eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipusz › Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Lipusz



Ogłoszenie z dnia 2023-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Lipusz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPUSZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wybickiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Lipusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-424

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lipusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lipusz.biuletyn.net/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Lipusz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4cc79fa-73ff-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036422/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Lipusz

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lipusz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lipusz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z https://platformazakupowa.pl/strona/1 -regulamin oraz
Regulaminie ePUAP https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:
▪administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lipusz (adres ul. Wybickiego 27, 83- 424 Lipusz, tel. kontaktowy: 58 687 45 15)
▪inspektorem ochrony danych osobowych, w Urzędzie Gminy w Lipuszu jest P. Artur Bielicki, e- mail:inspektor@cbi24.pl
▪Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia;
▪odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
▪Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
▪ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
▪w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
▪ posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
▪nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO ] prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.15.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia – Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectw Lipusz, Lipuska Huta, Tuszkowy, Śluza, Płocice (nawierzchnia asfaltowa)
(część gwarantowana)

„Przebudowa drogi gminnej 184011”
W ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca wykona następujące roboty:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na realizację inwestycji drogowej oraz realizacja zadania pt.: „Przebudowa drogi gminnej Nr 184011G”
Przedmiotowy odcinek drogi znajduje się w powiecie kościerskim na terenie gminy Lipusz w obrębach geodezyjnych Lipuska Huta i Płocice. Lokalizację drogi wskazano na rys. 1.

Wymagania z zakresu części projektowej:
- uzyskanie map do celów projektowych,
- dokonanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
- wykonanie wymaganych pomiarów i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych,
- sporządzenie karty informacyjnej o planowanym przedsięwzięciu i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
- sporządzenie operatu wodno-prawnego i uzyskanie decyzji wodnoprawnej na przebudowę przepustów,
- sporządzenie projektu budowlanego,
- sporządzenie projektu podziału działek,
- uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
- sporządzenie projektów wykonawczych branży drogowej z kompletem wymaganych uzgodnień,
- sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień,

Wymagania z zakresu budowy drogi:
- roboty rozbiórkowe istniejącej konstrukcji jezdni i przepustów, roboty ziemne,
- przebudowa przepustów w pasie drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
- wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni o warstwie ścieralnej z betonu asfaltowego alternatywnie z betonu cementowego,
- oznakowanie pionowe i poziome,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej.

1.1. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu oraz zakres robót budowlanych

Opracowanie obejmuje odcinek drogi gminnej Nr 184011G łączącej miejscowość Płocice z drogą wojewódzką Nr 235 o łącznej długości ok. 2,9 km na odcinku od 0+726,10 do 3,630

W pasie drogi gminnej zaplanowano odbudowę nawierzchni na nawierzchnię asfaltową na długości około 2,9 km. Szerokość projektowanej drogi wynosi 4 m., Klasa drogi – D,
Kategoria drogi - Gminna, spadek poprzeczny 2-3%. Dla kategorii ruchu KR1, na podłożu G1 przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni drogi gminnej:
− 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S
− 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W
− 25 cm warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm
Jezdnia drogi gminnej ograniczona z obu stron poboczami gruntowymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 8 cm i szerokości 0,75 m.b. Spadek poprzeczny poboczy wynosi 6%.

1.a. Część I zamówienia – Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectw Lipusz, Lipuska Huta, Tuszkowy, Śluza, Płocice (nawierzchnia asfaltowa)
(część objęta prawem opcji)

I. Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 1:Remont skrzyżowania dróg gminnych 184008G i 184015G w miejscowości Tuszkowy.
W pasie grogi zaprojektowano Remont drogi gminnej na wykonaniu nakładki asfaltowej.
Szerokość projektowanej jezdni nie zmienia się i wynosi na odcinkach prostych 3,50 m.b – 5,00 m.b.
Długość odcinka 0+176,51 km
Klasa drogi D
Prędkość projektowa Vp=30 km/h
Kategoria ruchu KR1
Szerokość jezdni 3,50 – 5,00
Nawierzchnia jezdni beton asfaltowy
Spadek poprzeczny daszkowy - jednostronny
Przyjęto następującą konstrukcję nakładki bitumicznej
- 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S
- warstwa profilująca z betonu asfaltowego AC 16W średnia ilość 125 kg/m2
- geosyntetyk przeciwspękaniowy

II. Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 2: Przebudowa skrzyżowania dróg gminnych 184015G i 184006G w miejscowości Śluza.

