eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › "MiniPAKT - Gminna Pracownia Komputerowa"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„MiniPAKT – Gminna Pracownia Komputerowa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuchola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351156

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Zamkowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Tuchola

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 48 52 56 42 500

1.5.8.) Numer faksu: 48 52 334 21 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umprzetargi@tuchola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miasto.tuchola.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„MiniPAKT – Gminna Pracownia Komputerowa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-890fdd64-7719-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033029/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 MiniPakt - Gminna Pracownia Komputerowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014 – 2020, pakiet REACT-EU

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/tuchola

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/tuchola W sytuacjach awaryjnych z wyjątkiem składania ofert Zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez email: umprzetargi@tuchola.pl.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/tuchola W sytuacjach awaryjnych z wyjątkiem składania ofert Zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez email: umprzetargi@tuchola.pl.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa R.M.z dnia 30 .12.2020 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0. 4)włączona obsługa JavaScript,5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 5)platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1)akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców"na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z załącznikiem nr 2 do „Rozporządzenia R.M., zwanego dalej Rozporządzeniem KRI. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf W celu kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: 1)zip ; 2) 7Z Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:1)zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. 2) pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.3)Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. Szczegóły zamieszczono w rozdz. 5 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tuchola, w imieniu której działa Burmistrz Tucholi wykonujący prawem określone obowiązki z wykorzystaniem aparatu pomocniczego – Urzędu Miejskiego w Tucholi.
Kontakt: plac Zamkowy 1,89-500 Tuchola, e-mail: burmistrz@tuchola.pl, tel. 52 564 25 00, fax.: 52 334 21 38.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych:
- będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 253 Ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawy Pzp”.
- będą upoważnieni pracownicy Administratora Danych Osobowych,
- mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podwykonawcy związani z Administratorem Danych umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy), a następnie według kategorii archiwalnej dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia.
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państw poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 18 ust. 5 Ustawy Pzp.
8) Administrator danych osobowych będzie przetwarzał dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
9) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa; gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
10)w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, telefonicznie: 52 336 34 34 lub pod adresem e-mail: iod@tuchola.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.20.2023.DW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania Zamawiający planuje zakupić urządzenia do wyposażenia pracowni, o parametrach nie gorszych niż te podane poniżej:
1) Urządzenie multimedialne + min. 6 pakietów gier edukacyjno-rozwojowych – 1 komplet,
2) Okulary VR – zestaw 8 sztuk – 1 komplet, wraz z min. 5-letnim dostępem do portalu wirtualnych lekcji,
3) Aparat fotograficzny z gimbalem – 2 zestawy,
4) Robot – Laboratorium Przyszłości – zestaw – 1 komplet,
5) Robot – Moduł Robotyka i kodowanie – 6 kompletów,
6) Pracownia robotyczna – podstawy robotyki – 1 komplet,
7) Monitor interaktywny na mobilnym statywie z windą i tablicami – 1 komplet,
8) Tablet 10 cali – 10 szt.,
9) Koduj w Pythonie - zestaw na 12 stanowisk komputerowych – 1 komplet,
10) Laptop – 10 szt.,
11) Zestaw do kodowania – 10 zestawów.

(Szczegółowy opis umieszczono w Zał. nr 1 do SWZ)

1) URZĄDZENIE MULTIMEDIALNE + 6 PAKIETÓW GIER EDUKACYJNO-ROZWOJOWYCH
Zestaw obejmuje urządzenie multimedialne oraz min. 6 pakietów gier edukacyjno-rozwojowych przeznaczonych dla dzieci.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
- Ośmiordzeniowy procesor zgodny z obsługa gogli VR oraz okularów AR,
- Ładowanie / wejście USB-C dla kontrolera ręcznego
- Soczewka Fresnela / soczewka asferyczna min. 100 stopni FOV,
- Polimerowa bateria litowo-jonowa min. 4000 mAh,
- Przedni aparat min. 13 Mpx z autofokusem,
- Mocowanie na głowę z regulacją w 3 kierunkach za pomocą podwójnych pasków z tyłu,
- min. 5,5-calowy szybki wyświetlacz o rozdzielczości min. 2560 x 1440,
- min. 3 GB DDR RAM i min. 32 GB wewnętrznej pamięci masowej,
- min. do czterech godzin pracy na jednej baterii,
- min. zintegrowane podwójne głośniki.
Zestaw musi posiadać min. 5-letni dostęp do dedykowanych materiałów lekcyjnych.

