eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Przebudowa budynku gospodarczego służącego gospodarce leśnej, leśniczówki Darżlubie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku gospodarczego służącego gospodarce leśnej, leśniczówki Darżlubie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WEJHEROWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036849

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 247 B

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586729810

1.5.8.) Numer faksu: 586729800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wejherowo@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wejherowo.gdansk.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wejherowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku gospodarczego służącego gospodarce leśnej, leśniczówki Darżlubie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b5ea64a-5ddd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00409853/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa budynku gospodarczego L. Darżlubie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418057

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.92.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 277296,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa budynku gospodarczego służącego gospodarce leśnej leśniczówki Darżlubie” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.1.1. W stanie istniejącym obiekt budowlany wymaga wymiany w zakresie instalacji sanitarnych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych oraz prac związanych z ociepleniem poddasza oraz posadzek.
1) Realizacja przedmiotu zamówienia wymaga od wykonawcy koordynacji poszczególnych powiązanych z sobą branż i zakresów. W szczególności wykonawca musi zadbać o poprawność wykonania prac budowlanych.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa budynku gospodarczego leśnictwa Darzlubie, położonego na działce nr 152/7 obr. Darzlubie [obręb Darzlubie 221107_2.0003]. Zakres prac obejmuje m. in.:
1. Roboty rozbiórkowe.
2. Wymiana drewnianych elementów - belek stropowych, krokwi.
3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż schodów.
4. Montaż belek stalowych - nadproży i podciągów stalowych.
5. Wykonanie nadproży z cegieł klinkierowych
6. Wymiana instalacji elektrycznej
7. Wykonanie posadzek betonowych na podłożu gruntowym.
8. Wykonanie tynków wewnętrznych, uzupełnienie i konserwacja ceglanych ścian.
9. Wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej
10. Montaż 2 bram dwuskrzydłowych, drewnianych na stalowym profilu
11. Malowanie wraz z uzupełnieniem tynków
12. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, montaż ław, krawężników
Szczegółowy zakres prac podany jest w punkcie 5.2 SWZ.
Prace należy wykonać ze szczególnym zachowaniem ostrożności i przestrzegania
zasad BHP. Materiały pochodzące z rozbiórki należy wywieźć i zutylizować.
5.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projktową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR):
1) Załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja projektowa
2) Załącznik nr 11 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
3) Załącznik nr 12 do SWZ – Przedmiar robót
5.3. Informacje szczegółowe:

5.5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.

5.6. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne, systemów referencji technicznych itp. nie mają na celu naruszenie art. 16 Pzp oraz art. 99 ust. 4 Pzp ale w szczególności służą realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Pzp Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określanym opisem zawartym w SWZ „lub równoważnym”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentacji technicznej. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji technicznej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z dokumentacją techniczną oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót.
Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.

5.7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeżeli Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, powinny być one przedstawione wraz z ofertą. Zamawiający podkreśla, że wszędzie tam, gdzie w dokumentach zamówienia podane są, normy, a w szczególności w załącznikach, o którym mowa pkt 5.3 SWZ dopuszcza rozwiązania równoważne poprzez dodanie po wskazaniu każdej normy wyrazów „lub równoważny”, przy czym zaoferowane przez Wykonawcę produkty równoważne powinny być o parametrach nie gorszych niż określone w danej normie.

5.8. Na cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji – minimum 36 miesięcy na wykonane roboty lub więcej – w przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów oceny ofert tj. wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (rozdział 19 pkt 19.1.SWZ). Okres rękojmi będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia, dostępny na stronie postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wejherowo

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262522-6 - Roboty murarskie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45262370-5 - Roboty w zakresie pokrywania betonem

45410000-4 - Tynkowanie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Zostało złożonych 6 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 250 565,55 zł brutto i przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 196 800,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250565,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488903,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.