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skrzyżowania dróg gminnych 184015G i 184006G w miejscowości Śluza o długości łącznej 0,05 km i szerokości jezdni 5 m
Przedmiotowa inwestycja polegać będzie na:
- mechaniczne profilowanie terenu;
- wyrównanie istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 25 cm po zagęszczeniu;
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie warstwy konstrukcyjnej;
- skropienie istniejącej nawierzchni drogowej asfaltem (pomiędzy warstwą wiążącą, a ścieralną);
- ułożenie 2 warstw masy bitumicznej (warstwa wiążąca o gr. 5cm i warstwa ścieralna o gr. 3cm) o szerokości 5 m;
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:

a) Program funkcjonalno-użytkowy (Przebudowa drogi gminnej 184011G) załącznik nr 1 do SWZ
b) Dokumentacja techniczna (Remont skrzyżowania dróg gminnych 184008G i 184015G w miejscowości Tuszkowy) załącznik nr 1a do SWZ;
c) Dokumentacja techniczna (Przebudowa skrzyżowania dróg gminnych 184015G i 184006G w miejscowości Śluza) załącznik nr 1b do SWZ;
d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Remont skrzyżowania dróg gminnych 184008G i 184015G w miejscowości Tuszkowy) - załącznik nr 1d do SWZ.
e) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Przebudowa skrzyżowania dróg gminnych 184015G i 184006G w miejscowości Śluza) - załącznik nr 1e do SWZ.


Zamawiający zaleca do przeprowadzenia wizji lokalnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45111250-5 - Badanie gruntu

45000000-7 - Roboty budowlane

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

11. Zamawiający przewiduje skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.

1) Prawem opcji zostanie objęty następujący zakres opisu zamówienia:

1.a)Dla część I zamówienia Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectw Lipusz, Lipuska Huta, Szklana Huta, Tuszkowy, Gostomko, Płocice, Bałachy i Śluza (nawierzchnia asfaltowa):

Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 1:
Remont skrzyżowania dróg gminnych 184008G i 184015G w miejscowości Tuszkowy.

Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 2:
Przebudowa skrzyżowania dróg gminnych 184015G i 184006G w miejscowości Śluza.


2) Szczegóły opcji zostały opisane w dokumentach wskazanych w ust. 2 Rozdziału IV SWZ.

3) Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji. Ostateczny termin podjęcia decyzji skorzystania przez Zamawiającego z prawo opcji wyznacza się na 14 dni od podpisania umowy.

4) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.

6) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
(gwarantowane)
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie.

8) Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę świadczeń objętych prawem opcji w terminie zawartym w Rozdziale V SWZ i za wynagrodzeniem ustalonym w ofercie.

9) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.

10) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej. Dopuszcza się formę elektroniczną.

11) W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji postanowienia zawarte we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ stosuje się odpowiednio, przy czym do praw i obowiązków
Wykonawcy oraz