2) Okulary VR – zestaw 8 sztuk – 1 komplet, wraz z min. 5-letnim dostępem do portalu wirtualnych lekcji,

3) APARAT FOTOGRAFICZNY Z GIMBALEM
Skład zestawu:
1- Aparat fotograficzny z obiektywem 45mm
2 - Gimbal do aparatów i smartfonów
Aparat fotograficzny

4) ROBOT – LABORATORIUM PRZYSZŁOŚCI – ZESTAW
Zawartość zestawu:
- Robot wraz z ładowarką oraz przewodami, 3 szt.
- Komplet podręczników do nauki podstaw programowania oraz nauki podstaw sztucznej inteligencji, 1 kpl.
- Dostęp do internetowej bazy scenariuszy zajęć (interdyscyplinarnych, do nauki kodowania oraz zajęć z mikrokontrolerami) – urządzenie.
- komunikatory komputer-robot, 3 szt.
- Zestaw min. 3 mat, 1 kpl.
- Zestaw akcesoriów do nauki sztucznej inteligencji, 1 kpl.
- Zestaw uchwytów do tabletów, 3 szt.
- Zestaw Fiszek z symbolami z aplikacji (do nauki kodowania), 1 kpl.
- autoryzowany serwis na terenie Polski, aplikacje, instrukcja obsługi i wsparcie techniczne w języku polskim,

5) ROBOT – MODUŁ ROBOTYKA I KODOWANIE
Skład zestawu:
- robot (2 szt.),
- dedytkowany mikrokomputer (2 szt.),
- uchwyt baterii do dedykowanego mikrokomputera,
- dedykowana aplikacja z min. 15 scenariuszami zajęć,
- komunikatory komputer-robot (2 szt.),
- kable USB i microUSB (2 kpl.),
- adapter USB - microUSB (2 szt.),
- uchwyt do robota (2 szt.),
- magnes neodymowy (2 szt.),
- aplikacje, instrukcja obsługi i wsparcie techniczne w języku polskim.
- min. 15 scenariuszy w kształtowaniu kompetencji z zakresu STREAM.
Zestaw kompatybilny ze wszystkimi popularnymi środowiskami programowania. Robot z możliwością nauki w klasach min I-VIII szkoła podstawowa. Robot wyposażony w min 10 czujników, umożliwiających programowanie na różnych poziomach poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np.: bloczkowy, Scratch, tekstowy, JavaScript i Python).
Minimalne możliwości robota: zmiana podświetlenia LED (RGB), wykrywanie zmian oświetlenia, wykrywanie dotyku, wydawanie dźwięków, wykrywanie przeszkód, pomiar odległości, komunikacja z innymi robotami, wykrywanie kontrastu podłoża, system podążania po czarnej linii, pomiar przejechanej odległości, pomiar kąta obrotu. Zdalne kierowanie ruchem robota poprzez urządzenia mobilne.
Bateria: akumulator min. 2600mAh (9.62 Wh) z czasem pracy do min. 8 godzin.
Łączność: Bluetooth 4.0.
Certyfikaty: Deklaracja zgodności CE (RoHS, EN-71).
Autoryzowany serwis na terenie Polski.

6) PRACOWNIA ROBOTYCZNA – PODSTAWY ROBOTYKI
Pracownia robotyczna wraz z obudową dydaktyczno-metodyczną przystosowaną do edukacji. W jej skład wchodzą:
· Robot edukacyjny z możliwością składania elementów mechanicznych i podłączania elektroniki. Możliwość programowania na różnych poziomach zaawansowania np.: Ardublocks i Arduino IDE (C++).
Zestaw składający się na robota (minimalny):
• 2 czujniki odległości
• 3 czujniki kontrastowe
• 2 silniki DC
• 2 programowalne LEDy RGB
• chwytak z dwoma serwomechanizmami
• mikrokontroler bazujący na ESP 32 z modułem wifi oraz Bluetooth (BLE 4.0)
• kable łączące mikrokontroler z elementami elektronicznymi
• akumulator min. Li-Ion min. 2200 Ah (ładowarka w zestawie)
· Zestaw konstrukcyjny
W skład Pracowni Robotyki musi wejść min. 5 zestawów klocków po min. 280 elementów każdy.
Dodatkowe wyposażenie: pomoce wspierające pracę z pracownią robotyczną,

