eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › Budowa parkingu na działce 45/34, 45/37 obręb 0012, przy ul. Obrońców Westerplatte w Złocieńcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu na działce 45/34, 45/37 obręb 0012, przy ul. Obrońców Westerplatte w Złocieńcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Złocieniec

1.3.) Oddział zamawiającego: Stanowisko Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Złocieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-520

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 943672022

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zlocieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlocieniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zlocieniec/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingu na działce 45/34, 45/37 obręb 0012, przy ul. Obrońców Westerplatte w Złocieńcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ce276f9-261c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074647/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa parkingu na działce 45/34 i 45/37, obręb 0012, przy ul. Obrońców Westerplatte w Złocieńcu (PT i wykonanie)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315331

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamierzenia budowlanego obejmuje budowę odkrytego parkingu z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych z nawierzchnią z kostki brukowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych i przebudowę oświetlenia terenu.
- ilość miejsc postojowych o wymiarach 5,0 x 2,5 m – 36,
- ilość miejsc postojowych o wymiarach 6,0 x 2,5 m – 5,
- Ilość miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnością 5 x 3,60 – 2,
- budowa jednego zjazdu na parking z ulicy Obrońców Westerplatte,
- budowa dwóch zjazdów na parking z ulicy Zdobywców Wału Pomorskiego,
- budowa krótkich chodników stanowiących zejścia z parkingu na istniejące ciągi piesze,
- przekładkę chodnika o nawierzchni z płyt betonowych wzdłuż ulicy Obrońców Westerplatte.

Budowę parkingu projektuje się w dowiązaniu do niwelety istniejących dróg gminnych na działkach 45/34 i 45/25, oraz ciągów komunikacyjnych pieszych na działkach 45/71 i 45/73.

Projektuje się parking z jednorodną nawierzchnią z kostki betonowej Polbruk w kolorze grafitowym. Miejsca postojowe oraz jezdnie manewrowe zostają wydzielone liniami z kostki Polbruk w kolorze czerwonym. Nawierzchnia parkingu obramowano od terenów zielonych betonowymi krawężnikami drogowymi typu lekkiego 15x30x1,00 cm.
Sposób odprowadzenia wód opadowych przez wykonanie kanalizacji deszczowej wraz
z separatorem do odprowadzenia ścieków opadowych i roztopowych do sieci miejskiej kanalizacji deszczowej:
- budowa dwóch wpustów drogowych z odprowadzeniem ścieków deszczowych
do separatorów,
- budowa separatora koalescencyjnego ze zintegrowanym osadnikiem, które poprzez przyłącze do studni kanalizacji deszczowej przy granicy działki 45/71 odprowadzą ścieki do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej,
- wykonanie drenażu terenu pod parking, którego celem będzie ujednolicenie stosunków wodnych w gruncie zalegającym bezpośrednio pod terenem przedmiotu inwestycji.

Oświetlenie parkingu – projektowana jest przebudowa istniejącego oświetlenia miejskiego z wymianą lamp na ledowe celem dostosowania do potrzeb istniejących ciągów pieszych i projektowanego parkingu. Przyjęte rozwiązania są zgodne z wydanymi warunkami technicznymi nr WT 67/UD-Z/2022 Energa Oświetlenie sp. z o.o. z dn. 09.06.2022 r.

Niezbędna do realizacji budowy parkingu jest przesadzenie lub wycinka jednego drzewa - lipa drobnolistna. Celem dokonania powyższego został złożony do kompetentnego organu (Starosta Drawski) wniosek o wycinkę. Po wykonanych robotach teren zostanie ukształtowany poprzez jego dostosowanie do otoczenia na działkach sąsiednich. Należy wykonać nasadzenia uzupełniające - niskopienne ozdobne drzewa w ilość 8 - szt.

Zestawienie powierzchni:
− powierzchnia zabudowy parkingu wraz ze zjazdami - 1 326,50 m2
− powierzchnia zjazdów - 75,50 m2.
− ilość miejsc o wymiarach 5,0 x 2,5 m. – 36 szt. (pow. 450 ,00 m2)
− ilość miejsc postojowych o wymiarach 6,0 x 2,5 m. – 5 szt. (pow. 75,00 m2)
− ilość miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnością o wymiary 5,00 x 3,60 m. – 2 szt.
− powierzchnia miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnością - 36,00 m2.
− Ogółem ilość miejsc postojowych – 43 szt.
− Ogółem powierzchnia miejsc postojowych 561,00 m2
− powierzchnia jezdni manewrowych wewnętrznych parkingu - 690,00 m2
− szerokość jezdni manewrowych (dwukierunkowych) - 5,00 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 635162,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania budowy parkingu wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem przy
ul. Obrońców Westerplatte w miejscowości Złocieniec na terenie działek nr ewid. 45/72, 45/34, 45/25, obręb ewid. 0012 Złocieniec – miasto.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia lub osoby uprawnione do wykonywania nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej:
1) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, upoważniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
2) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności sanitarnej, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, upoważniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
3) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, upoważniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.
Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora określają obowiązujące przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1313 z dnia 03.08.2020 r z późn. zm.) w ramach swych czynności Inspektor Nadzoru powinien przede wszystkim:
1) reprezentować zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, decyzją pozwolenia na budowę, zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2) uzgodnić harmonogram realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem umowy,
3) akceptować sprzęt używany przez wykonawcę robót do realizacji robót.
4) sprawdzać w trakcie realizacji robót wytyczenia robót dokonane przez wykonawcę oraz rzędne terenu,
5) zawiadamiać zamawiającego oraz jednostkę projektową o wadach dokumentacji,
stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywać z nią stosownych uzgodnień
lub wyjaśnień, współpracować z nadzorem autorskim wraz z egzekwowaniem od niego dodatkowych opracowań projektowych,
6) sprawdzać ilości i jakości robót w trakcie i po ich wykonaniu, wbudowywanych materiałów
i wyrobów, a w szczególności zapobiegać stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych
i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
7) dokonywać odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz prób
i odbiorów technicznych oraz częściowych,
8) potwierdzać faktycznie wykonane roboty,

