eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa cateringu2



Ogłoszenie z dnia 2022-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringu2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI "INTEGRACYJNA WARSZAWA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386636718

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zofii Nałkowskiej 11

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-886

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 222775508

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.wci@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl https://platforma.eb2b.com.pl lub wci.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringu2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5d9cad1-6004-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430842/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P/05/WCI/Catering2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 557000,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Umowy jest wykonanie usługi cateringowej (zwanej dalej „usługą” lub „usługą cateringową”) dla dwóch lokalizacji w Warszawie, tj. przy ul. Kupieckiej 15 i ul. Wóycickiego 15. Usługa cateringowa polegać będzie na przygotowaniu i dostarczeniu gotowych posiłków oraz ciepłego napoju, na rzecz Warszawskiego Centrum Integracji „Integracyjna Warszawa” zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, w tym opisem przedmiotu zamówienia, oraz ze złożoną przez Wykonawcę w ramach przedmiotowego postępowania ofertą.
2. Dla lokalizacji przy ul. Kupieckiej 15 zestaw cateringowy składa się z ciepłego posiłku na kolację i zimnego suchego prowiantu na śniadanie oraz dwóch kompletów ciepłego napoju, dostarczanych przez 7 dni w tygodniu, w godz. 18-19. W całym okresie obowiązywania Umowy Wykonawca dostarczy łącznie maksymalnie 18 200 zestawów cateringowych. Posiłki dostarczane będą w jednorazowych opakowaniach biodegradowalnych wyporcjowanych na 1 osobę, wraz z jednorazowymi sztućcami (biodegradowalnymi).
Posiłki będą dostarczane w następujących ilościach:
1) do 100 ciepłych posiłków na kolację dziennie, tj. do 18 200 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość ciepłych posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 9 100;
2) do 100 porcji suchego prowiantu na śniadanie dziennie, tj. do 18 200 porcji prowiantu łącznie, przy czym minimalna łączna ilość porcji suchego prowiantu w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 9100;
3) do 200 kompletów ciepłego napoju dziennie (jeden komplet ciepłego napoju obejmuje 1 torebkę herbaty i 10g cukru, kubeczek jednorazowy, biodegradowalny, mieszadełko), tj. do
36 400 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 36 400 torebek herbaty i 364 kg cukru przy czym minimalna ilość torebek herbaty nie może być mniejsza niż 18 200 i nie mniejsza niż 182 kg cukru .

3. Dla lokalizacji przy ul. Wóycickiego 15 zestaw cateringowy składa się z zimnego posiłku na śniadanie i kolację oraz ciepłego posiłku na obiad z uwzględnieniem diety lekkostrawnej oraz trzech kompletów ciepłego napoju, dostarczanych przez 7 dni w tygodniu w godzinach 12 - 13 wraz z dostawą suchego prowiantu na kolację i śniadanie na następny dzień. W całym okresie obowiązywania Umowy Wykonawca dostarczy łącznie maksymalnie 2730 zestawów cateringowych. Posiłki dostarczane będą w jednorazowych opakowaniach biodegradowalnych wyporcjowanych na 1 osobę, wraz z jednorazowymi sztućcami (biodegradowalnymi).

Posiłki będą dostarczane w następujących ilościach:
1) do 15 posiłków na śniadanie dziennie, tj. do 2 730 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 1 365;
2) do 15 posiłków na kolację dziennie tj. do 2 730 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 1 365;
3) do 15 posiłków ciepłego drugiego dania na obiad, tj. do 2 730 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość ciepłych posiłków na obiad w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 1 365;
4) do 45 kompletów ciepłego napoju dziennie, do każdego posiłku ciepły napój (jeden komplet ciepłego napoju obejmuje 1 torebkę herbaty i do 10 g cukru), kubeczek jednorazowy, biodegradowalny, mieszadełko), tj. do 8 190 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 8190 torebek herbaty i 82 kg cukru), przy czym minimalna ilość torebek herbaty nie może być mniejsza niż 4095 i nie mniejsza niż 41 kg cukru;
5) w ramach ilości przewidzianych w ust. 3 dla diety lekkostrawnej posiłki dostarczane będą w następujących ilościach i w następujący sposób:
a) do 3 posiłków na śniadanie dziennie, tj. do 546 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 273,
b) do 3 posiłków na kolację dziennie tj. do 546 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 273,
c) do 3 posiłków na obiad - zupy dziennie tj. do 546 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 273,
d) do 3 posiłków na obiad – drugie danie dziennie tj. do 546 posiłków łącznie, przy czym minimalna łączna ilość posiłków w całym okresie Umowy nie może być niższa niż 273,
e) do 9 kompletów ciepłego napoju dziennie, do każdego posiłku ciepły napój (jeden komplet ciepłego napoju obejmuje 1 torebkę herbaty, 10 g cukru), kubeczek jednorazowy, biodegradowalny, mieszadełko) tj. do 1638 kompletów ciepłego napoju łącznie (tj. maksymalnie 1 638 torebek herbaty i 17 kg cukru ), przy czym minimalna ilość torebek herbaty nie może być mniejsza niż 819 torebek herbaty i nie mniejsza niż 9 kg cukru.
4. Wykonawca dla wskazanych powyżej lokalizacji zobowiązuje się do:
1) zapewnienia warnika do przygotowania herbaty o pojemności minimalnej 20 litrów.
2) wykorzystywania materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu;
3) nie używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych.
5. Liczba zamówionych posiłków zależy od dziennego zapotrzebowania Zamawiającego.
Informację o liczbie zamówionych posiłków oraz dietach lekkostrawnych na dany dzień Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy każdego dnia od poniedziałku do niedzieli - do godziny 9.00 tego dnia, drogą elektroniczną lub telefonicznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540649,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 804978,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540649,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "KTO RANO WSTAJE"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272702701

7.3.3) Ulica: ul. Sosnkowskiego 29,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540649,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.