7) MONITOR INTERAKTYWNY NA MOBILNYM STATYWIE Z WINDĄ I TABLICAMI
Skład zestawu:
1 - Monitor interaktywny min. 65 cali
2 - Statyw z windą i tablicami do monitora interaktywnego
Monitor interaktywny
Specyfikacja:
- min. 65 cali
- Rozdzielczość: min. 4K 3840x2160
- Kontrast min. 4000:1
- Jasność min. 450 cd/m2
- Głębia kolorów 8 bit
- Technologia dotyku IR
- min. 40 punktów dotyku w systemie Windows, 20 punktów w systemie Android
- Proporcje obrazu 16:9
- Panel LED o żywotności do minimum 30 000 godzin
- Slot OPS
- Kąt widzenia min. 178°
- Ekran: szyba hartowana
- Napięcie robocze: AC 100-240V,50/60Hz
- Głośniki min. 2x20W (głośnik z przodu)
- Wejścia/Wyjścia AV (parametry i ilości minimalne):
• Przód: HDMI In (2.0) x1, Touch(USB2.0 Type-B) x1, USB3.0(Public Type-A) x2, Type C(65W+4K60+USB2.0) x1, Mic In(Aux3.5) x1
• Wejścia: HDMI In x2 (2.0), DP In x1 DP1.2, VGA x1, VGA Audio In(Aux3.5) x1
• Wyjścia: Earphone x1 Aux3.5, HDMI Out (2.0) x1, SPDIF Out x1
• Inne: USB 2.0(Android) x1, USB 2.0(Public) x2, Touch USB(2.0 Type-B) x1, RS232 x1, OPS Slots x1, Type-C(For camera, USB 2.0) x1
- Obsługiwane formaty multimediów:
• Obraz (co najmniej): JPEG, BMP, PNG
• Film (co najmniej): MPEG1, MPEG2, MPEG4, H264, RM, RMVB, MOV, MJPEG, VC1, Divx, FLV(Support 1080P HD Decoding)
• Dźwięk (co najmniej): MP3, M4A, (AAC)
- Procesor o minimalnych parametrach: CPU bits - 64 bit, liczba rdzeni - 4 rdzenie, taktowanie - 1,5 GHz, Zintegrowany procesor AI – TAK, rodzaj obsługiwanej pamięci DDR3, obsługiwana rozdzielczość ekranu - 4K, kodowanie wideo - TAK, kodek H.264, dekodowanie wideo - tak, kodeki AV1, AVS2, HEVC, VP9, H.264, SHVC 4K60@10bit, obsługiwane interfejsy: HDMI 2.0/1.4 with HDCP 2.2, USB 2.0, USB 3.0, HDMI 2.1
- Wejście sieciowe RJ45/8P8C
Główne funkcje:
- Wbudowany system Android 11
- Rozdzielczość (min) 4K 3840 x 2160
- Moduł Wi-Fi
- Pamięć wbudowana: min. 32 GB
- Pamięć RAM: min. 3 GB
- Slot OPS umożliwiający wbudowanie komputera z systemem Windows.
- Multi-touch - do 40 punktów multi-touch w systemie Windows, 20-punktowy multi-touch w systemie Android.
- Długopis z dwiema końcówkami do pisania w dwóch kolorach jednocześnie w systemie Android. Automatyczne wykrywanie końcówki pióra / palca / gumki w trybie adnotacji
- Przyciski skrótów po lewej stronie ekranu
- Przednie porty po lewej stronie ekranu
- Wbudowane w przedni panel głośniki (min. 2x20W)
- Ekran dotykowy z podświetleniem LED,.
- Interface z aplikacjami:
- do szybkiego przełączania się pomiędzy wbudowanym systemem Android a dodatkowym komputerem standardu OPS
- zmiany źródła wyświetlanego obrazu
- tablica (rysowanie, wprowadzanie tekstu, wklejanie obrazu, auto kształt)
- program do zarządzania plikami (intuicyjna obsługa wycinania / kopiowania / wklejania / usuwania, obsługa usługi w chmurze / FTP / sieci lokalnej)
- program do zarządzania aplikacjami (pakiet biurowy, przeglądarka, kalendarz, kalkulator)
- udostępnienie ekranu (ekran urządzeń mobilnych można przesyłać bezprzewodowo do ekranu monitora za pomocą aplikacji)
- trwałość świecenia min. 50 000 godzin
- podział ekranu
Zawartość (parametry i ilości minimalne):
- pilot, 1 szt.
- pisak, 1 szt.
- przewód zasilający 3m, 1 szt.
- przewód USB-C dł - 2m, 1 szt.
- przewód plug-and-play do drukarek dysków twardych itp dł - 3m, 1 szt.
- przewód HDMI dł - 3m, 1 szt.
- przewód DISPLAYPORT dł-5m , 1 szt.
Statyw z windą i tablicami do monitora interaktywnego
- dopuszczalne obciążenie w minimalnych granicach min. 41-69 kg
- dla ekranów o zaproponowanej w niniejszej ofercie przekątnej
- wym. tablicy (min.) 80,9 x 98,4 cm
Rama statywu powinna zawierać min. dwie drustronne tablice suchościeralne oraz półkę na mazaki.
- maksymalne obciążenie statywu: odpowiednie do zaproponowanego sprzętu
- statyw na 4 kółkach (w tym 2 z hamulcem)

