eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana nawierzchni boisk w Liceum Ogólnokształcącym nr XLI przy ul. Kiwerskiej 3 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana nawierzchni boisk w Liceum Ogólnokształcącym nr XLI przy ul. Kiwerskiej 3 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana nawierzchni boisk w Liceum Ogólnokształcącym nr XLI przy ul. Kiwerskiej 3 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00c3c35f-3fc5-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015417/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.29 Wymiana nawierzchni boisk w LO XLI przy ul. Kiwierskiej 3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370863/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.33.2022.AGO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 485200,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie polega na wykonaniu w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania: „Wymiana nawierzchni boisk w Liceum Ogólnokształcącym nr XLI przy ul. Kiwerskiej 3 w Warszawie”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
• kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dotyczącą wymiany wszystkich boisk sportowych przy XLI Liceum Ogólnokształcącym im. Joachima Lelewela położonym przy ul. Kiwerskiej 3 w Warszawie, dz. nr 66 obręb 7-04-02 w Warszawie wraz z bieżnią oraz ciągami pieszymi i jezdnymi;
• przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich;
• prac geodezyjnych i przygotowawczych dotyczących przebudowy boiska do tenisa na boisko do piłki nożnej i minipiłki nożnej oraz koszykówki na boisko do koszykówki i streetball na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej;
• prac rozbiórkowych i demontaży dotyczących przebudowy boiska do tenisa na boisko do piłki nożnej i minipiłki nożnej oraz koszykówki na boisko do koszykówki i streetball podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej;
• podbudowy pod projektowane boisko do piłki nożnej wraz z odwodnieniem liniowym na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej;
• montażu nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z zasypem na wbudowanym boisku do piłki nożnej wraz z utworzeniem linii (wg wskazań Zamawiającego);
• montażu bramek do piłki nożnej 2 szt. oraz mini bramek 4 szt. na boisku do piłki nożnej;
• podbudowy pod projektowane boisko do koszykówki i streetball do na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej;
• nowej nawierzchni poliuretanowej na boisku do koszykówki wraz zmalowaniem linii (linie do koszykówki oraz streetball);
• remontu odwodnienia boiska do koszykówki oraz piłki nożnej;
• montażu słupów z koszami do koszykówki 6 szt;
• montażu piłko chwytu 55 m.b. o wysokości 4 m;
• inwentaryzacji powykonawczej;
• prac porządkowych;
• opracowania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej ww. boisk oraz instrukcji eksploatacji i konserwacji nawierzchni boiska;
• przekazanie Zamawiającemu obiektu po budowie.

UWAGA!
Zamawiający informuje, iż ROBOTY BUDOWLANE polegające na wykonaniu BIEŻNI oraz BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO nie wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia, dlatego NIE NALEŻY ICH KALKULOWAĆ W CENIE OFERTY.
Zamawiający przewiduje, iż roboty budowlane polegające na wykonaniu bieżni oraz boiska wielofunkcyjnego stanowić będą zakres zamówienia podobnego polegającego na powtórzeniu robót budowlanych w rozumieniu art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
3. Dostępność dla osób niepełnosprawnych oraz projektowanie z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu w tym przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych, tj. teren przeznaczony pod wykonanie remontu boiska i bieżnia powinny posiadać konfigurację płaską, nie stawiać przeszkód w dostępności dla osób korzystających z nich, w tym również osób niepełnosprawnych (naturalne spadki terenu w obrębie boisk nie powinny przekraczać 0,5%). Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania odnośnie obowiązujących przepisów, w tym standardów wynikających z Zarządzenia nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r.

4. Lokalizacja i parametry określające zakres robót.
Warszawa, XLI Liceum Ogólnokształcące im . Joachima Lelewela przy ul. Kiwerskiej 3 w Warszawie, dz. nr 66 obręb 7-04-02.

5. Klauzule społeczne.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ do realizacji niniejszego zamówienia osób na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) do wykonywania n/w czynności:
1) roboty rozbiórkowe,
2) roboty montażowe,
3) roboty w zakresie wykonania nawierzchni sportowych.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
6. Udział pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym do wykonania zamówienia
W związku z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U.2022.1083 t.j.), Wykonawca zobowiązuje się do realizowania roboty budowlanej przy użyciu co najmniej 1 pojazdu elektrycznego lub napędzanego gazem ziemnym w rozumieniu art. 2 pkt 33) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym.
7. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określają:
a) projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ;
b) Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami – stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.

Zamawiający wymaga, aby użyte materiały i wyposażenie były fabrycznie nowe, spełniały wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełnia normy PN-EN właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa i obowiązujących przepisów oraz wymagań.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. Programie Funkcjonalno-Użytkowym odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. Programie Funkcjonalno-Użytkowym, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w Części IV - pkt 18.2.1. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1036866,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 589000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO REMONTOWO-USŁUGOWE FRU-MAL ANETA ZYCH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711472090

7.3.3) Ulica: ul. Opinogórska 4 lok. 81

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-039

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 589000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.