eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Termomodernizację budynków II LO im. P. Firleja w Lubartowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej



Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizację budynków II LO im. P. Firleja w Lubartowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lubartów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8552273

1.5.8.) Numer faksu: 81 8552016

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umlubartow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizację budynków II LO im. P. Firleja w Lubartowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f63a721f-5b75-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471266

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024830/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Termomodernizacja budynków II LO im. P. Firleja w Lubartowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427719/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.74.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5819523,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania budowlanego: „Termomodernizacja budynków szkoły II Liceum Ogólnokształcącego im. P. Firleja wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej” w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (wstępna promesa NR Edycja2/2021/2633/ PolskiLad z 14.06.2022 r.) .
Budynki zlokalizowane są w Lubartowie, przy ul. Lubelskiej 68.

Parametry charakterystyczne budynków:
a) Budynek dydaktyczny- stare skrzydło:
a. Powierzchnia zabudowy budynku 786,54 m2
b. Powierzchnia użytkowa budynku 1945,54 m2
c. Kubatura budynku 11923,24 m3
d. Wymiary budynku:
i. długość 36,06 m
ii. szerokość 21,59 m
iii. wysokość 15,02 m

b) Budynek dydaktyczny- segment 15-klasowy z łącznikiem:
a. Powierzchnia zabudowy budynku 734,16 m2
b. Powierzchnia użytkowa budynku 2223,11 m2
c. Kubatura budynku 9669,18 m3
d. Wymiary budynku:
i. długość 48,39 m
ii. szerokość 12,44 m
iii. wysokość 13,70 m

c) Sala gimnastyczna:
a. Powierzchnia zabudowy budynku 375,00 m2
b. Powierzchnia użytkowa budynku 333,36 m2
c. Kubatura budynku 2530,00 m3
d. Wymiary budynku:
i. długość 39,92 m
ii. szerokość 11,33 m
iii. wysokość 7,70/7,11 m

d) Segment żywieniowy:
a. Powierzchnia zabudowy budynku 507,80 m2
b. Powierzchnia użytkowa budynku 1798,37 m2
c. Kubatura budynku 7762,40 m3
d. Wymiary budynku:
i. długość 27,42 m
ii. szerokość 18,42 m
iii. wysokość 11,50 m

2) Zakres robót obejmuje między innymi:
a) Wykonanie pionowych izolacji przeciwwilgociowych i termicznych na cokołach oraz ścianach fundamentowych i piwnicznych;
b) Wykonanie opaski wokół budynku, montaż koryt odprowadzających wodę deszczową przy rurach spustowych;
c) Remont zsypów warzyw przy segmencie żywieniowym;
d) Ocieplenie ścian zewnętrznych;
e) Ocieplenie stropu podcienia łącznika segmentu żywieniowego;
f) Renowacja elewacji budynku starego skrzydła;
g) Ocieplenie stropu poddasza użytkowego budynku starego skrzydła;
h) Ocieplenie stropu nad I piętrem budynku starego skrzydła;
i) Ocieplenie ścian wewnętrznych poddasza użytkowego budynku starego skrzydła;
j) Ocieplenie stropodachów wentylowanych segmentu żywieniowego oraz segmentu 15-klasowego;
k) Ocieplenie stropodachów niewentylowanych budynku sali gimnastycznej oraz łącznika segmentu żywieniowego;
l) Wymiana pokrycia dachowego;
m) Remont kominów;
n) Remont przybudówki;
o) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej;
p) Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w ścianie oddzielenia przeciwpożarowego na stolarkę o odporności ogniowej EI60,
q) Wymiana zabudowy szklanej przedsionków przy wejściach do łącznika segmentu 15- klasowego;
r) Likwidacja luksferów;
s) Zamurowanie części okien sali gimnastycznej na potrzeby montażu urządzeń wentylacji mechanicznej;
t) Montaż daszków z poliwęglanu;
u) Remont schodów i podestów wejściowych;
v) Wymiana balustrad;
w) Wymiana parapetów, obróbek blacharskich i orynnowania;
x) Wymiana kratek wentylacyjnych na elewacji na nowe;
y) Wymiana skrzynek instalacyjnych na elewacji na nowe;
z) Montaż podnośnika platformowego dla niepełnosprawnych, platforma mocowana do ściany, wykonanie ścianki pod spocznikiem istniejących schodów;
aa) Odnowienie elewacji budynku starego skrzydła;
bb) Wymiana instalacji c.o.;
cc) Częściowa wymiana instalacji c.w.u;
dd) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej sali gimnastycznej;
ee) Częściowa wymiana instalacji elektrycznej;
ff) Montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku sali gimnastycznej i segmentu 15-klasowego.

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszej IDW-SWZ, tj. w projekcie budowlano – wykonawczym, przedmiarze robót, szczegółowej specyfikacji technicznej, informacji BIOZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na fakt, że ceny ofert - w tym najtańszej - przekroczyły kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie określonym w postępowaniu i objętym dofinansowaniem programem Polski Ład, tj. 5 850 000,00 zł, a Zamawiający nie mógł tej kwoty zwiększyć do wysokości najtańszej ceny ofertowej, zobligowany był unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6671500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11193263,55 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.