eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Likwidacja pomieszczenia po byłym zsypie węglowym przylegającym do budynku mieszkalnego przy ul. Próchnika 3/5 w Piotrkowie Trybunalskim wraz z utwardzeniem terenu.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja pomieszczenia po byłym zsypie węglowym przylegającym do budynku mieszkalnego przy ul. Próchnika 3/5 w Piotrkowie Trybunalskim wraz z utwardzeniem terenu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/681124

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja pomieszczenia po byłym zsypie węglowym przylegającym do budynku mieszkalnego przy ul. Próchnika 3/5 w Piotrkowie Trybunalskim wraz z utwardzeniem terenu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05aae6d4-56bc-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416586/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.50.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Likwidacja pomieszczenia po byłym zsypie węglowym przylegającym do budynku mieszkalnego przy ul. Próchnika 3/5 w Piotrkowie Trybunalskim wraz z utwardzeniem terenu.
Zakres robót:
1) Rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej.
2) Rozbiórka stropu pomieszczenia z płyt żelbetonowych.
3) Rozkucie ceglanych ścian od góry na wysokość 1,0 m od spodu płyty.
4) Rozkucie ścian przylegających do budynku na pełnej wysokości.
5) Skucie pozostałości tynków na ścianach budynku.
6) Wywiezienie gruzu i śmieci zalegających w pomieszczeniu.
7) Wykonanie nowego tynku na ścianie budynku na szerokości całego pomieszczenia.
8) Wykonanie ocieplenia ściany i izolacji przeciwwilgociowej.
9) Rozkucie posadzki w pomieszczeniu.
10) Zasypanie z zagęszczeniem pomieszczenia do rzędnych podbudowy utwardzenia.
11) Wykonanie utwardzenia terenu płytami ażurowymi.
12) Odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej i trylinki przylegających do pomieszczenia
w zakresie uszkodzeń podczas robót.
13) Humusowanie i obsianie nawierzchni.
Dodatkowe wymagania:
• dokumentacja powykonawcza, zgodna z wymaganiami przepisów ustawy Prawo budowlane, (w tym inwentaryzacja powykonawcza i końcowe rozliczenie całości wykonanych robót), która zostanie przekazana Zamawiającemu, celem jej sprawdzenia, nie później niż w dniu pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego.
• wykonawca na własny koszt dokona przeglądu gwarancyjnego końcowego z powiadomieniem odpowiednich instytucji, w tym Zamawiającego a protokół dostarczy inwestorowi, na trzy tygodnie przed upływem terminu gwarancji. W przypadku wystąpienia, usterki zawarte
w protokole należy naprawić w ciągu 14 dni od sporządzenia protokołu i ponownie wykonać przegląd. W protokole Wykonawca poda sposób i nr rachunku na który ma zostać zwrócone zabezpieczenie gwarancyjne do umowy.
2. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r.
o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
3. Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu:
Zakres robót budowlanych jest ze sobą ściśle powiązany i od siebie zależny, co uzasadnia udzielenie zamówienia jednemu wykonawcy, który przejmie na siebie pełną odpowiedzialność..
4. Zamawiający zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań tj. roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe
5. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45410000-4 - Tynkowanie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164451,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164451,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZWZ PiREK Sławomir Pirek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711970831

7.3.3) Ulica: Trybunalska 9 Gomulin-Kolonia

7.3.4) Miejscowość: Wola Krzysztoporska

7.3.5) Kod pocztowy: 97-391

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16445100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.