8) TABLET 10 CALI
• Ekran: min. 10.1"
• Procesor: min. 1,8 GHz
• Rozdzielczość: min. 1920 x 1200
• Pojemność: min. 64GB wbudowanej pamięci wewnętrznej
• Pamięć RAM: min. 4GB
• System: Android 11 lub nowszy
• Kamera tylna min. 8 Mpix
• Kamera przednia min. 5 Mpix
• Złącza/łączność (minimum): WLAN, Bluetooth 5.0, 1x USB 2.0, 1x jack 3,5 mm, czytnik kart Micro SD
• Załączone wyposażenie: Ładowarka, Przewód USB
• min. 2 lata gwarancji

9) KODUJ W PYTHONIE - ZESTAW NA 12 STANOWISK KOMPUTEROWYCH

10) LAPTOP min 16GB min. 512SSD
Laptop z kartą graficzną zapewniającą mu wydajność idealną do aplikacji multimedialnych. Duży panel dotykowy. Wzmocniona konstrukcja oraz zabezpieczenie przed skutkami zalania.

11) ZESTAW DO KODOWANIA
Zestaw do programowania ruchu robota w labiryncie:
• karty do kodowania
• karty aktywności
• podręcznik aktywności, zapewniający praktyczne wprowadzenie do pojęć związanych z programowaniem
• elementy do tworzenia labiryntu
• programowalny robot.
Minimalne umiejętności robota: świecenie, wydawanie dźwięków i poruszanie się z 2 różnymi
prędkościami.
Szczegółowy opis przedmiotu umieszczono w Zał. nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33195100-4 - Monitory

30213100-6 - Komputery przenośne

30213200-7 - Komputer tablet

30231320-6 - Monitory dotykowe

33735000-1 - Gogle

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

48910000-0 - Pakiety oprogramowania do gier komputerowych, gry rodzinne i wygaszacze ekranu

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48500000-3 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

