Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00488140/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-09
- 2023/BZP 00124983/01 - Wynik z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa FSUSR w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010347026
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Moniuszki 1a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-014
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 667333357
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@fsusr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.fsusr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
osoba prawna typu korporacyjnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa bankowa FSUSR w 2023 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46df2c99-6f19-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00467697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011888/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.11 Usługi bankowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.fsusr.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/artykul/nazwa/kompleksowa-obsluga-bankowa-fsusr-w-2023-r.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Pełne informacje zawiera SWZ Rozdział I p.VIII
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na
ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3. Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w
Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie
ePUAP
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje o RODO zawiera SWZ, Rozdział I pkt XX. - KLAUZULA
INFORMACYJNA w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FS.ZPN.251.17.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa FSUSR w 2023 r. tj. wykonywanie operacji z lokowaniem środków do maksymalnej kwoty 130 mln zł, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego z dnia 21 grudnia 2018 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 144 z późn. zm.).
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ, w tym PPU stanowiące Rozdział III SWZ, zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66100000-1 - Usługi bankowe i inwestycyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia wymagania w tym zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że posiada statusu Banku oraz uprawnienia do wykonywania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej czynności bankowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2022 poz. 830 z późn. zm.),
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże na dzień składania ofert, że posiada fundusze własne banku wynoszące co najmniej 130 mln zł, (słownie: sto trzydzieści milionów złotych, 00/100),
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że na dzień składania ofert:
a) świadczy kompleksowe usługi bankowe we wszystkich kanałach dostępu,
(sformułowanie „we wszystkich kanałach dostępu” należy rozumieć jako obsługę świadczoną przez Wykonawcę poprzez system bankowości elektronicznej, współpracę z doradcą bankowym oraz kontakt telefoniczny z pracownikiem uprawnionym do otwierania negocjowanych lokat terminowych, a w uzasadnionych przypadkach Wykonawca umożliwia obsługę mobilną pracownika w siedzibie Zamawiającego)
b) nie prowadzi obsługi bankowej Zamawiającego - FSUSR (Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego z dnia 21 grudnia 2018 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 114 z późn. zm.),
c) w całym okresie świadczenia usługi zapewni obsługę bankową kompleksowo tzn: poprzez bankowość elektroniczną, obsługę w oddziale oraz infolinię (kontakt z pracownikiem banku w celu założenia negocjowanej lokaty terminowej), a w uzasadnionych przypadkach umożliwi obsługę mobilną pracownika w siedzibie Zamawiającego (np. zawarcie umowy).
Uwaga: W przypadku składania oferty wspólnie przez kilku Wykonawców w/w warunki musi spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu
2.7. dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – przedstawi kopię zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2022 r. poz. 830 z późn. zm.)
albo – jedynie w przypadku banków utworzonych przed 1998 r. - odpowiednio; zgodę Prezesa NBP na utworzenie banku lub inny dokument uprawniający do podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
2.8. dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – przedstawi informację banku potwierdzającą wysokość posiadanych funduszy własnych banku - w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem oferty - wynoszących co najmniej 130 mln. zł,
2.9. dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej –- przedstawi oświadczenie potwierdzające - na dzień składania ofert że:
a) świadczy kompleksowe usługi bankowe we wszystkich kanałach dostępu,
b) nie prowadzi obsługi bankowej Zamawiającego – FSUSR,
c) w całym okresie świadczenia usługi zapewni obsługę bankową kompleksowo tzn: poprzez bankowość elektroniczną, obsługę w oddziale oraz infolinię (kontakt z pracownikiem banku w celu założenia negocjowanej lokaty terminowej), a w uzasadnionych przypadkach umożliwi obsługę mobilną pracownika w siedzibie Zamawiającego (np. zawarcie umowy)
(złożone w treści Formularza oferty)
2.10. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 pzp, wskazujące, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu
2.7. dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – przedstawi kopię zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2022 r. poz. 830 z późn. zm.)
albo – jedynie w przypadku banków utworzonych przed 1998 r. - odpowiednio; zgodę Prezesa NBP na utworzenie banku lub inny dokument uprawniający do podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
2.8. dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – przedstawi informację banku potwierdzającą wysokość posiadanych funduszy własnych banku - w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem oferty - wynoszących co najmniej 130 mln. zł,
2.9. dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej –- przedstawi oświadczenie potwierdzające - na dzień składania ofert że:
a) świadczy kompleksowe usługi bankowe we wszystkich kanałach dostępu,
b) nie prowadzi obsługi bankowej Zamawiającego – FSUSR,
c) w całym okresie świadczenia usługi zapewni obsługę bankową kompleksowo tzn: poprzez bankowość elektroniczną, obsługę w oddziale oraz infolinię (kontakt z pracownikiem banku w celu założenia negocjowanej lokaty terminowej), a w uzasadnionych przypadkach umożliwi obsługę mobilną pracownika w siedzibie Zamawiającego (np. zawarcie umowy)
(złożone w treści Formularza oferty)
2.10. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 pzp, wskazujące, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Szczegółowe informacje zawiera SWZ p. XV
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w Rozdziale III SWZ. Zakres i charakter zmian umowy określa § 4 PPU.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-10
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Kryterium CENA- znaczenie 90% - rozumiane jako ceny opłat i prowizji (podane przez Wykonawcę w zł brutto)Kryterium Oprocentowanie Lokaty Terminowej - znaczenie 10% - rozumiane jako wysokość oprocentowania wskazanej lokaty terminowej (podana przez Wykonawcę w %)
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu monitoringu powierzchni ziemi (gleby, ziemi) w zakresie badań jakości gleb i ziemi, stanowiącego element realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej w Lokalizacji Lubiatowo Kopalino o mocy maksymalnej do 3750 MWe, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo w województwie pomorskim.
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.