eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przebudowa drogi powiatowej nr 1023S w m. Kamienica Polska, gmina Kamienica Polska



Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1023S w m. Kamienica Polska, gmina Kamienica Polska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343229222

1.5.8.) Numer faksu: 343785468

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@czestochowa.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1023S w m. Kamienica Polska, gmina Kamienica Polska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f62874f-4f90-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038775/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa drogi powiatowej nr 1023S w m. Kamienica Polska, gmina Kamienica Polska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399550/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.272.51.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2710027,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 1023S w m. Kamienica Polska, gmina Kamienica Polska.
Podstawowe parametry techniczne inwestycji:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1023 S w km 9+775 – 10+546 w miejscowości Kamienica Polska w ciągu ul. Konopnickiej (na odc. od ul. Topolowej w Kamienicy Polskiej do ul. Częstochowskiej w m. Osiny gmina Kamienica Polska.. Długość odcinka objętego inwestycją wynosi ok. 771 m. Zakres opracowania obejmuje:
• rozbiórkę istniejącej nawierzchni oraz infrastruktury drogowej;
• roboty ziemne;
• korekty wysokościowe elementów infrastruktury;
• odtworzenie rowów wraz z umocnieniem i wymianę przepustów gospodarczych;
• montaż oświetlenia przejścia dla pieszych (według odrębnego opracowania);
• wykonanie stabilizacji podłoża oraz warstw podbudowy;
• wykonanie nawierzchni jezdni oraz poboczy z AC;
• wykonanie nawierzchni zjazdów (różne materiały);
• wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa oraz destruktu bitumicznego;
• roboty wykończeniowe.
Konstrukcja jezdni zakłada rozbiórkę istniejących warstw konstrukcyjnych. Przyjęta technologia robót zakłada, iż rozbiórka istniejącej podbudowy odbywać się będzie metodą „pod niweletę”, tj. do uzyskania poziomu dolnej powierzchni warstw konstrukcyjnych projektowanej podbudowy. Po tak wykonanym korytowaniu podłoże należy poddać stabilizacji zgodnie z niżej podanymi wytycznymi oraz częścią graficzną opracowania. Inne materiały (nie sypkie) nadające się do ponownego wbudowania należy ułożyć na paletach i przewieźć w miejsce wskazane przez Inwestora. Grunt z wykopów należy w części wykorzystać pod nasypy, a nadmiar wywieźć poza teren budowy w miejsce wskazane przez Inwestora. Nasyp układać i zagęszczać warstwami grubości 20 cm. Zagęszczenie każdej warstwy nasypu kontrolować zgodnie z wymaganiami normy PN-84/B-04481. Oceny przydatności materiałów na nasyp powinien dokonać geotechnik nadzorujący roboty ziemne. Nasypy do głębokości 1,20 m mogą być wykonywane wyłącznie z gruntów niespoistych, a na głębokości do 0,50 m warstwa nasypu powinna spełniać wymagania warstwy ulepszonego podłoża. Warstwy nasypu na głębokości od 0,50 m do 1,20 m powinno posiadać IS≥1,00 oraz E2≥100 MPa mierzone na głębokości 0,50 m oraz E2≥60 MPa mierzone na głębokości 1,20 m. Warstwy nasypu na głębokości poniżej 1,20 m powinny posiadać IS≥0,97.
Grunty na nasypy powinny dodatkowo spełniać następujące parametry:
• kąt tarcia wewnętrznego większy niż 30°;
• kohezja c=0 kPa (dla gruntów niespoistych).

ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNE.
Konstrukcja jezdni oraz pobocza bitumicznego:
− 4 cm – warstwa ścieralna: AC 11 S 50/70;
− 6 cm – warstwa wiążąca: AC 16 W 50/70;
− 8 cm – podbudowa zasadnicza: AC 22 P 35/50;
− 20 cm – podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie;
− 20 cm – stabilizacja podłoża spoiwem hydraulicznym do Rm = 2,5 MPa z doziarnieniem
kruszywem łamanym 0/31,5.
Jezdnię po stronie pobocza należy wykonać bez obramowania (w zależności od odcinka) lub obramować krawężnikiem betonowym najazdowym (15x22) cm odwróconym główką w dół – światło 0 cm. Odsadzki warstw konstrukcyjnych zgodnie z częścią graficzną opracowania. Po stronie chodnika obramowanie krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem. Na zjazdach oraz przejściach dla pieszych należy stosować krawężniki betonowe najazdowe (15x22) cm – światło 4 i 2 cm. Zmiany światła krawężnika należy wykonać przy pomocy krawężników skośnych.
Konstrukcja jezdni w obrębie obiektu mostowego:
− 4 cm – w-wa ścieralna: AC 11 S 50/70 (KR 3);
− 6-12 cm – w-wa ochronno-profilująca: MA11 W PMB 25/55-60 (KR 3);
− termozgrzewalna papa polimeroasfaltowa układana na gruncie polimerowym;
− żelbetowa płyta pomostowa lub płyta przejściowa.
Obramowanie jezdni należy wykonać przy pomocy krawężników granitowych mostowych (20x18) cm posadowionych na płycie pomostowej za pośrednictwem mieszanki betonowej półsuchej w celu precyzyjnego ustawienia – światło 10 cm.
Chodnik z kostki betonowej oraz perony na przystankach:
− 8 cm – kostka betonowa szara typu Holland;
− 3 cm – podsypka cementowo-piaskowa;
− 15 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie;
− 15 cm – warstwa odsączająca: piasek U>5.
Zjazdy na posesje:
− 8 cm – kostka betonowa grafitowa typu Holland;
− 3 cm – podsypka cementowo-piaskowa;
− 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie;
− 15 cm – warstwa odsączająca: piasek U>5.
Obramowanie zjazdów należy wykonać przy pomocy krawężników betonowych najazdowych (15x22) cm posadowionych na ławach betonowych (C16/20) z oporem – światło 0 cm. Na granicy pasa drogowego zabudować ten sam krawężnik odwrócony główką w dół.
Zjazdy bitumiczne:
− 4 cm – warstwa ścieralna: AC 11 S 50/70;
− 6 cm – warstwa wiążąca: AC 16 W 50/70;
− 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie;
− 15 cm – warstwa odsączająca: piasek U>5.
Obramowanie zjazdów należy wykonać przy pomocy krawężników betonowych najazdowych (15x22) cm posadowionych na ławach betonowych (C16/20) z oporem – światło 0 cm.
Projektowana konstrukcja poboczy:
− podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem;
− 5 cm – destrukt bitumiczny przekruszony;
− 10 cm – destrukt bitumiczny;
− 10 cm – warstwa odsączająca: pospółka.
Projektowana konstrukcja poboczy mineralnych za poboczem bitumicznym:
− 15 cm – nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie;
− 10 cm – warstwa odsączająca: pospółka.
Projektowana konstrukcja wysp kanalizujących ruch:
− 8 cm – kostka granitowa 14/16;
− 3-5 cm – mieszanka betonowa mrozoodporna;
− 20 cm – podbudowa: KŁSM 0/31,5;
− 15 cm – w-wa osączająca: piasek.
Konstrukcja kap chodnikowych:
− 1 cm – nawierzchnio-izolacja polimeroasfaltowa;
− 19-20 cm – zabetonowanie wypełniające: mieszanka bet. mrozoodporna – klasa ekspozycji XF4;
− żelbetowa płyta pomostowa lub płyta przejściowa.

ODWODNIENIE.
Jezdnia będzie odwadniana za pomocą oczyszczanych i odtwarzanych rowów przydrożnych. Główne kierunki spływu zgodnie ze stanem istniejącym. Wymianie podlegają istniejące przepusty gospodarcze zjazdów na posesje. Wloty i wyloty przepustów należy umocnić poprzez obrukowanie kostką granitową 9/11 surowo łupaną układaną na mieszance betonowej mrozoodpornej z dodatkiem W8. Wypełnienie spoin mrozoodporną zaprawą cementową. W km 9+917,60 znajduje się przepust drogowy z rur żelbetowych 2xØ400. Stan przepustu jest dobry – nie przewiduje się prac remontowych i modernizacyjnych. Zarówno przewody, jak i ścianki czołowe nie posiadają żadnych uszkodzeń. Roboty należy ograniczyć do oczyszczenia oraz umocnienia wlotu i wylotu poprzez obrukowanie kostką granitową 9/11 surowo łupaną układaną na mieszance betonowej mrozoodpornej z dodatkiem W8. Wypełnienie spoin mrozoodporną zaprawą cementową. Ponadto na odcinkach, gdzie w pasie drogowym brakuje miejsca na odtworzenie rowu przydrożnego, przewidziano wykonanie drenażu francuskiego wyposażonego dodatkowo w przewód z rur sączących 270° Ø400 oraz systemowe studzienki połączeniowe Ø600 wykonane z PEHD. Studzienki należy wyposażyć w pierścienie odciążającego oraz włazy żeliwne z pokrywami typu zatrzaskowego wg PN-EN 124:2000 o klasie nośności D400.
W ramach przedmiotowego opracowania zaprojektowano oświetlenie dedykowane przejścia dla pieszych zlokalizowanego w km 10+083.

KANAŁ TECHNICZNY
- nie dotyczy.

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj robót do wykonania w ramach zamówienia określa dokumentacja techniczna (Projekt Budowlany) stanowiąca załącznik zał. Nr 1 do SWZ.
2. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość wykonywanych robót dotyczących przedmiotu zamówienia do nowych norm.
3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania min. 60 miesięcy.
3.2. Zamówienie należy realizować w oparciu o obowiązujące w budownictwie drogowym normy, instrukcje, szczegółowe specyfikacje techniczne na roboty utrzymaniowe.
3.3. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3247000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39999999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3247000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751886343

7.3.3) Ulica: Chopina 2

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3247000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.