9) kontrolować terminowość wykonania robót w stosunku do harmonogramu realizacji
robót i fakturowanie w zakresie rzeczowym i finansowym,
10) akceptować protokoły częściowego odbioru robót stanowiące załączniki do faktur wykonawcy robót,
11) uczestniczyć w naradach technicznych i innych organizowanych przez zamawiającego
i wykonawcę robót oraz sporządzać z ich ustaleń pisemnych protokołów,
12) organizować niezbędne narady robocze w trakcie realizacji inwestycji, z udziałem zamawiającego, wykonawcy, projektanta,
13) kontrolować postęp realizowanych robót budowlanych (obecność na placu budowy nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego),
14) sprawdzać i opiniować wnioski wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalać sposób wykonania tych robót,
15) dokonać czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przekładanych przez wykonawcę robót,
16) opracowywać opinie dotyczące wad i usterek przedmiotu niniejszej umowy z proponowanym terminem ich usunięcia oraz wnioskowanie obniżenia wynagrodzenia za wady i usterki uznane jako nienadające się do usunięcia,
17) kontrolować usunięcie przez wykonawcę robót wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamiać zamawiającego o usunięciu wad i usterek,
18) dokonywać czynności związanych z odbiorami częściowymi, technicznymi i odbiorem
końcowym oraz dokonać odbioru końcowego przy udziale i akceptacji zamawiającego wraz z przekazaniem w użytkowanie wskazanemu przez niego użytkownikowi,
19) kontrolować prawidłowość prowadzenia dzienników budowy, a po odbiorze robót - odebrać dzienniki budowy od kierownika budowy,
20) kontrolować zmiany w realizacji umowy z wykonawcą robót oraz inicjować aktualizacje treści umowy poprzez dostosowanie jej treści do zmienionych warunków realizacji,
21) nadzorować kompletność i poprawność sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej oraz jej zgodność z wymogami użytkownika,
22) przygotować i złożyć w PINB wniosek o pozwolenie na użytkowanie wraz z niezbędnymi dokumentami, uzupełnić dokumenty wskazane przez PINB w przypadku wezwania do uzupełnienia wniosku,
23) dokonać rozliczenia finansowego budowy wraz z przedstawieniem danych dotyczących przekazania środka trwałego (OT/PT) z podziałem na poszczególne elementy obiektu,
24) przeprowadzać w okresie rękojmi i gwarancji, udzielonej przez wykonawcę robót, przeglądów gwarancyjnych przy udziale wykonawcy, zamawiającego i użytkownika wraz ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin ich usunięcia,
25) nadzorować jakość i prawidłowość usunięcia wad i usterek przez wykonawcę robót oraz dokonanie sprawdzenia ich usunięcia wraz ze spisaniem przy udziale wykonawcy, zamawiającego i użytkownika protokołu z usunięcia wad i usterek,
26) przygotować zamawiającemu dane, niezbędne do naliczania kar umownych z tytułu nieterminowego usuwania przez wykonawcę robót, wad i usterek w przypadku wystąpienia takiego zdarzenia,
27) w przypadku nieusunięcia wad i usterek przez wykonawcę robót, przygotować zamawiającemu dane niezbędne do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wybór wykonawcy zastępczego usunięcia wad i usterek (w tym przedmiar robót i kosztorys inwestorski) oraz nadzór nad tymi pracami i dokonanie ich odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 9527,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1178424,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1178424,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1178424,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe MARGIP Józef Błażejewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6740007344

7.3.3) Ulica: Kosynierów

7.3.4) Miejscowość: Złocieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 78-520

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

przebudowa oświetlenia terenu. ZUH ELBUD K.Rozmarynowski


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1178424,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na część 2 wpłynęła jedna oferta z ceną brutto 13530,00 zł. Środki finansowe jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na tę część zamówienia są niewystarczające. W związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub ofert z najniższą ceną przewyższa kwot, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lu kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.