eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Remont polegający na zmianie sposobu użyt pomieszczeń byłego aresztu w budynku SR w Wąbrzeźnie na potrzeby archiwum SO w Toruniu oraz remont elewacji budynku sądu wraz z ogrodzeniem w Wąbrzeźnie



Ogłoszenie z dnia 2023-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont polegający na zmianie sposobu użyt pomieszczeń byłego aresztu w budynku SR w Wąbrzeźnie na potrzeby archiwum SO w Toruniu oraz remont elewacji budynku sądu wraz z ogrodzeniem w Wąbrzeźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571493

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piekary 51

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: (56) 61 05 566

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@torun.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.torun.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs/public/postepowanie?postepowanie=51137567

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont polegający na zmianie sposobu użyt pomieszczeń byłego aresztu w budynku SR w Wąbrzeźnie na potrzeby archiwum SO w Toruniu oraz remont elewacji budynku sądu wraz z ogrodzeniem w Wąbrzeźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f143f0a0-3120-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467279

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00146126/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont polegający na zmianie sposobu użyt. pomieszczeń byłego aresztu w budynku SR w Wąbrzeźnie na potrzeby archiwum SO w Toruniu oraz remont elewacji budynku sądu wraz z ogrodzeniem w Wąbrzeźnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339878

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G-351-06 /23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5961326,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń byłego aresztu policyjnego w budynku Sądu Rejonowego w Wąbrzeźnie na potrzeby archiwum Sądu Okręgowego w Toruniu oraz remont elewacji budynku sądu wraz z ogrodzeniem przy ulicy Wolności 19 w Wąbrzeźnie
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) zagospodarowania całości terenu działek nr 538/1, 538/3, położonych przy ul. Wolności 19 w miejscowości Wąbrzeźno, na których planuje się zmianę sposobu użytkowania części istniejącego budynku Sądu Rejonowego
w Wąbrzeźnie i wykonanie robót remontowych: wymianę stropów, dachu, renowację elewacji całego obiektu wraz z wymianą stolarki okiennej, remont ogrodzenia terenu oraz utworzenie miejsc parkingowych.
b) remont następujących instalacji sanitarnych:
- instalacja wody zimnej
- instalacja wody ciepłej
- instalacja kanalizacji sanitarnej
- instalacja centralnego ogrzewania
- instalacja wentylacji grawitacyjnej
c) wykonanie instalacji elektrycznych:
-zasilanie i rozdział energii
- instalacji siłowej i gniazd wtyczkowych
- instalacji oświetleniowej podstawowej
- instalacji oświetlenia ewakuacyjnego
- oświetlenie zewnętrzne
- instalacji przeciwoblodzeniowej
- instalacji piorunochronnej
- ochrona przeciwprzepięciowa
- ochrona od porażeń
- komputerowa sieci logicznej
- instalacji kontroli dostępu
- instalacji sygnalizacji pożaru SSP

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6397445,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6397445,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6397445,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEZAMBUD Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621808698

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 37A

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6397445,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.