eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryków › Budowa ul. Polnej i Szafera wraz z infrastrukturą

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Polnej i Szafera wraz z infrastrukturą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Stryków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-010

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 427198002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strykow@strykow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Polnej i Szafera wraz z infrastrukturą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-232f8612-375c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019344/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa ul. Polnej i Szafera w Strykowie wraz z infrastrukturą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348906

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.22.2023.IZ.PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1327835,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie niniejszego postępowania przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z budową infrastruktury tj. kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w ul. Polnej i Szafera w Strykowie.

Zamawiający w ramach zadania pn. „Budowa ul. Polnej i Szafera w Strykowie wraz z infrastrukturą” zamierza w przyszłości wybudować drogę gminną w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.

Jako I etap inwestycji realizowane będą roboty kanalizacyjne w drodze.

Przed realizacją robót kanalizacyjnych należy przygotować teren i wyciąć kolidujące z inwestycją drzewa i zakrzaczenia.

Kanalizacja sanitarna
W ramach budowy sieci kanalizacji sanitarnej należy wybudować kanał sanitarny grawitacyjny D 200 PCV o długości 245,39 m z 6 studniami rewizyjnymi DN 1200 mm i 2 studniami kontrolnymi DN 425 mm wraz z odejściami bocznymi PCV 160 do granicy działek drogowych o łącznej długości 142,56 mm.
Zakres prac obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty montażowe, próby szczelności (inspekcja kanału), odtworzenie nawierzchni dróg, poboczy i wjazdów.

Roboty będą prowadzone na podstawie przyjętego przez Starostę Zgierskiego zgłoszenia wykonania robót budowlanych znak: AB.6743.695.2023.GK z dnia 24.05.2023r.

Kanalizacja deszczowa
W ramach budowy odwodnienia drogi należy wybudować system kanalizacji deszczowej w drodze gminnej. Odbiornikiem wód z kanalizacji deszczowej będzie istniejący rów melioracyjny. Rów melioracyjny w miejscu wylotu kanalizacji deszczowej należy umocnić płytami ażurowymi betonowymi na podsypce cementowo piaskowej. Do wybudowania jest rurociąg PCV 500 mm o długości ok. 414,35 m wraz ze studniami rewizyjnymi o średnicy 1000 mm w ilości 12 sztuk, oraz o średnicy 1500 mm 1 sztuka, a także studzienki ściekowe z osadnikiem w ilości 4 sztuk i przykanalikami.
Zakres prac obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty montażowe, skarpowanie rowu z umocnieniem, odtworzenie nawierzchni dróg, poboczy i wjazdów.

Roboty będą prowadzone na podstawie decyzji Starosty Zgierskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 2/2018 z dnia 15.03.2018r. , postanowienia nr 172/2019 z dnia 18.03.2019r. i decyzji nr 2/2023 z dnia 15.03.2023r. w sprawie zmiany decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej.

UWAGA: Dokumentacja projektowa obejmuje cały zakres inwestycji drogowej wraz z odwodnieniem. Zamawiający w tym etapie wykonuje tylko roboty kanalizacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 937213,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1280000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 937213,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych CEOGAZ Paweł Wolski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8341779164

7.3.4) Miejscowość: Klewków

7.3.5) Kod pocztowy: 99-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 937213,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.