eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Sądu Okręgowego w Kaliszu oraz sądów rejonowych, w których zadania Dyrektora wykonuje Dyrektor SO w Kaliszu



Ogłoszenie z dnia 2022-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych
do urządzeń drukujących i kopiujących dla Sądu Okręgowego w Kaliszu
oraz sądów rejonowych, w których zadania Dyrektora
wykonuje Dyrektor SO w Kaliszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KALISZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570625

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 13

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kalisz.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d58c396c-5f37-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sąd powszechny - sprawowanie wymiaru sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych
do urządzeń drukujących i kopiujących dla Sądu Okręgowego w Kaliszu
oraz sądów rejonowych, w których zadania Dyrektora
wykonuje Dyrektor SO w Kaliszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d58c396c-5f37-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00082885/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Sądu Okręgowego w Kaliszu oraz sądów rejonowych, w których zadania Dyrektora wykonuje Dyrektor SO w Kaliszu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F-262-15/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących (drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych) na potrzeby Sądu Okręgowego w Kaliszu oraz sądów rejonowych, w których zadania Dyrektora wykonuje Dyrektor Sądu Okręgowego w Kaliszu.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się również do nieodpłatnego odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz pustych opakowań po zużytych w toku eksploatacji materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę.
Materiały eksploatacyjne będą dostarczane przez Wykonawcę do następujących lokalizacji:
• Sąd Okręgowy w Kaliszu:
- Al. Wolności 13
• Sąd Rejonowy w Jarocinie:
- Al. Niepodległości 15
- ul. Wrocławska 6
• Sąd Rejonowy w Krotoszynie:
- ul. H. Sienkiewicza 11
• Sąd Rejonowy w Pleszewie:
- ul. Malińska 21
- ul. Malińska 21b
• Sąd Rejonowy w Ostrzeszowie:
- ul. Zamkowa 9a
- ul. 21 Stycznia 4
• Sąd Rejonowy w Kępnie:
- Al. Marcinkowskiego 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125100-2 - Wkłady barwiące

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

30192113-6 - Wkłady drukujące

30192112-9 - Głowice barwiące do maszyn drukujących

30192300-4 - Taśmy barwiące

30125120-8 - Toner do fotokopiarek

30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godziny 10:00 w dniu 22.11.2022 roku wpłynęło 6 ofert. Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 220.000,00 zł.
Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 3 cyt. ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324459,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 752873,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.