eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice



Ogłoszenie z dnia 2023-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768474159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-704ee482-5d1c-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-704ee482-5d1c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054888/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Wykonanie i wynajem dekoracji świątecznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418345

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.52.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 334814,18

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zadania.: ”Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice” w ramach zadań budżetowych pn.: „Wykonanie i wynajem świetlnej dekoracji świątecznej” finansowane z zadania 900 90015 4300
Zakres zadania obejmuje wynajem, montaż, obsługę serwisową, demontaż i transport elementów świetlnych dekoracji świątecznych w podziale na 2 części (część I - elementy przestrzenne, część II - elementy montowane na lampach).

Część 1 - elementy przestrzenne
1. Elementy przestrzenne zlokalizowane w Rynku:
a) choinka – 1 szt.,
b) ramka z misiami i napisem: #Wesołych Świąt – 1 szt.,
c) choinka przy wejściu do Ratusza – 2 szt.;
2. Elementy przestrzenne zlokalizowane w Centralnym Parku Zabaw i Wypoczynku
a) czerwony autobus z napisem ”Polkowice” - 1 szt.,
b) brama – 3 szt. (wejścia do CPZiW),
c) karuzela obrotowa – 1 szt.;
3. Elementy przestrzenne zlokalizowane na rondach:
a) dekoracja w kształcie 3 choinek – 2 szt. - „Rondo Żołnierzy Wyklętych” (skrzyżowanie ulic Głogowskiej i Kominka),
b) gwiazda 3D - 3 szt. –„Rondo Stokrotka” (skrzyżowanie ulic Dąbrowskiego, Kolejowej i Sucharskiego),
c) dekoracja w kształcie choinki okalającej słup – 1 szt. „Rondo Niezapominajki” (skrzyżowanie ulic Dąbrowskiego i 3 Maja),
d) dekoracja okalająca słup, kształtem nawiązująca do formy koron – 1 szt. – „Rondo T. Mazowieckiego” (skrzyżowanie ulic Kominka i 3 Maja),
e) bombka – 1 szt. - „Rondo Niepodległości|” (skrzyżowanie ulic Polnej, Topolowej, Dąbrowskiego i Wojska Polskiego).
Łącznie: 17 elementów przestrzennych.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w § 1 ust. 2 projektu umowy oraz w załączniku do projektu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 267851,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zadania.: ”Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice” w ramach zadań budżetowych pn.: „Wykonanie i wynajem świetlnej dekoracji świątecznej” finansowane z zadania 900 90015 4300
Zakres zadania obejmuje wynajem, montaż, obsługę serwisową, demontaż i transport elementów świetlnych dekoracji świątecznych w podziale na 2 części (część I - elementy przestrzenne, część II - elementy montowane na lampach).
Część 2 - elementy montowane na lampach
Elementy montowane na lampach:
1) na łezce na skrzyżowaniu ulic Legnickiej i Kopalnianej – 1 szt.,
2) lampy wokół ronda „Stokrotka” (skrzyżowanie ulic Dąbrowskiego, Kolejowej i Sucharskiego) – 4 szt.,
3) lampy wokół ronda „Żołnierzy Wyklętych” (skrzyżowanie ulic Głogowskiej i Kominka) – 4 szt.,
4) lampy wokół ronda na skrzyżowaniu ulic Dąbrowskiego, Małej i Legnickiej – 3 szt.,
5) Rynek (wokół Ratusza) – 10 szt.,
6) Rynek – 15 szt.,
7) ul. Młyńska – 19 szt.,
8) ul. Kolejowa – 16 szt.,
9) ul. 3 Maja – 23 szt.,
10) ul. Kominka – 21 szt.,
11) ul. Dąbrowskiego – 42 szt.,
12) ul. 11 Lutego – 7 szt.,
13) ul. Legnicka – 8 szt.,
14) ul. Chocianowska – 15 szt.,
15) ul. Topolowa – 9 szt.,
16) ul. Hubala – 8 szt.,
17) ul. Ociosowa – 4 szt.,
18) łącznik pomiędzy ul. Ociosową a ul. Skalników – 4 szt.,
19) ul. Miedziana (deptak) – 6 szt.,
20) ul. Moniuszki (deptak) – 12 szt.,
21) ul. Skalników – 6 szt.,
22) ul. Głogowska – 7 szt.,
Łącznie: 244 elementy płaskie montowane na lampach.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w § 1 ust. 2 projektu umowy oraz w załączniku do projektu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 66962,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIDEKOR S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140864798

7.3.3) Ulica: Noakowskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Piastów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIDEKOR S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140864798

7.3.3) Ulica: Noakowskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Piastów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa obowiązywać będzie od dnia podpisania, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do:
1) montażu dekoracji w terminie do 30 listopada 2023 r.;
2) uruchomienia oświetlenia dekoracji w terminie do 1 grudnia 2023 r.;
3) obsługi serwisowej wynajętej dekoracji w terminie od dnia uruchomienia oświetlenia przez 5 tygodni (tj. do dnia
07.01.2024 r.);
4) demontażu dekoracji w terminie 6 tygodni od dnia uruchomienia dekoracji (tj. od dnia 08.01.2024 r. do dnia 12.01.2024 r.).
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia i wieloletnią praktykę Zamawiający określił termin montażu dekoracji do dnia
30 listopada 2023 r. oraz termin uruchomienia dekoracji do dnia 1 grudnia 2023 r. Terminy te są ściśle związane z
obchodzonym dnia 4 grudnia świętem Górników (św. Barbary) w związku, z którym od wielu lat w Polkowicach dekoracje na
ten dzień są już włączone. Tym samym by uruchomienie dekoracji mogło być w przewidzianym terminie do 1 grudnia
jednocześnie należy dokonać montażu najpóźniej do dnia 30 listopada 2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.