eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BRANIEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 55

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 556442232

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpbraniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbraniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bc1ae7b-4ae2-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464820

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027110/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391342/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.7.252.40.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Nośniki do piaskarek i pługów Zamawiającego – Część 1
a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych.
b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych – ulic i chodników na terenie m. Braniewa.
c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu.
d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg.
e) Usuwanie (wywóz) śniegu i błota pośniegowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 203252,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Samochód ciężarowy wraz z piaskarką i pługiem Oferenta – Część 2
a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych.
b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych – ulic i chodników na terenie m. Braniewa.
c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu.
d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 203252,03 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Nośniki z pługiem do piaskarek Zamawiającego – Część 3
a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych.
b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych – ulic i chodników na terenie m. Braniewa.
c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu.
d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg.
e) Usuwanie (wywóz) śniegu i błota pośniegowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 203252,03 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Sprzęt do zimowego utrzymania dróg – Część 4
a) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych.
b) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych – ulic i chodników na terenie m. Braniewa.
c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu.
d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg.
e) Usuwanie (wywóz) śniegu i błota pośniegowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 203252,03 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Ciągnik rolniczy wraz z pługiem i piaskarką Oferenta do utrzymania ulic i chodników na terenie m. Braniewa oraz pozostałych dróg powiatowych – Część 5
a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych.
b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych – ulic i chodników na terenie m. Braniewa.
c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu.
d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 203252,03 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) Ciągnik rolniczy wraz z pługiem – Część 6
a) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych.
b) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych – ulic i chodników na terenie m. Braniewa.
c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu.
d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 203252,03 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7) Zwalczanie śliskości zimowej na terenie gminy Pieniężno i Lelkowo – Część 7
a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych: Nr 1324N odc. Młynowo – Jarzeń, Nr 1326N odc. Sówki – Szarki, Nr 1342N Pakosze – Pieniężno, Nr 1344N odc. Kajnity – Pieniężno, Nr 1346N odc. Pieniężno – Jesionowo, Nr 1352N odc. Łoźnik – Pawły, Nr 1399N odc. DP 1342N – Kajnity
b) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu.
c) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg.
d) Wymagana baza materiałowo – sprzętowa m. Pieniężno. Zamawiający dopuszcza utworzenie bazy materiałowo – sprzętowej w innej miejscowości niż podana, jednak nie może ona znajdować się w odległości dalszej niż 10 km od wskazanej powyżej. Cenę materiału, składowania i sprzętu należy skalkulować w części nr 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

14211000-3 - Piasek

34927100-2 - Sól drogowa

4.5.5.) Wartość części: 203252,03 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8) Mieszanka piaskowo – solna 30% – Część 8
Szczegółowy zakres dotyczący mieszanki piaskowo-solnej:
1) Dostawa mieszanki piaskowo-solnej 30% (zawartość soli z mieszance) do zimowego utrzymania dróg w ilości około 300 Mg na plac składowy Wykonawcy znajdujący się na terenie miasta Pieniężna;
2) Wykonawca zobowiązany jest do wytworzenia i magazynowania na własnym placu składowym przedmiotowej mieszanki oraz zapewnić możliwość załadunku na właściwe pojazdy (piaskarki), w ciągu całej doby zegarowej przez wszystkie dni w tygodniu. Wielkość zamówienia będzie uzależniona od bieżącego zapotrzebowania, na który wpływ będą miały warunki atmosferyczne;
3) Jednostką obmiarową jest 1 Mg mieszanki piaskowo – solnej 30%.
4) Wykonawca będzie dostarczał mieszankę sukcesywnie, partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego.
5) W przypadku dostarczenia mieszanki niespełniającej wymagań w umowie Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt w terminie 7 dni od powiadomienia przez Zamawiającego zabrać nieodpowiedniej jakości mieszankę i dostarczyć właściwej jakości.
6) Kruszywo drobne (piasek):
a) Kruszywo drobne 0/2 mm (luzem) do zimowego utrzymania dróg
b) Kruszywo drobne płukane musi być wolne od zanieczyszczeń obcych, organicznych, ilastych i gliniastych
c) Uziarnienie kruszywa powinno być w miarę jednolite, ziarna nie mogą być spłaszczone
d) Zawartość ziaren drobnych (<0,063 mm) nie może przekraczać 3%
e) Kruszywo drobne powinno spełniać warunki Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach oraz placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960)
f) Materiał powinien wykazywać dostateczną wytrzymałość na mechaniczne ich niszczenie przez ruch (nie mogą ulegać rozdrabnianiu)
g) Kategoria kruszywa wg PN-EN 13043:2004: Uziarnienie Gf85; Zawartość pyłów mineralnych f3
7) Sól drogowa:
a) Sól drogowa zwykła, powinna spełniać wymagania PN-86/C-84081/02 i norm pokrewnych
b) Nowa edycja ww normy tj. PN C-84O-2:1998 Sól (chlorek sodu) Sól spożywcza zastąpiła normę PN 86/C-84081/02, eliminując określenie sól drogowa i nie podając dla soli drogowej żadnych wymagań. Niniejszym uznaje się, że dla celów oceny soli stosowanej w drogownictwie wymagania starej normy są właściwe i powinny być nadal stosowane. (Wytyczne Zimowego Utrzymania Dróg opracowane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów dla potrzeb GDDKiA) oraz warunki Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzaju warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz placach i ulicach (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z dnia 24 listopada 2005r.)
c) Warunki, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia- sól drogowa do zimowego utrzymania nawierzchni:
 opakowanie luzem,
 postać krystaliczna, sypka,
 zawartość NaCl min. 90%,
 zawartość K4Fe(CN)6 od 20 do 40 mg/kg,
 zawartość H2O max. 3%,
 zawartość części nierozpuszczalne w wodzie do 8%,
 nadziarno powyżej 6mm max. 10%,
 podziarno poniżej 1mm max. 20%.

