eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › Poprawa bezpieczeństwa na terenie Ozorkowa poprzez przebudowę dróg we wschodniej części miasta - budowa i modernizacja infrastruktury drogowej - nadzór inwestorski



Ogłoszenie z dnia 2023-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa bezpieczeństwa na terenie Ozorkowa poprzez przebudowę dróg we wschodniej części miasta – budowa i modernizacja infrastruktury drogowej – nadzór inwestorski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ozorków

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525613

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Wigury 1

1.4.2.) Miejscowość: Ozorków

1.4.3.) Kod pocztowy: 95-035

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umozorkow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467910

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o wykonaniu umowy

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00467892

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 2 (Część 2)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
„Poprawa bezpieczeństwa na terenie Ozorkowa poprzez przebudowę dróg we wschodniej części miasta - budowa i modernizacja infrastruktury drogowej - przebudowa ul. Por. Zygmunta Olczaka, ul. Łącznej, ul. Polnej, ul. Wiatracznej”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a. sprawdzanie jakości wykonanych robót i wykorzystanych materiałów, w szczególności pod kątem wykluczenia możliwości zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie;
b. niezwłoczne dostosowywanie się do bieżących potrzeb i wymogów Zamawiającego;
c. sprawne zarządzanie projektem w sposób umożliwiający Zamawiającemu kontrolę i rejestrację postępów robót budowlanych, kontrolę kosztów, kontrolę finansowania, rejestrację zmian i kontrolę roszczeń finansowych Wykonawcy robót;
d. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz sprawdzanie i odbiór robót, w tym także udział w czynnościach związanych z odbiorem częściowym i końcowym;
e. zarządzanie realizacją umowy, w ramach swojej działalności zapewnienie zespołu specjalistów pełniących funkcje Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane i postanowień umowy;
f. zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego;
g. bieżąca analiza ryzyka oraz podejmowanie i/lub sugerowanie działań zapobiegawczych;
h. analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanej inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań;
i. współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją umowy;
j. udział (w tym przygotowywanie i sprawdzanie poszczególnych protokołów) w częściowych odbiorach robót, odbiorach robót zanikających oraz odbiorze końcowym, w corocznych przeglądach w okresie gwarancji oraz w odbiorze gwarancyjnym;
k. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do współdziałania, w imieniu Zamawiającego z Wykonawcą robót przy uzyskaniu pozwoleń na użytkowanie obiektu zrealizowanego w ramach przedsięwzięcia jeżeli takie pozwolenie jest wymagane oraz uzyskaniu wszelkich innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa;
l. kontrolowanie rozliczenia robót i ostateczne rozliczenie kosztów robót;
ł. sprawdzanie poprawności kompletności dokumentacji powykonawczej;
m. sporządzanie miesięcznych raportów z realizacji nadzorowanych w terminie do 10 dnia każdego miesiąca w formie papierowej;
n. nadzorowanie Wykonawcy robót budowlanych podczas usuwania wad robót zgłoszonych podczas gwarancji, rękojmi;
o. uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów powstałych na tle realizacji dokumentacji projektowej oraz realizacji robót budowlanych;
p. zapewnienie dyspozycyjności i obecności nadzoru na placu budowy co najmniej co drugi dzień;
r. rzeczowe i finansowe rozliczanie robót wynikające z zawartej umowy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Nadzór nad robotami budowlanymi

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Nadzór nad robotami budowlanymi,Usługi nadzoru budowlanego,Usługi nadzorowania placu budowy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:

Po zmianie:
7752318174

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość

Przed zmianą:
Łęczyca

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość

Przed zmianą:

Po zmianie:
Łęczyca

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy

Przed zmianą:

Po zmianie:
99-100

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo

Przed zmianą:
łódzkie

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo

Przed zmianą:

Po zmianie:
łódzkie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj

Przed zmianą:
Polska

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)

Przed zmianą:
Usługi Projektowe, Budownictwo, Drogownictwo, Instalacje Paweł Jodaniewski

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)

Przed zmianą:

Po zmianie:
3. Usługi Projektowe, Budownictwo, Drogownictwo, Instalacje Paweł Jodaniewski, ul. Dworcowa 5d/7,

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji zamówienia

Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:
18

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:

Po zmianie:
18

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)

Przed zmianą:
2022-06-06

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)

Przed zmianą:

Po zmianie:
2022-06-06

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:
22140

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:

Po zmianie:
22140,0

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4.1. Kod waluty

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4.1. Kod waluty

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.