Zamawiającego, trybu dokonania odbioru, zgłaszania wad, okresów rękojmi, terminów usuwania wad, naliczania i wysokości kar umownych, zasad rozliczeń/płatności mają w całości zastosowanie postanowienia Wzoru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium - cena oferty brutto w PLN, znaczenie procentowe kryterium 60%, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium = 60
Kryterium - okres gwarancji i rękojmi, znaczenie procentowe kryterium 40%, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium = 40
Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert:
Kryterium cena (C):
1) C - cena - 60%
Na kryterium „Cena” składają się dwa podkryteria:
- podkryterium „Cena zamówienia podstawowego (gwarantowanego)” (waga 45%)
- podkryterium „Cena opcji” (waga 15%)
Do obliczenia łącznej liczby punktów w kryterium „Cena” zostanie zastosowany wzór:
C=CP+CO
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena”
CP- liczba punktów przyznanych w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego”
(gwarantowanego)
CO- liczba punktów przyznanych w podkryterium „Cena opcji”
Sposób oceny oferty w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego) (CP)
Ceną braną pod uwagę do obliczenia punktacji w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego) jest cena wskazana w pozycji 1.1 Formularza oferty. Liczba punktów otrzymanych w tym podkryterium wynikać będzie ze wzoru:
CP = (CPmin / CPi) x 40
Sposób oceny oferty w podkryterium „Cena opcji” (CO)
Ceną braną pod uwagę do obliczenia punktacji w podkryterium „Cena opcji” jest cena wynikająca z pozycji 2,3 dla części I, 2,3,4 dla części II, 2,3 dla części III oraz 2,3,4 dla części IV,. Formularza oferty.
Liczba punktów otrzymanych w tym podkryterium wynikać będzie ze wzoru:
CO = (COmin / COi) x 15
Uwaga: Maksymalna wartość oferty prawa opcji do otrzymania punktów wynosi dla części I do 5%, dla części II,III i IV do 30% wartości zamówienia podstawowego. (gwarantowanego) Oferty powyżej wyznaczonych wartości zamówienia podstawowego (gwarantowanego) otrzymają 0 punktów
Sposób wyliczenia wartości procentowej oferty w wynikać będzie ze wzoru:
CO% = (COix100) / CPi
gdzie:
CO% - wartość procentowa podkryterium „Cena opcji badanej oferty” (COi) w stosunku do podkryterium „Cena zamówienia podstawowego (gwarantowanego) badanej ofery”( CPi)
CPi - cena za zamówienie podstawowe (gwarantowane) badanej oferty COi - cena za opcję badanej oferty
G-Kryterium okres gwarancji i rękojmi (okres rękojmi zrównany z okresem gwarancji):
Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu gwarancji przedstawionego przez Wykonawców, zastrzegając, iż minimalny termin gwarancji wynosi 24 miesięcy, przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej:
a) 24 miesiące gwarancji – 0 punktów
b) 36 miesięcy gwarancji – 0,38 punktu
c) 48 miesięcy gwarancji – 0,39 punktu
d) 60 miesięcy gwarancji – 0,40 punktu
Informacje dotyczące terminu gwarancji wykonawca poda w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
G=(liczba punktów przyznanych badanej ofercie/najwyższa liczba punktów spośród badanych ofert x 40%) x 100
5. Oferty zawierające okres gwarancji i rękojmi poniżej 24 miesięcy zostaną odrzucone jako niespełniające wymagań SWZ. W przypadku nieoświadczenia się przez Wykonawcę, w zakresie oznaczenia terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca wyznaczył minimalny termin gwarancji 24 miesięcy. Wykonawca ma podać okres gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy.
6. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia – Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectw Lipusz, Lipuska Huta, Szklana Huta, Tuszkowy, Gostomko, Płocice, Bałachy i Śluza (nawierzchnia płyty drogowe)
(część gwarantowana)

I - Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Lipusz.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na układaniu płyt drogowych
typu YOMB na drogach gminnych nieutwardzonych na terenie sołectwa Lipusz w ilości 2160 szt.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) budowę nawierzchni drogowych o konstrukcji:
- płyty drogowe typu YOMB 100 x 75 x 12,5,
- podsypka żwirowo-piaskowa gr. 12,5 cm
b) regulację wysokościową studni kanalizacyjnych, skrzynek zasuw itp
c) wyrównanie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do rzędnej wysokościowej ułożonych płyt
drogowych w obrębie całego pasa drogowego pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 12,5 cm.


II - Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Szklana Huta.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na układaniu płyt drogowych
typu YOMB na drogach gminnych nieutwardzonych na terenie sołectwa Szklana Huta w ilości 400 szt.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) budowę nawierzchni drogowych o konstrukcji:
- płyty drogowe typu YOMB 100 x 75 x 12,5,
- podsypka żwirowo-piaskowa gr. 15 cm
b) regulację wysokościową studni kanalizacyjnych, skrzynek zasuw, itp.,
c) wyrównanie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do rzędnej wysokościowej ułożonych płyt
drogowych w obrębie całego pasa drogowego pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 12,5 cm.

III - Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Tuszkowy.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na układaniu płyt drogowych
typu YOMB na drogach gminnych nieutwardzonych na terenie sołectwa Tuszkowy w ilości 1200 szt.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) budowę nawierzchni drogowych o konstrukcji:
- płyty drogowe typu YOMB 100 x 75 x 12,5,
- podsypka żwirowo-piaskowa gr. 15 cm
b) regulację wysokościową studni kanalizacyjnych, skrzynek zasuw, itp.,
c) wyrównanie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do rzędnej wysokościowej ułożonych płyt
drogowych w obrębie całego pasa drogowego pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 12,5 cm.

IV - Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Gostomko.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na układaniu płyt drogowych
typu YOMB na drogach gminnych nieutwardzonych na terenie sołectwa Gostomko w ilości 1080 szt.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) budowę nawierzchni drogowych o konstrukcji:
- płyty drogowe typu YOMB 100 x 75 x 12,5,
- podsypka żwirowo-piaskowa gr. 15 cm
b) wyrównanie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do rzędnej wysokościowej ułożonych płyt
drogowych w obrębie całego pasa drogowego pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 12,5cm.

V - Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Bałachy.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na układaniu płyt drogowych
typu YOMB na drogach gminnych nieutwardzonych na terenie sołectwa Bałachy w ilości 5560 szt.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) budowę nawierzchni drogowych o konstrukcji:
- płyty drogowe typu YOMB 100 x 75 x 12,5,
- podsypka żwirowo-piaskowa gr. 12,5 cm
b) regulację wysokościową studni kanalizacyjnych, skrzynek zasuw, zaworów, itp.,
c) wyrównanie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do rzędnej wysokościowej ułożonych płyt
drogowych w obrębie całego pasa drogowego pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:
1. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) - załącznik nr 1e do SWZ;

2. Zbiorcze zestawienie kosztów (nawierzchnia płyty drogowe) – załącznik nr 2a do SWZ
3. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) nawierzchnia kostka betonowa, kruszywo łamane 0-31,5, płyty betonowe - załącznik nr 1h do SWZ


Zamawiający zaleca do przeprowadzenia wizji lokalnej.


2.a Część II zamówienia – Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectw Lipusz, Lipuska Huta, Szklana Huta, Tuszkowy, Gostomko, Płocice, Bałachy i Śluza Gostomko (nawierzchnia płyty drogowe)
(część objęta prawem opcji)

I - Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 1:Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Gostomko.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na układaniu płyt drogowych
typu YOMB na drogach gminnych nieutwardzonych na terenie sołectwa Gostomko w ilości 800 szt.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) budowę nawierzchni drogowych o konstrukcji:
- płyty drogowe typu YOMB 100 x 75 x 12,5,
- podsypka żwirowo-piaskowa gr. 12,5 cm
b) wyrównanie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do rzędnej wysokościowej ułożonych płyt
drogowych w obrębie całego pasa drogowego pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 12,5 cm.

II - Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 2: Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Tuszkowy.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na układaniu płyt drogowych
typu YOMB na drogach gminnych nieutwardzonych na terenie sołectwa Tuszkowy w ilości 1200 szt.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) budowę nawierzchni drogowych o konstrukcji:
- płyty drogowe typu YOMB 100 x 75 x 12,5,
- podsypka żwirowo-piaskowa gr. 15 cm
b) wyrównanie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do rzędnej wysokościowej ułożonych płyt
drogowych w obrębie całego pasa drogowego pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 12,5 cm.

III - Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 3: Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Bałachy.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na układaniu płyt drogowych
typu YOMB na drogach gminnych nieutwardzonych na terenie sołectwa Bałachy w ilości 2400 szt.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) budowę nawierzchni drogowych o konstrukcji:
- płyty drogowe typu YOMB 100 x 75 x 12,5,
- podsypka żwirowo-piaskowa gr. 15 cm
b) regulację wysokościową studni kanalizacyjnych, skrzynek zasuw, itp.,
c) wyrównanie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do rzędnej wysokościowej ułożonych płyt
drogowych w obrębie całego pasa drogowego pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 12,5 cm.


Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:
1. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) - załącznik nr 1e do SWZ;
2. Zbiorcze zestawienie kosztów (nawierzchnia płyty drogowe)– załącznik nr 2a do SWZ
3. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) nawierzchnia kostka betonowa, kruszywo łamane 0-31,5, płyty betonowe - załącznik nr 1h do SWZ
Zamawiający zaleca do przeprowadzenia wizji lokalnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

11. Zamawiający przewiduje skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.

1) Prawem opcji zostanie objęty następujący zakres opisu zamówienia:


1.b) Dla część II zamówienia – Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectw Lipusz, Lipuska Huta, Szklana Huta, Tuszkowy, Gostomko, Płocice, Bałachy i Śluza (nawierzchnia płyty drogowe),

Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 1:
Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Gostomko.

Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 2:
Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Tuszkowy.

Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 3:
Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Bałachy.


2) Szczegóły opcji zostały opisane w dokumentach wskazanych w ust. 2 Rozdziału IV SWZ.

3) Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji. Ostateczny termin podjęcia decyzji skorzystania przez Zamawiającego z prawo opcji wyznacza się na 14 dni od podpisania umowy.

4) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.

6) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
(gwarantowane)
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie.

8) Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę świadczeń objętych prawem opcji w terminie zawartym w Rozdziale V SWZ i za wynagrodzeniem ustalonym w ofercie.

9) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.

10) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej. Dopuszcza się formę elektroniczną.

11) W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji postanowienia zawarte we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ stosuje się odpowiednio, przy czym do praw i obowiązków
Wykonawcy oraz