8) Przygotowanie i składowanie materiałów do zwalczania i likwidacji śliskości zimowej
a) Materiały stosowane do zwalczania i likwidacji śliskości zimowej powinny być składowane w specjalnie do tego przygotowanych magazynach stałych lub na tymczasowych składowiskach tak, aby nie prowadziły do degradacji środowiska naturalnego.
b) Magazyny tymczasowe przygotowują wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do podania pisemnej informacji przed sezonem zimowym o dokładnej lokalizacji magazynu czy placu składowego na materiały do zwalczania śliskości zimowej. Magazyn tymczasowy powinien posiadać plac utwardzony elementami betonowymi, nawierzchnią bitumiczną lub kruszywem stabilizowanym mechanicznie o gr. 15 cm.
c) Materiały uszorstniające powinny być składowane w pryzmach. Powierzchnia pryzmy powinna być wygładzona i ubita oraz szczelnie przykryta wodoodpornym materiałem zabezpieczającym. Powinna również posiadać spadek na zewnątrz w celu szybkiego odprowadzenia wody. Składowiska powinny mieć powierzchnię
o wielkości wystarczającej do miesięcznego prowadzenia prac, umożliwiającą swobodny załadunek. Składowanie materiału musi zostać wkalkulowane w cenę materiału.
d) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wyrywkowego ważenia na koszt Wykonawcy pojazdów z mieszanką piaskowo – solną. Zamawiający wskaże miejsce, gdzie ważenia będą odbywać się będą zarówno przed rozpoczęciem pracy sprzętu jak i po zakończeniu w obecności Zamawiającego i Wykonawcy (lub operatora sprzętu) potwierdzone protokołem.
9) Załadunek mieszanki piaskowo – solnej 30%
Urządzenia do załadunku powinny być samojezdne, łatwo manewrować w magazynach zamkniętych i na składowiskach o pojemności łyżki minimum 0,5 m3. Praca ładowarek musi zostać wkalkulowana w cenę materiału.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34927100-2 - Sól drogowa

14211000-3 - Piasek

4.5.5.) Wartość części: 203252,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro-Trans Stanisław Misiura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5820001343

7.3.3) Ulica: Jagiełły 32

7.3.4) Miejscowość: Braniewo

7.3.5) Kod pocztowy: 14-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro - Trans Stanisław Misiura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5820001343

7.3.3) Ulica: Jagiełły 32

7.3.4) Miejscowość: Braniewo

7.3.5) Kod pocztowy: 14-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Drogowo - Mostowych Józef Przyborowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5820007009

7.3.3) Ulica: Rogity 53

7.3.4) Miejscowość: Braniewo

7.3.5) Kod pocztowy: 14-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12915000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.