eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Zakup napojów i soków wraz z dostawą dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Dąbrowa Górnicza: Zakup napojów i soków wraz z dostawą dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 200464 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135928 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup napojów i soków wraz z dostawą dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Rodzaje zamawianych artykułów oraz ich ilości szacunkowe określone zostały w Formularzu cenowym (zał. nr 1B do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formie zamówień cząstkowych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia cząstkowego w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu złożenia faksem lub drogą elektroniczną zapotrzebowania przez Zamawiającego. 4. Zamówione artykuły Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza własnym transportem. 5. Zamawiane artykuły winny być nie przeterminowane (termin przydatności do spożycia na artykuły winien wynosić co najmniej 3 miesiące od daty dostarczenia), nie uszkodzone, zgodne z zamówieniem. Ewentualna reklamowana przez Zamawiającego dostawa lub jej część będzie wymieniana przez Wykonawcę w terminie 2 dni roboczych od daty dostawy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe u osób trzecich spowodowane spożyciem artykułów dostarczonych przez Wykonawcę. 6. W przypadku dostawy butelek typu PET Zamawiający wymaga, aby artykuły były pakowane po min.10 sztuk w opakowaniu lub zgrzewie. 7. Podane w Formularzu cenowym (zał. nr 1B do SIWZ) ilości są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie faktycznie zamówionych artykułów w okresie obowiązywania poprzedniej umowy. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w tabeli Formularza cenowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zakupu poszczególnych pozycji lub zmian ilości poszczególnych pozycji wymienionych w zał. nr 1B do SIWZ, bez konieczności zmiany umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych artykułów, jednak nie więcej niż o 20 % wartości umowy (brutto), bez konieczności zmiany umowy. 8. Wskazane w SIWZ nazwy własne są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych - tj. o parametrach smakowych i jakościowych oraz walorach organoleptycznych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do artykułów, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego we wniosku nazwą producenta (Formularz cenowy - zał. nr 1B do SIWZ). Objętość oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż objętość produktu wskazanego w Formularzu cenowym. 8.1. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów smakowych (użyte do produkcji składniki) i cech jakościowych (objętość, estetyka) oraz walorów estetycznych (smak, zapach, barwa, konsystencja) ma w szczególności gwarantować realizację dostawy zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 8.2. W przypadku, gdy Wykonawca oferuje produkt równoważny zobowiązany jest do podania producenta oraz nazwy artykułu równoważnego w kolumnie nr 3 tabeli Formularza cenowego (zał. nr 1B do SIWZ). 9. Gdyby z przyczyn niezależnych od Zamawiającego obniżyła się wysokość środków przewidzianych przez Zamawiającego na realizację zadania, nie może to stanowić podstawy do rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego, ani do żądania kary umownej czy odszkodowania. 10. Zamówienie będzie realizowane wg potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych zadeklarowanych w Formularzu cenowym (zał. nr 1B do SIWZ) do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel. 11. Informacja dodatkowa do sekcji IV.6) ogłoszenia: Zamówienie będzie realizowane wg potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych zadeklarowanych w Formularzu cenowym do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel tj. do kwoty brutto: 30000,00 zł.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne 15.98.10.00 - Wody mineralne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jurajska Sp. z o.o, ul. Myszkowska 40, Postęp, 42-350 Koziegłowy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30069,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.