eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 10 w Lesznie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 10 w Lesznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 520 62 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpw@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 10 w Lesznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cedb43f-4613-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032482/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 10 w Lesznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3. Energia, Działanie 3.2. Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej. Nr Projektu RPWP.03.02.01-30-0053/21

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384208/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.34.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4510941,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 10 w Lesznie przy ul. Jagiellońskiej 7, działka nr 29/4, 6, 32/4 obręb 0002 Leszno zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SWZ wraz załącznikami.

Zakres prac termomodernizacyjnych w budynku obejmuje:
1. kompleksową modernizację instalacji wewnętrznej c.o. (zakres prac nie obejmuje pomieszczeń, które były poddane modernizacji w zakresie instalacji c.o.);
2. kompleksową modernizację instalacji wewnętrznej c.w.u. (zakres prac nie obejmuje pomieszczeń, które były poddane modernizacji w zakresie instalacji c.w.u.);
3. docieplenie stropodachów wentylowanych budynku – wykonanie izolacji przegrody metodą lekką – mokrą z zastosowaniem styropapy (płyt składających się z warstwy styropianu stosowanego na dachy i okleiny jednostronnej lub dwustronnej z podkładowej papy asfaltowej o współczynniku przewodności cieplnej nie większym niż 0,030 W/mK oraz grubości nie mniejszej niż 30 cm) układanej na przegrodzie od zewnątrz;
4. docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych – wykonanie ocieplenia ścian w bezspoinowym systemie ociepleń BSO (metodzie lekkiej) zaprojektowano według ogólnych zasad wykonania ocieplenia, z zastosowaniem jako warstwy izolacji termicznej z płyt ze styropianu samogasnącego;
5. wymianę stolarki zewnętrznej oraz poprawa systemu wentylacji;
6. docieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie oraz cokołów;
7. modernizację instalacji elektrycznej wewnętrznej budynku – modernizacja wewnętrznej instalacji oświetleniowej budynku – modernizacja instalacji wewnętrznych w zakresie wymiany źródeł oświetlenia wewnętrznego wraz z wymianą opraw oświetleniowych pomieszczeń budynku (395 szt.) oraz wymiana rozdzielni i przewodów elektrycznych aluminiowych na miedziane.
8. montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 25,55 kWp oraz 1 szt. falownika – dopuszcza się budowę instalacji z zastosowaniem innych modułów fotowoltaicznych. Wykonana instalacja powinna spełniać wymóg mocy zainstalowanej, tj. min.25,55 kWp;
9. wdrożenie systemu chłodzenia – wykonanie instalacji klimatyzacji (chłodzenia) wyznaczonych pomieszczeń biurowych w budynku – montaż ściennych klimatyzatorów zasilanych chłodem z jednostki centralnej w systemie VRF – jednostki wewnętrzne sterowane indywidualnie za pomocą bezprzewodowych pilotów, jednostka zewnętrzna zlokalizowana będzie na zewnątrz budynku. Nominalna wartość chłodnicza i grzewcza 12,1 kW. Rzeczywista wydajność chłodnicza 10,2 kW;
10. prace remontowe towarzyszące m.in.:
- remont pomieszczeń, wymiana wykładziny, malowanie balustrad zewnętrznych i krat w oknach, wykonanie hydroizolacji zadaszenia nad wejściem, remont schodów i wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, oświetlenie ewakuacyjne
- dostawa i montaż dwóch podwójnych trocinobetonowych skrzynek lęgowych dla wróbla

UWAGA!
Termin zakończenia robót budowlanych wyznacza się do dnia 14.07.2023r.
PRZEKAZANIE PLACU BUDOWY: nie później niż 14 dni, od dnia podpisania umowy na roboty budowlane
Termin odbioru końcowego robót do 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia robót budowlanych.

Całość robót będzie prowadzona na nieczynnym obiekcie szkolnym.

Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem pozostawione w obiekcie mienie szkolne typu meble, tablice, sprzęt itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5418701,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7973678,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5418701,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Giera Piotr Giera, Daniel Giera Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Budowlane Piotr Giera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 696-188-94-66

7.3.3) Ulica: Dzięczyna 28a

7.3.4) Miejscowość: Poniec

7.3.5) Kod pocztowy: 64-125

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5418701,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.