eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³odawa › "Remont drogi gminnej nr 104305L - ul. S³owackiego we W³odawie".



Og³oszenie z dnia 2023-10-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont drogi gminnej nr 104305L – ul. S³owackiego we W³odawie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska W³odawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197902

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. J. Pi³sudskiego 41

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 825721444

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@wlodawa.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wlodawa.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont drogi gminnej nr 104305L – ul. S³owackiego we W³odawie”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-42231416-7310-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00470488

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00047497/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.10 „Remont drogi gminnej nr 104305L – ul. S³owackiego we W³odawie”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma zakupowa dostêpna na profilu nabywcy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa. Komunikacja w postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej na w/w Platformie dostêpnej na profilu nabywcy . W zakresie pytañ technicznych zwi±zanych z dzia³aniem systemu zaleca siê kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem (22) 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika platformy zakupowej dostêpna na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" i uznaje go za wi±¿±cy, oraz akceptuje zasady korzystania z platformy zakupowej wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. Posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a z³o¿enie oferty w postêpowaniu jest mo¿liwe bez posiadania konta. Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d) w³±czona obs³uga JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3, g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar, h) maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB, i) pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Platformy zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich dorêczenia za po¶rednictwem formularza zamieszczonego na stronie profilu nabywcy w zak³adce dedykowanej postêpowaniu - https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja, w tym o¶wiadczenia, wnioski i informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby
upowa¿nion±/upowa¿nione. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na platformie. Wiêcej informacji w sekcji IX og³oszenia i rozdziale 11 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu; 2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:WA.271.18.2023.AM „Remont drogi gminnej nr 104305L – ul. S³owackiego we W³odawie” prowadzonym w trybie zamówienia publicznego zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych – procedura podstawowa; 3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd±
osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 71-75 ustawy z dnia 11
wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”; 4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) Wykonawca posiada: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; • na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO .

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przys³uguje: • w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WA.271.18.2023.AM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 144812,04 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont drogi gminnej nr 104305L – ul. S³owackiego we W³odawie”.
Zakres prac zwi±zanych z remontem jezdni drogi gminnej - ul. S³owackiego we W³odawie obejmuje:
• wytyczenie granic na odcinkach objêtych opracowaniem;
• wykonanie korekt wysoko¶ciowych podziemnej infrastruktury technicznej,
tj. - kanalizacji sanitarnej z przy³±czami w miejscach kolizji z projektowan± infrastruktur± drogow±;
• wykonanie frezowania istniej±cej nawierzchni w celu poprawy równo¶ci;
• wykonanie (zgodnie z Planem Sytuacyjnym) na jezdni nowej warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego;
• wykonanie zbrojenia w miejscach spêkañ poprzecznych istniej±cej konstrukcji w postaci geokompozytu wtopionego w poziomie warstwy ¶cieralnej;
• wykonanie dostosowania wysoko¶ciowego w miejscu w³±czeñ remontowanej jezdni z istniej±c± nawierzchni± dróg gminnych i zjazdów.
Adres zamówienia: Droga gminna nr 104305L – ul. S³owackiego we W³odawie. Planowana do remontu droga zlokalizowana jest w ca³o¶ci na terenie miasta W³odawa, tj. na dzia³kach drogowych nr ewid.: obrêb 1 we W³odawie - ul. S³owackiego: 558, 544, 536/3, 530/3.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie wyznaczonych kryteriów oceny ofert: cena - 60 % i d³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia objête przedmiotem zamówienia - 40 %. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert i otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów (O) obliczon± na podstawie wzoru: O = C + G , gdzie: O- ³±czna ilo¶æ punktów oferty ocenianej, C- liczba punktów uzyskanych w
kryterium „Cena”, G- liczba punktów uzyskanych w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia objête przedmiotem zamówienia”. Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:
Cn
C = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie, C- ilo¶æ punktów za kryterium cena, Cn - najni¿sza cena ofertowa, spo¶ród ofert nieodrzuconych, Cb – cena oferty badanej.
Punkty w kryterium D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia objête przedmiotem zamówienia liczone bêd± w okresach miesiêcznych. W przypadku zaoferowania maksymalnej d³ugo¶ci okresu gwarancji tj. 60 miesiêcy, Wykonawca otrzyma czterdzie¶ci (40) punktów, pozostali Wykonawcy bêd± oceniani wg. nastêpuj±cego wzoru:
Go
G =----------- x 40 pkt
G max.
gdzie: G - warto¶æ punktowa, któr± nale¿y wyznaczyæ, G max. - najd³u¿szy oferowany kres gwarancji ( max 60 miesiêcy), Go - okres gwarancji podany w badanej ofercie. Zamawiaj±cy okre¶la minimaln± oraz maksymaln± d³ugo¶æ okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesiêcy do 60 miesiêcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³ugo¶ci gwarancji krótszego ni¿ 36 m-cy, Zamawiaj±cy ofertê odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wska¿e w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e okres ten wynosi minimaln± ilo¶æ miesiêcy gwarancji, jak wymaga Zamawiaj±cy. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³ugo¶æ okresu gwarancji d³u¿szy ni¿ wyznaczony maksymalny 60 miesiêcy, jednak w tym przypadku Zamawiaj±cy przyjmie do obliczeñ warto¶æ 60 m-cy - najd³u¿szy przyjêty w kryterium oceny ofert „D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane
materia³y i urz±dzenia”. Wykonawcy oferuj± d³ugo¶ci okresu gwarancji w pe³nych miesi±cach (w przedziale od 36 do 60 miesiêcy).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty objête przedmiotem zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji:
- min. jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych, oraz przynale¿y do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa (lub
w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego);
2) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
– jedn± robotê budowlan± bran¿y drogowej w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg publicznych o nawierzchniach utwardzonych asfaltowych o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100) ;- W przypadku, gdy wykonawca wykazuj±cy siê posiadaniem do¶wiadczenia wymaganego przez Zamawiaj±cego by³ cz³onkiem konsorcjum, które zrealizowa³o robotê budowlan± stanowi±c± do¶wiadczenie, którym wykazuje siê wykonawca, wówczas uznane zostanie do¶wiadczenie wykonawcy – cz³onka konsorcjum tylko w zakresie tych prac/robót, które wykonawca realizowa³ samodzielnie w ramach wspó³pracy konsorcjum. Do¶wiadczenie jakie naby³ wykonawca wykazuj±cy siê referencjami wystawionymi dla konsorcjum zostanie uznane w zakresie, w jakim wykonawca ten rzeczywi¶cie je realizowa³.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy poza o¶wiadczeniem o braku podstaw do wykluczenia – za³±cznik nr 4 do SWZ (sk³adanym wraz z ofert±), nie wymaga sk³adania innych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia), tj.: a)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; sporz±dzonego zgodnie z (Za³±cznikiem Nr 8 do SWZ) – w odniesieniu do
warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ.
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 9 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje
b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach).
2) O¶wiadczenia o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) O¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (je¿eli dotyczy)
4) Zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (je¿eli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy lub podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego(je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji. b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z
którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
• w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku
• w pkt. 8.3.2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy na etapie realizacji prac, w szczególno¶ci je¿eli wyst±pi± nastêpuj±ce przes³anki:
1) Zamawiaj±cy nie przeka¿e Wykonawcy terenu budowy w terminie okre¶lonym w umowie. W takim przypadku Strony mog± przesun±æ termin zakoñczenia wykonania niniejszej umowy o czas niezbêdny do wykonania przedmiotu umowy, jednak¿e nie d³u¿szy ni¿ okres oczekiwania przez Wykonawcê na przekazanie przez Zamawiaj±cego terenu budowy;
2) wyst±pi± wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce Wykonawcy wykonanie robót w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt. 1.1. umowy. Do niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych Wykonawcy wykonanie robót w okre¶lonym terminie zalicza siê w szczególno¶ci d³ugotrwa³e opady atmosferyczne (opady trwaj±ce co najmniej 4 dni lub opady trwaj±ce krócej ale z krótkotrwa³ymi przerwami) lub intensywne (opady co najmniej 50 mm wody w czasie do 24 godzin lub 60mm/m2) lub opady powoduj±ce w szczególno¶ci zalania, podtopienia terenu, zaleganie wody wwykopach lub wp³ywaj±ce negatywnie na jako¶æ wykonanych robót zgodnie z przyjêta w dokumentacji projektowej technologi± co znacz±co utrudnia lub uniemo¿liwia prowadzenie prac, klêski ¿ywio³owe, niesprzyjaj±ce temperatury
(temperatury, które zgodnie z przyjêt± technologi± procesu budowlanego uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót powoduj±c, np. zamarzanie gleby), klêski ¿ywio³owe lub wyst±pienie si³y wy¿szej maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonanych robót. W takim przypadku Strony mog± przesun±æ termin zakoñczenia wykonania umowy o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonywanie Przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym,
3) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz, warunkuj±cych wykonanie niniejszej umowy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia niniejszej umowy. W takim przypadku Strony mog± przesun±æ termin zakoñczenia wykonania umowy o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym ( tj. o okres potrzebny do przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz), 4) wyst±pi brak na rynku dostêpnych materia³ów lub urz±dzeñ, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mog± byæ zast±pione innymi materia³ami lub urz±dzeniami spe³niaj±cymi wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone w dokumentacji postêpowania udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawca i Zamawiaj±cy mog± postanowiæ o zmianie sposobu ¶wiadczenia Wykonawcy okre¶lonego w umowie, w szczególno¶ci mog± postanowiæ o zmianie materia³ów lub urz±dzeñ, które maj± byæ wykorzystane przez Wykonawcê przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy.
5) Wyst±pi konieczno¶æ zmiany osób koordynuj±cych (osób odpowiedzialnych za realizacjê ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiaj±cego), 6) wyst±pi kolizja z niezinwentaryzowan± infrastruktur± lub innymi obiektami. W takim przypadku Strony mog± przesun±æ termin zakoñczenia wykonania umowy o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o kres trwania przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym. 7) Wyst±pi± okoliczno¶ci, których strony nie mog³y przewidzieæ w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania nale¿ytej
staranno¶ci, które uniemo¿liwiaj± wykonanie przedmiotu umowy w terminie przewidzianym w umowie. Taka sytuacja winna byæ odnotowana w dzienniku budowy oraz musi byæ udokumentowana stosownymi protoko³ami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru o ile zostanie powo³any oraz zaakceptowanymi przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin wykonania umowy o okres równy okresowi przerw lub przestoju. Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e zmiany umowy w sekcji IX og³oszenia: Pozosta³e informacje

