eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remonty dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2023-10-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66b9e27c-578c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030661/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.30 Remonty ulic będących w Zarządzie Wilanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415156

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne: Roboty te stanowią prace, które zostały przewidziane w zamówieniu podstawowym nr 5/WIR/2023 w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/BZP 00104662/01 z dnia 21.02.2023 r. Umowa z zamówienia podstawowego o nr., WIL/WIR/B/I/2/1/1/B/I/2/1/3/15/LU/2023 została zawarta w dniu 22.03.2023 r. Uzasadnienie prawne: art. 214 ust. 1 pkt 7 – Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; art. 305 pkt 1) – zachodzi jedna z okoliczności wymienionych w art. 214 ust. 1 pkt 1-7, poniżej progów unijnych.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-471d7da7-b1e7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 40/WIR/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje:
1. Usuwanie uszkodzeń – likwidacja uszkodzeń nawierzchni drogowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego.
- W ciągu 2 godzin po zgłoszeniu (w formie pisemnej – e-mailem, faxem lub telefonicznie) przez przedstawiciela Zamawiającego lub Dyżurnego Technicznego Warszawy, Wykonawca ma obowiązek oznakować i zabezpieczyć teren uszkodzenia nawierzchni, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, udokumentować wykonane oznakowanie oraz powiadomić o tym przedstawiciela Zamawiającego,
- W ciągu maksymalnie 12 godzin od momentu zgłoszenia (w formie pisemnej – e-mailem, faxem lub telefonicznie) Wykonawca ma obowiązek usunąć uszkodzenia nawierzchni zagrażające bezpieczeństwu ruchu drogowego,
- Wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu zakończenie naprawy uszkodzeń (w formie pisemnej – e-mailem, faxem lub telefonicznie).
- W przypadku, gdy zakres uszkodzenia lub warunki atmosferyczne uniemożliwiają usunięcie uszkodzeń (awarii) zgodnie z technologią wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek w ciągu 2 godzin od otrzymania faxu lub zgłoszenia telefonicznego uzgodnić z Zamawiającym technologię i termin ich usunięcia.
2. Konserwację – naprawy bieżące nawierzchni jezdni i chodników bez zmiany konstrukcji nawierzchni.
3. Remonty – wykonywanie robót przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte pierwotnie.
4. Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach gminnych oraz drogach wewnętrznych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
Wykonawca ma obowiązek wykonywanie raz na 2 tygodnie, licząc od daty podpisania umowy, przeglądów technicznych stanu nawierzchni ulic według załączonego wykazu ulic potwierdzonych stosownym protokołem.
5. Wykonawca w razie potrzeby na zlecenie Zamawiającego wykona wytyczenie w terenie punktów geodezyjnych w ilości do 100szt., niezbędnych do wykonania zleconych robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 805000,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 805000,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 805000,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Ogrodniczo - Drogowych Sawicka Michalina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250005944

7.3.3) Ulica: Szwedzka

7.3.4) Miejscowość: Kobyłka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 805000,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.