Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00352110/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
- 2022/BZP 00372902/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wybranych pomieszczeń w budynku wraz z dostosowaniem
ich do potrzeb edukacyjnych w Zespole Szkół Specjalnych nr 2 w Gdańsku,
przy ul. Zgody II/6.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wybranych pomieszczeń w budynku wraz z dostosowaniemich do potrzeb edukacyjnych w Zespole Szkół Specjalnych nr 2 w Gdańsku,
przy ul. Zgody II/6.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30c430d4-3344-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465632
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021496/137/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa wybranych pomieszczeń w budynku wraz z dostosowaniem ich do potrzeb edukacyjnych w Zespole Szkół Specjalnych nr 2 w Gdańsku, przy ul. Zgody II/6.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352110/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 146/BZP-U.510.120.2022.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa wybranych pomieszczeń w budynku wraz z dostosowaniem ich do potrzeb edukacyjnych w Zespole Szkół Specjalnych nr 2 w Gdańsku, przy
ul. Zgody II/6 ”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:
- przebudowę węzła żywienia (kuchnia/stołówka/zaplecze kuchenne) wraz
z instalacjami oraz dostawą i montażem wyposażenia meblowego
i technologicznego;
- przebudowę wybranych pomieszczeń szkolnych wraz z instalacjami oraz
dostawą i montażem wyposażenia meblowego i technologicznego dla
stworzenia pracowni specjalistycznych:
1) pracowni gastronomicznej w sali PDP nr 5 na parterze;
2) pracowni gastronomicznej w sali nr 19 na I piętrze;
3) pracowni gastronomicznej MasterChef w sali nr 31 na II piętrze;
4) pracowni hotelarskiej w sali nr 30 na II piętrze;
5) pracowni krawieckiej w sali nr 35 na II piętrze;
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach objętych
remontem;
- wykonanie instalacji klimatyzacji w pracowni MasterChef i hotelarskiej;
- wykonanie instalacji hydrantowej (dla całego budynku);
- przebudowę rozdzielni głównej;
- modernizację węzła cieplnego z przyłączeniem instalacji ciepła
technologicznego;
- wykonanie zasilania do pomieszczenia węzła C.O. wydzielonym obwodem
elektrycznym;
- remont klatki schodowej przy zapleczu kuchennym i korytarza piwnicy;
- budowę podjazdu zewnętrznego dla osób o specjalnych potrzebach przy
wyjściu głównym do budynku.
3. Ponadto, o ile dla wykonania robót wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia będzie konieczne wykonanie innych czynności, dokonanie zgłoszeń lub uzyskanie decyzji i zezwoleń, to wykonawca wykona te czynności, dokona zgłoszeń oraz uzyska niezbędne decyzje i zezwolenia własnym kosztem
i staraniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3345726 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4970000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3345726 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBE ELBUD GDAŃSK S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830006655
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO "ELBUD" GDAŃSK S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3345726 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 203 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
- Dostawa asortymentu medycznego do pompy wolumetrycznej wraz z dostawą ambulatoryjnej pompy wolumetrycznej - 2 szt. dla Kliniki Hematologii i Transplantologii dla UCK
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji układów pomiarowych oraz kompensacji mocy biernej w obiektach edukacyjnych Gminy Miasta Gdańska.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Zaprojektuj i wykonaj budowę Budynku rekr.-rehabilit. z zapleczem nocleg. w ramach realiz. zad. pn.Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w gm.Słupno - Poprawa wsparcia społecznego osób niepełnospr.
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby PUP Żnin.
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.