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-15 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa – rozdzia³ 11.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-15 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-14

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

C.d.zmian umowy: 8) Przed³u¿enia procedury podpisywania umowy ponad 15 dni licz±c od dnia zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin wykonania umowy o okres liczony od up³ywu 15 dniowego okresu od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty do dnia podpisania umowy. 9) Zmiana postanowieñ umowy polegaj±ca na wykonaniu robót zamiennych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji, kiedy wyst±pi³a konieczno¶æ zmiany w stosunku do przewidzianych dokumentacj± projektow±, gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru
robót przepisami wykonania przedmiotu umowy a w szczególno¶ci nale¿y zastosowaæ inne rozwi±zania z uwagi na zaprzestanie produkcji dotychczasowych maszyn, urz±dzeñ czy materia³ów lub gdy zachodzi potrzeba u¿ycie innych materia³ów tej samej jako¶ci, u¿ycia urz±dzeñ o wiêkszej wydajno¶ci bez pogorszenia innych parametrów eksploatacyjnych, w trakcie wykonania robót zasz³a zmiana wymagañ i zachodzi konieczno¶æ dostosowania siê do nowych wymagañ. Je¿eli wykonanie robót zamiennych spowoduje wyd³u¿enie terminu wykonania umowy, to zmiana obejmie równie¿ termin
wykonania umowy o okres, o jaki wykonanie robót zamiennych wyd³u¿y termin wykonania umowy, a) zmiana postanowieñ umowy polegaj±ca na poprawie jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót lub zmiana technologii na korzystniejsz± i nowocze¶niejsz±, nie wymagaj±ca zmiany pozwolenia na budowê, zwi±zanych z wykonywan± robot± budowlan±, 10) zmiany terminu, zakresu umowy i wynagrodzenia wykonania zwi±zanej ze stwierdzeniem po rozpoczêciu robót stanu faktycznego wcze¶niej nieznanego Zamawiaj±cemu ani te¿ Wykonawcy (np. stwierdzenie po rozpoczêciu robót konieczno¶ci wykonania dodatkowych robót z uwagi na ujawnienie stanu faktycznego wcze¶niej nie znanego), zmiana
nast±pi o taki okres oraz w takim zakresie przedmiotu i co do wynagrodzenia, o jaki zachodzi konieczno¶æ wykonania tych dodatkowych robót, a co do terminu o ile nie mo¿na ich wykonaæ w terminie przewidzianym w umowie, 11) zmiana postanowieñ umowy polegaj±ca na realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie warunki, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, 12) zmiana postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w okoliczno¶ci, gdy spe³niona zostaje przes³anka, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp. 13) zmiana postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w okoliczno¶ci, gdy spe³niona zostaje przes³anka, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp,
14) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia z uwagi na zmianê urzêdowej zmiany stawki podatku VAT, powoduj±cej zmianê wynagrodzenia brutto,
15) zmiany terminu wykonania zamówienia spowodowane okoliczno¶ciami, które wyst±pi³y w trakcie wykonania umowy, a s± niezale¿ne od Wykonawcy, jak te¿ od Zamawiaj±cego, w tym w szczególno¶ci przed³u¿aj±ce siê postêpowania
administracyjne lub inne, brak wymaganych prawem zgód osób trzecich w zwi±zku z wej¶ciem na nieruchomo¶ci tych osób. Zmiana nast±pi o taki okres o jaki powy¿sze zdarzenie i jego skutki uniemo¿liwi³y wykonywanie umowy.
16) zmianê wynagrodzenia Wykonawcy, je¿eli w trakcie wykonywania umowy, po z³o¿eniu ofert i w stosunku do dnia z³o¿enia oferty wzrosn± o co najmniej 10% ceny materia³ów lub robocizny spowodowane w szczególno¶ci wzrostem p³acy minimalnej. Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e zmiany umowy w za³.2 do SWZ- wzór umowy§ 13.
Uszczegó³owienie inf. dot. terminu wykonania zamówienia wskazanego w pkt.4.2.10) og³oszenia 6 miesiêcy jednak nie pó¼niej ni¿ do 31.05.2024r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.