Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00430842/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringu2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI "INTEGRACYJNA WARSZAWA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386636718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zofii Nałkowskiej 11
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-886
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 222775508
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.wci@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl https://platforma.eb2b.com.pl lub wci.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringu22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5d9cad1-6004-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471573
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430842/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P/05/WCI/Catering2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 557000,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Umowy jest wykonanie usługi cateringowej (zwanej dalej „usługą” lub „usługą cateringową”) dla dwóch lokalizacji w Warszawie, tj. przy ul. Kupieckiej 15 i ul. Wóycickiego 15. Usługa cateringowa polegać będzie na przygotowaniu i dostarczeniu gotowych posiłków oraz ciepłego napoju, na rzecz Warszawskiego Centrum Integracji „Integracyjna Warszawa” zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, w tym opisem przedmiotu zamówienia, oraz ze złożoną przez Wykonawcę w ramach przedmiotowego postępowania ofertą.
2. Dla lokalizacji przy ul. Kupieckiej 15 zestaw cateringowy składa się z ciepłego posiłku na kolację i zimnego suchego prowiantu na śniadanie oraz dwóch kompletów ciepłego napoju, dostarczanych przez 7 dni w tygodniu, w godz. 18-19. W całym okresie obowiązywania Umowy Wykonawca dostarczy łącznie maksymalnie 18 200 zestawów cateringowych. Posiłki dostarczane będą w jednorazowych opakowaniach biodegradowalnych wyporcjowanych na 1 osobę, wraz z jednorazowymi sztućcami (biodegradowalnymi).
Posiłki będą dostarczane w następujących ilościach:
1) do 100 ciepłych posiłków na kolację dziennie, tj. do 18 200 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość ciepłych posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 9 100;
2) do 100 porcji suchego prowiantu na śniadanie dziennie, tj. do 18 200 porcji prowiantu łącznie, przy czym minimalna łączna ilość porcji suchego prowiantu w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 9100;
3) do 200 kompletów ciepłego napoju dziennie (jeden komplet ciepłego napoju obejmuje 1 torebkę herbaty i 10g cukru, kubeczek jednorazowy, biodegradowalny, mieszadełko), tj. do
36 400 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 36 400 torebek herbaty i 364 kg cukru przy czym minimalna ilość torebek herbaty nie może być mniejsza niż 18 200 i nie mniejsza niż 182 kg cukru .
3. Dla lokalizacji przy ul. Wóycickiego 15 zestaw cateringowy składa się z zimnego posiłku na śniadanie i kolację oraz ciepłego posiłku na obiad z uwzględnieniem diety lekkostrawnej oraz trzech kompletów ciepłego napoju, dostarczanych przez 7 dni w tygodniu w godzinach 12 - 13 wraz z dostawą suchego prowiantu na kolację i śniadanie na następny dzień. W całym okresie obowiązywania Umowy Wykonawca dostarczy łącznie maksymalnie 2730 zestawów cateringowych. Posiłki dostarczane będą w jednorazowych opakowaniach biodegradowalnych wyporcjowanych na 1 osobę, wraz z jednorazowymi sztućcami (biodegradowalnymi).
Posiłki będą dostarczane w następujących ilościach:
1) do 15 posiłków na śniadanie dziennie, tj. do 2 730 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 1 365;
2) do 15 posiłków na kolację dziennie tj. do 2 730 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 1 365;
3) do 15 posiłków ciepłego drugiego dania na obiad, tj. do 2 730 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość ciepłych posiłków na obiad w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 1 365;
4) do 45 kompletów ciepłego napoju dziennie, do każdego posiłku ciepły napój (jeden komplet ciepłego napoju obejmuje 1 torebkę herbaty i do 10 g cukru), kubeczek jednorazowy, biodegradowalny, mieszadełko), tj. do 8 190 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 8190 torebek herbaty i 82 kg cukru), przy czym minimalna ilość torebek herbaty nie może być mniejsza niż 4095 i nie mniejsza niż 41 kg cukru;
5) w ramach ilości przewidzianych w ust. 3 dla diety lekkostrawnej posiłki dostarczane będą w następujących ilościach i w następujący sposób:
a) do 3 posiłków na śniadanie dziennie, tj. do 546 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 273,
b) do 3 posiłków na kolację dziennie tj. do 546 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 273,
c) do 3 posiłków na obiad - zupy dziennie tj. do 546 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 273,
d) do 3 posiłków na obiad – drugie danie dziennie tj. do 546 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 273,
e) do 9 kompletów ciepłego napoju dziennie, do każdego posiłku ciepły napój (jeden komplet ciepłego napoju obejmuje 1 torebkę herbaty, 10 g cukru), kubeczek jednorazowy, biodegradowalny, mieszadełko) tj. do 1638 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 1 638 torebek herbaty i 17 kg cukru ), przy czym minimalna ilość torebek herbaty nie może być mniejsza niż 819 torebek herbaty i nie mniejsza niż 9 kg cukru.
4. Wykonawca dla wskazanych powyżej lokalizacji zobowiązuje się do:
1) zapewnienia warnika do przygotowania herbaty o pojemności minimalnej 20 litrów.
2) wykorzystywania materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu;
3) nie używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych.
5. Liczba zamówionych posiłków zależy od dziennego zapotrzebowania Zamawiającego.
Informację o liczbie zamówionych posiłków oraz dietach lekkostrawnych na dany dzień Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy każdego dnia od poniedziałku do niedzieli - do godziny 9.00 tego dnia, drogą elektroniczną lub telefonicznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540649,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 804978,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540649,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "KTO RANO WSTAJE"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272702701
7.3.3) Ulica: ul. Sosnkowskiego 29,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "KTO RANO WSTAJE"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "KTO RANO WSTAJE"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540649,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Związku Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego w latach 2024-2025
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 3
- "Zapewnienie wyżywienia i prelegentów na dwóch posiedzeniach Regionalnego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej Województwa Mazowieckiego".
- Postępowanie na świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku
- Świadczenie usług cateringowych.
- Świadczenie usługi cateringu na potrzeby podopiecznych Punktu opieki dla osób z niepełnosprawnościami z Ukrainy
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.