eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › "¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Krakowie 30-037 Kraków, al. S³owackiego 20 w 2024 i 2025 roku."

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-10-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Krakowie 30-037 Kraków, al. S³owackiego 20 w 2024 i 2025 roku.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Krakowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554413

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja S³owackiego 20

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-037

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@powiat.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Krakowie 30-037 Kraków, al. S³owackiego 20 w 2024 i 2025 roku.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b9956e8f-7724-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00471399

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00063384/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.6 ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Krakowie w obrocie krajowym i zagranicznym (us³ugi spo³eczne)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/spwk

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/spwk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê za po¶rednictwem konta U¿ytkownika Zewnêtrznego.
2. Zadawanie pytañ do dokumentów zamówienia przez Wykonawców odbywa siê w zak³adce "Pytania do postêpowania" i nie wymaga zak³adania konta.
3. Po otwarciu ofert, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej (opatrzon± podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za po¶rednictwem Systemu, w zak³adce "Korespondencja". 4.Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Systemu
konieczne jest posiadanie przez Wykonawcê elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu. 5.Z Systemu mo¿na korzystaæ na dwa sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:
a)Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego):
•przegl±darka internetowa: Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver. 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer11,•lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozzilla Firefox, Opera. Zaleca siê u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek.•System operacyjny: Windows 7 i pó¼niejsze. b)Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP: • zainstalowane ¶rodowisko JAVA w wersji min. 1.8 (jre),•w przypadku przegl±darek Opera,
Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web,•oprogramowanie Szafir Host w systemie operacyjnym. Powy¿sze wymagania wraz ze szczegó³owym opisem znajduj± siê w Instrukcji u¿ytkownika Wykonawcy na stronie internetowej: https://portal.smartpzp.pl/spwk/elearning
6.U¿ycie przez Wykonawcê ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Systemu na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy. 7.Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezp³atne. 8.Wykonawcy przys³uguje prawo korzystania z asysty obejmuj±cej wsparcie techniczne w kwestiach dotycz±cych korzystania z Systemu, polegaj±ce na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach okre¶lonych w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu. Wykonawcy zobowi±zani s± do bie¿±cego ¶ledzenia ewentualnych zmian technicznych w Systemie. 9.W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej dzia³ania Systemu Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mailowy: zp@powiat.krakow.pl (nie dotyczy sk³adania ofert, które nale¿y z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem systemu). 10.Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za po¶rednictwem Systemu mo¿na
przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowanych do archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików. 11. W przypadku przekazywania plików skompresowanych zaleca siê podpisanie ka¿dego dokumentu odrêbnie (nie nale¿y podpisywaæ skompresowanego pliku). 12. Zaleca siê sprawdzenie poprawno¶ci podpisania plików przed wys³aniem ich w Systemie. Sprawdzenia mo¿na dokonaæ w Systemie w zak³adce „Weryfikacja oprogramowania do podpisu" 13. Za datê przekazania
oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania do Systemu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Dane osobowe w Starostwie Powiatowym w Krakowie s±
przetwarzane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa Unii Europejskiej, w szczególno¶ci zgodnie z Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO” i przepisami krajowymi z zakresu ochrony danych osobowych.
2. Administratorem Danych Osobowych jest Powiat Krakowski z siedzib± w Krakowie, Al. S³owackiego 20, 30-037 Kraków, tel. 12-633-49-06, adres e-mail: zarzad@powiat.krakow.pl
3. Administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê telefonicznie
pod numerem (12) 39-79-509 lub wysy³aj±c informacjê na adres e-mail iod@powiat.krakow.pl
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa siê w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Krakowie
w 2022 i w 2023 roku” prowadzonym w trybie podstawowym, 5. Podstaw± prawn± ich przetwarzania jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt
uczestnictwa w postêpowaniu oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
1) ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z pó¼n. zm.),
2) Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415),
3) rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie protoko³ów postêpowania oraz dokumentacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U.z 2020 r., poz. 2434),
4) rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie og³oszeñ zamieszczanych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 2439),
5) rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie postêpowania przy rozpoznawaniu odwo³añ przez Krajow± Izbê Odwo³awcz± (Dz. U. poz. 2453),
6) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 217 z pó¼n. zm.).
6. Odbiorcami danych, czyli podmiotami którym dane osobowe bêd± ujawnione s±: bêd± osoby lub
podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
7. Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a nastêpnie przez okres 5 lat w Archiwum Zak³adowym Starostwa
Powiatowego w Krakowie zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt dla danej grupy archiwalnej zgodnie z ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. W przypadkach okre¶lonych przepisami prawa osobie,
której dane s± przetwarzane przys³uguj± ni¿ej wymienione uprawnienia:
1) prawo dostêpu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,
2) prawo do sprostowania (poprawienia) danych osobowych w przypadku, gdy dane s± nieprawid³owe lub niekompletne, przy czym skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia
do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
3) prawo do ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do usuniêcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym),
przy czym w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
4) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa siê z naruszeniem prawa, w tym przepisów RODO.
9. Podanie danych osobowych jest obowi±zkowe w sytuacji, gdy podstawê przetwarzania danych stanowi przepis prawa lub zawierana miêdzy stronami umowa. W takim przypadku niepodanie danych osobowych uniemo¿liwi realizacjê czynno¶ci lub us³ugi, b±d¼ zawarcie umowy.
10. Przy przetwarzaniu danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji i profilowania.
11. Zgodnie z tre¶ci± art. 18 ust. 6 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych Administrator udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.10) ), zwanego dalej „rozporz±dzeniem
2016/679”, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, do up³ywu terminu na ich wniesienie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.22.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Krakowie w 2022 i 2023 roku, w tym:
1) ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym polegaj±cych na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu przesy³ek we wszystkich kategoriach wagowych (przesy³ek listowych, paczek pocztowych, przesy³ek kurierskich),
2) codzienne dorêczanie zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) i zwrot do Zamawiaj±cego rejestrowanych przesy³ek pocztowych po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia lub wydania odbiorcy,
3) odbiór przesy³ek z budynku Starostwa Powiatowego w Krakowie al. S³owackiego 20 w celu nadania ich w placówce nadawczo-oddawczej Wykonawcy.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (za³±cznik nr 9 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 10 do SWZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji zwiêkszenia warto¶ci zamówienia o nie wiêcej ni¿ 5% warto¶ci wskazanej w par. 6 ust. 7 projektu umowy, jedynie w przypadku, gdy w trakcie obowi±zywania umowy Zamawiaj±cy stwierdzi potrzebê wykonania us³ugi o warto¶ci wy¿szej ni¿ wskazana w par. 6 ust. 7 projektu umowy
2. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zostanie sporz±dzony aneks do umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena „C”
Ocena ofert w kryterium cena zostanie dokonana wed³ug wzoru:
C=𝐶𝑚𝑖𝑛/𝐶𝑏𝑎𝑑 𝑥 60 𝑝𝑘𝑡
gdzie:
C – ilo¶æ punktów za kryterium Cena,
Cmin – najni¿sza cena brutto przedstawiona w ofertach z³o¿onych w postêpowaniu, niepodlegaj±cych odrzuceniu,
Cbad – cena brutto oferty badanej

