eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Powidz › Poprawa stanu infrastruktury drogowej w m. Powidz, Polanowo i Wylatkowo w gm. Powidz



Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu infrastruktury drogowej w m. Powidz, Polanowo i Wylatkowo w gm. Powidz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POWIDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019444

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 29 Grudnia 24

1.5.2.) Miejscowość: Powidz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632776272

1.5.8.) Numer faksu: 632776272

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@powidz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powidz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powidz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu infrastruktury drogowej w m. Powidz, Polanowo i Wylatkowo w gm. Powidz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1422a241-5370-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007745/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Poprawa stanu infrastruktury drogowej w m. Powidz, Polanowo i Wylatkowo w gm. Powidz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405842/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ORG-ZP.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6888982,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1.1. Część 1:
1) Remont drogi gminnej nr 418006P Powidz- Wylatkowo -ok. 4,2 km polegać będzie na remoncie konstrukcji jezdni poprzez wykonanie warstwy odsączającej, podbudowy z kruszywa łamanego – granitowego, warstw betonu asfaltowego oraz remoncie nawierzchni poprzez frezowanie i wyrównanie nawierzchni oraz ułożenia warstwy ścieralnej, umocnienie poboczy kruszywem granitowym.
2) Przebudowa drogi gminnej w. Polanowo dz. nr 204 i 202 dł. 200m szer. 4,5m polegająca na wykonaniu warstwy odsączającej, podbudowy z kruszyw łamanych i ułożeniu warstw bitumicznych.
3) Przebudowa drogi gminnej w m. Polanowo – dz. nr 102/2 dł. 620 m szer. 4,5m polegająca na wykonaniu warstwy odsączającej, podbudowy z kruszyw łamanych i ułożeniu warstw bitumicznych;
4) Przebudowa drogi gminnej nr 418007P w miejscowości Wylatkowo – dł. 734 mb polegająca na wykonaniu warstwy odsączającej, ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem, podbudowy z kruszywa łamanego i ułożeniu warstw bitumicznych;
5) Przebudowa drogi gminnej – ul. Wodna o dł. 240 m szer. 7m - polegająca na wykonaniu warstwy odsączającej, podbudowy z kruszyw łamanych i ułożeniu warstw bitumicznych. Chodniki wykonane będą z płyt kamiennych nawiązujących do przebudowanego rynku. Przewiduje przebudowę oświetlenia ulicznego, przebudowę kanalizacji deszczowej i przebudowę wodociągu
3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do 6a, 6b,6c 10a, 10b, 10c, 11a, 11b, 11c do SWZ, przy czym oznaczenie z lit. „a” dot. cz. 1, oznaczenie z literą „b” – cz. 2, oznaczenie z lit. „c” – cz. 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232452-5 - Roboty odwadniające

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 4367790,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1.2 Część 2:
1) Budowa ul. H. Pobożnego, ul. W. Łokietka, ul. B. Chrobrego, ul. K. Wielkiego i ul. Królowej Jadwigi wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej w Powidzu – I etap realizacji ul. H. Pobożnego – ok. 270 mb polegająca na wykonaniu jezdni, zjazdów, miejsc postojowych, chodników oraz ciągu pieszo-rowerowego z kostki brukowej oraz wykonanie kanalizacji deszczowej;
2) Przebudowa drogi gminnej- ul. Jeziorna ok. 260 m polegająca na wykonaniu warstwy odsączającej, podbudowy betonowej i betonowej kostki brukowej oraz oświetlenia
3) Przebudowa drogi gminnej– Rybakówka – ok. 200 mb szer.5,6 mb polegająca na wykonaniu nawierzchni pieszojezdnej, zjazdów, parkingów oraz chodników z kostki brukowej na podbudowie betonowej wraz z wykonaniem oświetlenia
3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do 6a, 6b,6c 10a, 10b, 10c, 11a, 11b, 11c do SWZ, przy czym oznaczenie z lit. „a” dot. cz. 1, oznaczenie z literą „b” – cz. 2, oznaczenie z lit. „c” – cz. 3.
( uwaga : dla cz. 2 dla zadania pn.: Budowa ul. H. Pobożnego, ul. W. Łokietka, ul. B. Chrobrego, ul. K. Wielkiego i ul. Królowej Jadwigi wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej w Powidzu – I etap realizacji ul. H. Pobożnego Zamawiający dokumentację projektową obejmującą realizację na ulicach ul. H. Pobożnego, ul. W. Łokietka, ul. B. Chrobrego, ul. K. Wielkiego i ul. Królowej Jadwigi , natomiast przedmiotem zamówienia dla tego zadania jest 270 mb ul. H. Pobożnego według rysunków i przedmiaru robót oznaczonych jako etapI )

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1872330,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1.3. Część 3:
1) Przebudowa drogi gminnej - ul. Lokacji Powidza 1243 r. ok 90 m ok. 530m2 - polegająca na wykonaniu warstwy odsączającej, podbudowy z kruszyw łamanych i ułożeniu warstw z brukowca - odtworzenie zabytkowej nawierzchni. Ustawione będą tablice informacyjne i niskie oświetlenie;
2) Przebudowa drogi gminnej – ul. ks. inf. Dorszewskiego ok. 60m ok. 540m2
polegająca na wykonaniu warstwy odsączającej, podbudowy betonowej i ułożeniu nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej i płyt kamiennych (nawiązanie do przebudowanego rynku), oświetlenie i przebudowa kanalizacji deszczowej i wodociągu
3) Przebudowa ciągów pieszych – "Zejście do jeziora"- polegająca na wykonaniu schodów z materiałów kamiennych – granitowych na podbudowie wraz z wykonaniem oświetlenia;
3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do 6a, 6b,6c 10a, 10b, 10c, 11a, 11b, 11c do SWZ, przy czym oznaczenie z lit. „a” dot. cz. 1, oznaczenie z literą „b” – cz. 2, oznaczenie z lit. „c” – cz. 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego

4.5.5.) Wartość części: 648861,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7373179,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9622320,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7373179,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Usługowa EKO-BUD s.c Elżbieta, Jacek Majdeccy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891523802

7.3.3) Ulica: Lisewo 2B

7.3.4) Miejscowość: Pyzdry

7.3.5) Kod pocztowy: 62-310

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7373179,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2095394,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4191837,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2095394,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOST-BUD Piotr Druchliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6671732704

7.3.3) Ulica: Jaroszyn Kolonia 8A

7.3.4) Miejscowość: Ląd

7.3.5) Kod pocztowy: 62-405

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2095394,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1244909,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2537878,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1244909,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Izbruk Maciej Rybicki Zakład Ogólnobudowlany

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6671617920

7.3.3) Ulica: Dziedzice 59

7.3.4) Miejscowość: Ciążeń

7.3.5) Kod pocztowy: 62-404

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1244909,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.