Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00153498/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
- 2022/BZP 00198021/01 - Wynik z dnia 2022-06-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa bezpieczeństwa na terenie Ozorkowa poprzez przebudowę dróg we wschodniej części miasta – budowa i modernizacja infrastruktury drogowej – nadzór inwestorski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ozorków
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525613
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wigury 1
1.4.2.) Miejscowość: Ozorków
1.4.3.) Kod pocztowy: 95-035
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umozorkow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467910
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wykonaniu umowy3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00467892
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 2 (Część 2) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
„Poprawa bezpieczeństwa na terenie Ozorkowa poprzez przebudowę dróg we wschodniej części miasta - budowa i modernizacja infrastruktury drogowej - przebudowa ul. Por. Zygmunta Olczaka, ul. Łącznej, ul. Polnej, ul. Wiatracznej”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a. sprawdzanie jakości wykonanych robót i wykorzystanych materiałów, w szczególności pod kątem wykluczenia możliwości zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie;
b. niezwłoczne dostosowywanie się do bieżących potrzeb i wymogów Zamawiającego;
c. sprawne zarządzanie projektem w sposób umożliwiający Zamawiającemu kontrolę i rejestrację postępów robót budowlanych, kontrolę kosztów, kontrolę finansowania, rejestrację zmian i kontrolę roszczeń finansowych Wykonawcy robót;
d. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz sprawdzanie i odbiór robót, w tym także udział w czynnościach związanych z odbiorem częściowym i końcowym;
e. zarządzanie realizacją umowy, w ramach swojej działalności zapewnienie zespołu specjalistów pełniących funkcje Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane i postanowień umowy;
f. zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego;
g. bieżąca analiza ryzyka oraz podejmowanie i/lub sugerowanie działań zapobiegawczych;
h. analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanej inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań;
i. współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją umowy;
j. udział (w tym przygotowywanie i sprawdzanie poszczególnych protokołów) w częściowych odbiorach robót, odbiorach robót zanikających oraz odbiorze końcowym, w corocznych przeglądach w okresie gwarancji oraz w odbiorze gwarancyjnym;
k. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do współdziałania, w imieniu Zamawiającego z Wykonawcą robót przy uzyskaniu pozwoleń na użytkowanie obiektu zrealizowanego w ramach przedsięwzięcia jeżeli takie pozwolenie jest wymagane oraz uzyskaniu wszelkich innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa;
l. kontrolowanie rozliczenia robót i ostateczne rozliczenie kosztów robót;
ł. sprawdzanie poprawności kompletności dokumentacji powykonawczej;
m. sporządzanie miesięcznych raportów z realizacji nadzorowanych w terminie do 10 dnia każdego miesiąca w formie papierowej;
n. nadzorowanie Wykonawcy robót budowlanych podczas usuwania wad robót zgłoszonych podczas gwarancji, rękojmi;
o. uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów powstałych na tle realizacji dokumentacji projektowej oraz realizacji robót budowlanych;
p. zapewnienie dyspozycyjności i obecności nadzoru na placu budowy co najmniej co drugi dzień;
r. rzeczowe i finansowe rozliczanie robót wynikające z zawartej umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Nadzór nad robotami budowlanymi
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Nadzór nad robotami budowlanymi,Usługi nadzoru budowlanego,Usługi nadzorowania placu budowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
7752318174
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Łęczyca
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Łęczyca
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
99-100
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
łódzkie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
łódzkie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Usługi Projektowe, Budownictwo, Drogownictwo, Instalacje Paweł Jodaniewski
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
3. Usługi Projektowe, Budownictwo, Drogownictwo, Instalacje Paweł Jodaniewski, ul. Dworcowa 5d/7,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
18
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
Po zmianie:
18
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2022-06-06
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2022-06-06
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
22140
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
22140,0
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z OZORKOWA
- Poprawa efektywności energetycznej i instalacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Cegielnianej 25 w Ozorkowie
- Przebudowa dróg gminnych - ul. Piaskowej, ul. Krasickiego i ul. Górnej w Ozorkowie
więcej: przetargi w Ozorkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej modernizacji budynku C Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego przy ul. Wałbrzyskiej 3/5 w Warszawie
- Pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego
- "Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej"
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz prowadzenie nadzoru autorskiego na budowę nowej siedziby JRG na terenie dzielnicy Wawer
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.