Wsparcie techniczne „WT”

Ocena ofert w kryterium wsparcie techniczne zostanie dokonana wg nastêpuj±cego opisu:
Minimalna ilo¶æ godzin:
5 godzin dziennie – 0 pkt
6 godzin dziennie – 20 pkt
7 godzin dziennie – 30 pkt
8 godzin dziennie i wiêcej – 40 pkt

Wymagania dotycz±ce kryterium „Wsparcie techniczne”:
1)
Wsparcie techniczne polega na zapewnieniu przez Wykonawcê sta³ego dostêpu do opiekuna Zamawiaj±cego.
Uwaga: Wykonawca ma obowi±zek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osoby wykonuj±cej czynno¶ci dotycz±ce wsparcia technicznego.
2)
Opiekun Zamawiaj±cego powinien byæ dostêpny w ka¿dorazowej sprawie dotycz±cej ¶wiadczonych us³ug, codziennie w ka¿dym dniu roboczym w godzinach pracy Zamawiaj±cego.
3)
Wsparcie powinno byæ udzielane w formie telefonicznej i mailowej.
4)
W Formularzu oferty Wykonawca wskazuje oferowan± liczbê godzin, przez któr± rozumie siê wsparcie od poniedzia³ku do pi±tku za wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy:
Od godz. 8:00 - 13:00 0 pkt
Od godz. 8:00 - 14:00 20 pkt
Od godz. 8:00 - 15:00 30 pkt
Od godz. 8:00 - 16:00 40 pkt
5)
W przypadku podania dziennej liczby godzin wsparcia technicznego mniejszej ni¿ 5 oferta zostanie odrzucona.
6)
W przypadku nie wskazania dziennej ilo¶ci godzin wsparcia technicznego przez Wykonawcê Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca wskaza³ 5 godzin wsparcia technicznego i przyzna 0 punktów w kryterium.
7)
Maksymalna ilo¶æ punktów jak± Wykonawca mo¿e otrzymaæ w kryterium to 40.


Obliczenia punktacji, zostan± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, wg wzoru:
P= C + WT, gdzie:
P – ilo¶æ punktów uzyskana przez wykonawcê,
C – ilo¶æ punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
WT – ilo¶æ punktów uzyskanych w kryterium „Wsparcie techniczne”


Jako najkorzystniejsza w danej czê¶ci zamówienia, zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwy¿sz± ³±czn± ocenê w wy¿ej wymienionych kryteriach ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wsparcie techniczne „WT”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.

2. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej zostanie spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640),
2) warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zostanie spe³niony, je¶li:
a) Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± placówk± pocztow± na terenie ka¿dej gminy powiatu krakowskiego, w której bêdzie mo¿liwo¶æ odbioru przesy³ek awizowanych, w dniach i godzinach urzêdowania okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia,
b) Wykonawca w okresie 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie) nale¿ycie wykona³:
- co najmniej jedn± us³ugê o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 2 000 000,00 z³ brutto, polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych, ich ewentualnych zwrotów, zgodnie z przepisami ustawy Prawo pocztowe oraz ¶wiadczenie us³ug odbioru przesy³ek z siedziby Zamawiaj±cego
Lub
- co najmniej dwie us³ugi o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto, polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych, ich ewentualnych zwrotów, zgodnie z przepisami ustawy Prawo pocztowe oraz ¶wiadczenie us³ug odbioru przesy³ek z siedziby Zamawiaj±cego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.
Do oferty ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w za³±cznikach nr 2 i nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2.
Je¶li Wykonawca powo³uje siê na zasoby podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - sk³ada o¶wiadczenie wskazane w za³±czniku nr 4 do SWZ – wraz z zobowi±zaniem stanowi±cym za³±cznik nr 4A do SWZ,
3.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie ma potwierdzaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)
aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzony przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe,
2)
wykaz us³ug wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie. Wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ,
3)
wykaz placówek pocztowych na terenie gmin powiatu krakowskiego, w których bêdzie mo¿liwo¶æ odbioru przesy³ek awizowanych, w dniach i godzinach urzêdowania okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia. Wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ. (powy¿szy wykaz stanowi jednocze¶nie za³±cznik nr 8 do projektu umowy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia na zasadach zawartych w art. 58 ustawy.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W przypadku, o którym mowa w ust. 11 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna), wskazane wy¿ej warunki udzia³u w postêpowaniu mog± spe³niaæ ³±cznie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projekt umowy stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcê i przez podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci operacyjne, zwi±zane z realizacj± us³ug pocztowych w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z pó¼n. zm.).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-09 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y z³o¿yæ przez zak³adkê "Oferty" poprzez System SmartPZP pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spwk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-09 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-08

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.