Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00401941/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
- 2022/BZP 00402225/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie dozoru technicznego oraz dokonywanie niezbędnych napraw w celu zapewnienia poprawnego działania instalacji elektro-gazowej Smoka Wawelskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357116163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 53
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-586
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 616 74 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdmk.krakow.pl/informacje/tryb-podstawowy-art-275-pkt-1-znak-sprawy-10-x-2022/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie dozoru technicznego oraz dokonywanie niezbędnych napraw w celu zapewnienia poprawnego działania instalacji elektro-gazowej Smoka Wawelskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5488bf19-5035-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018440/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.39 Nadzór nad poprawnym działaniem instalacji elektro-gazowej w celu poprawnego działania Smoka Wawelskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401941/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/X/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 253671,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu dozoru technicznego oraz dokonywaniu niezbędnych napraw w celu zapewnienia poprawnego działania Smoka Wawelskiego.
b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą zakresu rzeczowego (załącznik nr 6 do SWZ) oraz Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
c) Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia realizacji prac związanych z usunięciem awarii w ciągu 4 godzin od momentu powiadomienia Wykonawcy przez Zmawiającego o zaistniałej awarii.
(Oferty zawierające określenie czasu na rozpoczęcie realizacji prac związanych z usunięciem awarii dłuższe niż 4 godziny zostaną odrzucone.)
d) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.
e) Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.12.2022r. do dnia 30.11.2025r.
f) Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zmawiającego.
g) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w
ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2269 z późn. zm.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531200-8 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208116,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208116,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Skrzypczyk Firma Handlowo-Usługowa „CENTRUM” ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793004325
7.3.3) Ulica: ul. Łużycka 53/99
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-658
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MATEUSZ SKRZYPCZYK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "CENTRUM"
jakie przetargi wygrała firma
MATEUSZ SKRZYPCZYK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "CENTRUM"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208116,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-01 do 2025-11-30INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowych usług serwisowych central telefonicznych dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Dostawa i pokrycie składowiska odpadów komunalnych Barycz pianą mocznikowo - formaldehydową
- Modernizacja ścian 3 sal w przyziemiu w Szkole Podstawowej nr 31 w Krakowie przy ul. B. Prusa 18
- Dostawy kontrastów
- Druk i dostawa 5 tytułów książek naukowych i 2 zeszytów czasopism naukowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE ŚWIADECTW CHARAKTERYSTYKI ENERGETYCZNEJ DLA BUDYNKÓW LUB CZĘŚCI BUDYNKU (LOKALU) ZARZĄDZANYCH PRZEZ KZGM W KATOWICACH
- Opracowanie dokumentacji modernizacji energetycznej budynków użyteczności publicznej w mieście Łomża
- Roboty remontowe w lokalach mieszkalnych z przeznaczeniem na najem socjalny w Bytomiu
- Poprawa efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych w ZSZ w Barlewiczkach obejmująca sporządzenie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo-kosztorysowo-wykonawczej
- Budowa świetlicy kontenerowej w m. Krokocie - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.