48620000-0 - Systemy operacyjne

37524100-8 - Gry edukacyjne

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdz. 6 i 7 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 200 000,00 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1. Wraz z ofertą Wykonawca musi złożyć:
1) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód tymczasowo zastępujący podmiotowe środki dowodowe, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2) Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt.1) 9.1. SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
- oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie
oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
- oświadczenie Wykonawcy o aktualności oświadczenia składanego na podst. art. 125 ust.1.ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023r. poz. 1497). według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ;
9.3. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu, bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
9.4 Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia,o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, lub złożonych podmiotowych środkówdowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu.
Szczegóły zamieszczono w rozdziale 9. SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na podst. art. 274 ust. Pzp wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania, chyba że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych.
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Szczegóły zamieszczono w rozdziale 9. SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje obowiązku składania przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, Wykonawcę wobec którego zachodzi podstawa wykluczenia przewidziana w art. 7 ust.1. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023r. poz. 1497) .
Wymagane jest oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podst. w.w. ustawy. Zapis o niepodleganiu umieszczono w oświadczeniu składanym na podst. art.125 ust.1 ust. Pzp,(zał.3,zał.4 SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie,o którym mowa w rozdziale 9 pkt 9.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić wyłącznie za obustronną zgodą wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
Zgodnie z art. 455 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
a. wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach i funkcjach co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jaka została podana w ofercie,
b. zmiany terminu dostawy w związku z opóźnieniami powstałymi z przyczyn, za które Wykonawca i Zamawiający nie odpowiadają. Termin wykonania Umowy może ulec zmianie o czas, o jaki wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania Umowy przez Wykonawcę, to jest uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu Umowy,
c. w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza zmianę przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że nowa wersja posiada parametry i funkcje co najmniej takie jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jaka została podana w ofercie,
d. ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego przedmiotu zamówienia i zastąpienia go produktem o parametrach i funkcjach co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jaka została podana w ofercie, rekomendowanym przez producenta w związku z ujawnieniem wad,
e. wstrzymania łańcucha dostaw przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem
o parametrach i funkcjach co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jaka została podana
w ofercie
f. zmiany nazwy handlowej lub innego oznaczenia towaru wskazanego w ofercie niepowodującej zmiany przedmiotu umowy,
g. zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy,
h. zmiany będącej wynikiem omyłki pisarskiej,
i. wystąpienia siły wyższej, którą Strony rozumieją jako zdarzenie zewnętrzne
o nadzwyczajnym charakterze, niezależne od Stron, niemożliwe lub nadzwyczaj trudne do przewidzenia, którego skutkom nie dało się zapobiec lub byłoby to nadmiernie utrudnione, np. klęski żywiołowe, wojny, pożary, strajki generalne, zamieszki, epidemie, a zmiany umowy spowodowane tymi okolicznościami są niezbędne do prawidłowego wykonania umowy lub są korzystne dla Zamawiającego i nie modyfikują ogólnego charakteru umowy;
j. na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany umowy spowodowane tymi okolicznościami są niezbędne do prawidłowego wykonania umowy lub są korzystne dla Zamawiającego i nie modyfikują ogólnego charakteru umowy;
k. zmiana osób upoważnionych do reprezentowania stron.
4. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 3 pkt k. par.8 umowy W przypadku zmiany osób upoważnionych przez Strony wystarczy pisemne powiadomienie przez Stronę o zaistniałej zmianie.
5. Zmiany umowy wymienione w ust. 3 pkt a i b stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Szczegółowy wykaz zmian ujęto w paragrafie 8 umowy, stanowiącej Zał. nr 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/tuchola

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-08 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, Wykonawcę wobec którego zachodzi podstawa wykluczenia przewidziana w art. 7 ust.1. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023r. poz. 1497) .
Wymagane jest oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podst. w.w. ustawy. Zapis o niepodleganiu umieszczono w oświadczeniu składanym na podst. art.125 ust.1 ust. Pzp,(zał.3,zał.4 SWZ)

Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę w niniejszym postępowaniu. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 ustawy Pzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 20.2 SWZ, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.
Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 10 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.
Wykonawca, przed podpisaniem umowy, powinien przedłożyć:
- w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej - umowę regulującą współpracę Wykonawców działających wspólnie (umowa konsorcjum lub umowa spółki cywilnej).
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie (art. 263 ustawy Pzp).
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.
Umowa, która nie zostanie podpisana w ciągu 7 dni od jej przesłania do Wykonawcy potraktowana będzie jako uchylenie się Wykonawcy od jej podpisania.
Wraz z dostawą wykonawca przedstawi karty katalogowe, lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia techniczne określone w OPZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.