eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zadzim › Zakup i sukcesywna dostawa ( wed³ug potrzeb zamawiaj±cego) oleju opa³owego dla potrzeb kot³owni olejowych Gminy Zadzim.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-10-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa ( wed³ug potrzeb zamawiaj±cego) oleju opa³owego dla potrzeb kot³owni olejowych Gminy Zadzim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Zadzim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934341

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Zadzim 44

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zadzim

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-232

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 6786160

1.5.8.) Numer faksu: 43 6786660

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_zadzim@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminazadzim.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa ( wed³ug potrzeb zamawiaj±cego) oleju opa³owego dla potrzeb kot³owni olejowych Gminy Zadzim.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2334fbd9-77d8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00471044

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00052731/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup i sukcesywna dostawa oleju opa³owego dla potrzeb kot³owni Gminy Zadzim

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2334fbd9-77d8-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami prowadzona jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej: ug_zadzim@wp.pl i inwestycje@gminazadzim.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób sporz±dzenia dokumentów
elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w w/w rozporz±dzeniu
Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych.
Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) i przekazuje siê jako za³±czniki. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 10 powy¿ej, przekazywane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w w/w za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci i przekazuje siê jako za³±czniki lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ (np. w tre¶ci „Formularza do komunikacji” lub w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem da-nych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zadzim, Zadzim 44, 99-232 Za-dzim
 Administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania siê z Inspektorem Ochrony Danych poprzez wys³anie wiadomo¶ci elektronicznej na adres: ug_zadzim@wwp.pl lub wysy³aj±c korespondencjê na adres: Urz±d Gminy w Zadzimiu, Za-dzim 44, 99-232 Zadzim
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu zwi±-zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Zakup i sukcesywn± dostawê ( wed³ug potrzeb zamawiaj±cego) oleju opa³owego dla potrzeb kot³owni olejowych Gminy Za-dzim” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêdzie Urz±d Gminy Zadzim oraz osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 zwanej dalej Ustaw±;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan prawo dostêpu do danych osobowych, które Pani/Pana dotycz±, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
 w przypadku gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2023/2024 dla potrzeb ogrzewania kot³owni olejowych Gminy Zadzim (Zespo³u Szkó³ w Zadzimiu, Szko³y Podstawowej w Zygrach, SP ZOZ w Zadzimiu, OSP w Zadzimiu i Szko³y w Ma³yniu) w ilo¶ci oko³o 53.000,00 litrów, gm. Zadzim, pow. poddêbicki, woj. ³ódzkie.

1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiany olej opa³owy musi spe³niaæ nastêpuj±ce minimalne parametry jako¶ciowe:
- warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 42 MJ/kg,
- zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,20%/m/m,
- gêsto¶æ w temp. 15 oC, nie wy¿sza ni¿ 0,865g/ml,
- zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 201mg/kg,
- ca³kowita zawarto¶æ zanieczyszczeñ nie wiêksza ni¿ 25 mg/kg
b) Dowo¿ona jednorazowo ilo¶æ oleju opa³owego nie mniejsza ni¿ 500 litrów. Planowana ilo¶æ dostaw w sezonie grzewczym – 53 000 litrów, przy czym jest to ilo¶æ szacunkowa, co oznacza, i¿ Zamawiaj±cy mo¿e zamówiæ wiêksz±, b±d¼ mniejsz± ilo¶æ dostaw- w takiej sytuacji Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia o wykonanie ca³o¶ci umowy.
c) Samochody dostawcze dostarczaj±ce olej opa³owy musz± byæ wyposa¿one w mierniki dostarczanego oleju opa³owego przeliczaj±ce ilo¶æ dostarczonego oleju opa³owego do temp. referencyjnej 15 stopni C.
d) Dostawa maksymalnie w ci±gu 5 dni licz±c od dnia telefonicznego zg³oszenia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert bêdzie dokonana zgodnie z poni¿szymi kryteriami

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania i o spe³nieniu warunków - za³±cznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania i o spe³nieniu warunków - za³±cznik nr 3 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

O¶wiadczenie w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

12.1.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
12.1.3. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1086) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub in-formacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszcze-nie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6
12.1.4. Wskazanie czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ Podwykonawcom i podanie przez Wykonawcê firm Podwykonawców – za³±cznik nr 7 do SWZ.
12.1.5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
Zobowi±zanie podmiotów, na zdolno¶ciach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – za³±cznik nr 5 do SWZ.
12.1.6. O¶wiadczenie o braku orzeczenia wobec Wykonawcy tytu³em ¶rodka zapobiegaw-czego zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne - Za³±cznik nr 8.
12.1.7. O¶wiadczenie o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych - Za³±cznik nr 10.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art. 455 ustawy Pzp oraz w zakresie i na warunkach okre¶lonych w og³oszeniu o zamówieniu oraz wzorze umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Urz±d Gminy w Zadzimiu Zadzim 44, 99-232 Zadzim

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-09 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.