbiega od parametrów określonych w ofercie. Oświadczenie o odmowie złożone ustnie winno być niezwłocznie potwierdzone na piśmie ze wskazaniem przyczyny odmowy.
1.10. W przypadku odmowy przyjęcia danej partii dostawy, Wykonawca zobowiązuje się do:
- załadunku i odbioru wadliwego pelletu na swój koszt,
- dostawy pelletu o prawidłowych parametrach, nie później niż w ciągu 2 dni od oświadczenia o odmowie.
1.11. W przypadku awarii, zanieczyszczenia bądź uszkodzenia instalacji i urządzeń kotłowni spowodowanej dostarczonym pelletem o niewłaściwych parametrach Wykonawca pokryje koszty związane z doprowadzeniem instalacji i urządzeń Zamawiającego do należytego stanu. Za podstawę stwierdzenia przyczyn awarii przyjmuje się protokół sporządzony przez firmę serwisującą urządzenia kotłowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106333,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118166,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106333,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Roboty Ziemne Handel Materiałami Opałowymi Robert Baran

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342429974

7.3.3) Ulica: Mała Poręba 68b

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106333,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.