Zamawiającego, trybu dokonania odbioru, zgłaszania wad, okresów rękojmi, terminów usuwania wad, naliczania i wysokości kar umownych, zasad rozliczeń/płatności mają w całości zastosowanie postanowienia Wzoru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 560 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium - cena oferty brutto w PLN, znaczenie procentowe kryterium 60%, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium = 60
Kryterium - okres gwarancji i rękojmi, znaczenie procentowe kryterium 40%, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium = 40
Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert:
Kryterium cena (C):
1) C - cena - 60%
Na kryterium „Cena” składają się dwa podkryteria:
- podkryterium „Cena zamówienia podstawowego (gwarantowanego)” (waga 45%)
- podkryterium „Cena opcji” (waga 15%)
Do obliczenia łącznej liczby punktów w kryterium „Cena” zostanie zastosowany wzór:
C=CP+CO
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena”
CP- liczba punktów przyznanych w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego”
(gwarantowanego)
CO- liczba punktów przyznanych w podkryterium „Cena opcji”
Sposób oceny oferty w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego) (CP)
Ceną braną pod uwagę do obliczenia punktacji w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego) jest cena wskazana w pozycji 1.1 Formularza oferty. Liczba punktów otrzymanych w tym podkryterium wynikać będzie ze wzoru:
CP = (CPmin / CPi) x 40
Sposób oceny oferty w podkryterium „Cena opcji” (CO)
Ceną braną pod uwagę do obliczenia punktacji w podkryterium „Cena opcji” jest cena wynikająca z pozycji 2,3 dla części I, 2,3,4 dla części II, 2,3 dla części III oraz 2,3,4 dla części IV,. Formularza oferty.
Liczba punktów otrzymanych w tym podkryterium wynikać będzie ze wzoru:
CO = (COmin / COi) x 15
Uwaga: Maksymalna wartość oferty prawa opcji do otrzymania punktów wynosi dla części I do 5%, dla części II,III i IV do 30% wartości zamówienia podstawowego. (gwarantowanego) Oferty powyżej wyznaczonych wartości zamówienia podstawowego (gwarantowanego) otrzymają 0 punktów
Sposób wyliczenia wartości procentowej oferty w wynikać będzie ze wzoru:
CO% = (COix100) / CPi
gdzie:
CO% - wartość procentowa podkryterium „Cena opcji badanej oferty” (COi) w stosunku do podkryterium „Cena zamówienia podstawowego (gwarantowanego) badanej ofery”( CPi)
CPi - cena za zamówienie podstawowe (gwarantowane) badanej oferty COi - cena za opcję badanej oferty
G-Kryterium okres gwarancji i rękojmi (okres rękojmi zrównany z okresem gwarancji):
Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu gwarancji przedstawionego przez Wykonawców, zastrzegając, iż minimalny termin gwarancji wynosi 24 miesięcy, przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej:
a) 24 miesiące gwarancji – 0 punktów
b) 36 miesięcy gwarancji – 0,38 punktu
c) 48 miesięcy gwarancji – 0,39 punktu
d) 60 miesięcy gwarancji – 0,40 punktu
Informacje dotyczące terminu gwarancji wykonawca poda w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
G=(liczba punktów przyznanych badanej ofercie/najwyższa liczba punktów spośród badanych ofert x 40%) x 100
5. Oferty zawierające okres gwarancji i rękojmi poniżej 24 miesięcy zostaną odrzucone jako niespełniające wymagań SWZ. W przypadku nieoświadczenia się przez Wykonawcę, w zakresie oznaczenia terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca wyznaczył minimalny termin gwarancji 24 miesięcy. Wykonawca ma podać okres gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy.
6. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia – Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectw Lipusz, Lipuska Huta, Szklana Huta, Tuszkowy, Gostomko, Płocice, Bałachy i Śluza (nawierzchnia kostka betonowa)
(część gwarantowana)

I - Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Lipusz.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na układaniu kostki betonowej
na drogach gminnych nieutwardzonych na terenie sołectwa Lipusz o łącznej powierzchni 5750m2.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) budowę nawierzchni drogowych o konstrukcji:
- kostka brukowa typu BEHATON 20 x 16,5 x 8,
- podsypka piaskowo - cementowa 3-5 cm
- warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0-31,5 - 22 cm
- obramowanie jezdni z krawężnika betonowego drogowego 15x30x100 ułożonego na płasko na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15
b) regulację wysokościową studni kanalizacyjnych, skrzynek zasuw, zaworów, itp.,
c) wyrównanie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do rzędnej wysokościowej ułożonej kostki betonowej w obrębie całego pasa drogowego.
d) montaż słupów oświetleniowych typu ORION 9m+ wysięgnik 2m (oprawy zewnętrzne na wysięgniku typu TIARIA LED 76W) w raz z okablowaniem i podłączeniem.
e) montaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu z odprowadzeniem do rowu.
f) montaż kanału z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160.
g) montaż tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych na słupkach do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm.



II - Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Lipuska Huta,

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na układaniu kostki betonowej
na drogach gminnych nieutwardzonych na terenie sołectwa Lipuska Huta o łącznej powierzchni 1400m2.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) budowę nawierzchni drogowych o konstrukcji:
- kostka brukowa typu BEHATON 20 x 16,5 x 8,
- podsypka piaskowo - cementowa 3-5 cm
- warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0-31,5 - 22 cm
- obramowanie jezdni z krawężnika betonowego drogowego 15x30x100 ułożonego na płasko na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15
b) regulację wysokościową studni kanalizacyjnych, skrzynek zasuw, zaworów, itp.,
c) wyrównanie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do rzędnej wysokościowej ułożonej kostki betonowej w obrębie całego pasa drogowego.

III - Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Szklana Huta.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na układaniu kostki betonowej
na drogach gminnych nieutwardzonych na terenie sołectwa Szklana Huta o łącznej powierzchni 810m2.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) budowę nawierzchni drogowych o konstrukcji:
- kostka brukowa typu BEHATON 20 x 16,5 x 8,
- podsypka piaskowo - cementowa 3-5 cm
- warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0-31,5 - 22 cm
- obramowanie jezdni z krawężnika betonowego drogowego 15x30x100 ułożonego na płasko na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15
b) regulację wysokościową studni kanalizacyjnych, skrzynek zasuw, zaworów, itp.,
c) wyrównanie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do rzędnej wysokościowej ułożonej kostki betonowej w obrębie całego pasa drogowego.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:
1. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) - załącznik nr 1f do SWZ;

2. Zbiorcze zestawienie kosztów (nawierzchnia kostka betonowa)– załącznik nr 2b do SWZ
3. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) nawierzchnia kostka betonowa, kruszywo łamane 0-31,5, płyty betonowe - załącznik nr 1h do SWZ

Zamawiający zaleca do przeprowadzenia wizji lokalnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

11. Zamawiający przewiduje skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.

1) Prawem opcji zostanie objęty następujący zakres opisu zamówienia:


1.c) Dla część III zamówienia – Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectw Lipusz, Lipuska Huta, Szklana Huta, Tuszkowy, Gostomko, Płocice, Bałachy i Śluza (nawierzchnia kostka betonowa),

Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 1:
Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Lipusz.

Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 2:
Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Szklana Huta,

2) Szczegóły opcji zostały opisane w dokumentach wskazanych w ust. 2 Rozdziału IV SWZ.
3) Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji. Ostateczny termin podjęcia decyzji skorzystania przez Zamawiającego z prawo opcji wyznacza się na 14 dni od podpisania umowy.
4) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
6) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
(gwarantowane)
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie.

8) Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę świadczeń objętych prawem opcji w terminie zawartym w Rozdziale V SWZ i za wynagrodzeniem ustalonym w ofercie.

9) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.

10) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej. Dopuszcza się formę elektroniczną.

11) W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji postanowienia zawarte we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ stosuje się odpowiednio, przy czym do praw i obowiązków
Wykonawcy oraz

Zamawiającego, trybu dokonania odbioru, zgłaszania wad, okresów rękojmi, terminów usuwania wad, naliczania i wysokości kar umownych, zasad rozliczeń/płatności mają w całości zastosowanie postanowienia Wzoru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 560 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium - cena oferty brutto w PLN, znaczenie procentowe kryterium 60%, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium = 60
Kryterium - okres gwarancji i rękojmi, znaczenie procentowe kryterium 40%, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium = 40
Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert:
Kryterium cena (C):
1) C - cena - 60%
Na kryterium „Cena” składają się dwa podkryteria:
- podkryterium „Cena zamówienia podstawowego (gwarantowanego)” (waga 45%)
- podkryterium „Cena opcji” (waga 15%)
Do obliczenia łącznej liczby punktów w kryterium „Cena” zostanie zastosowany wzór:
C=CP+CO
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena”
CP- liczba punktów przyznanych w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego”
(gwarantowanego)
CO- liczba punktów przyznanych w podkryterium „Cena opcji”
Sposób oceny oferty w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego) (CP)
Ceną braną pod uwagę do obliczenia punktacji w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego) jest cena wskazana w pozycji 1.1 Formularza oferty. Liczba punktów otrzymanych w tym podkryterium wynikać będzie ze wzoru:
CP = (CPmin / CPi) x 40
Sposób oceny oferty w podkryterium „Cena opcji” (CO)
Ceną braną pod uwagę do obliczenia punktacji w podkryterium „Cena opcji” jest cena wynikająca z pozycji 2,3 dla części I, 2,3,4 dla części II, 2,3 dla części III oraz 2,3,4 dla części IV,. Formularza oferty.
Liczba punktów otrzymanych w tym podkryterium wynikać będzie ze wzoru:
CO = (COmin / COi) x 15
Uwaga: Maksymalna wartość oferty prawa opcji do otrzymania punktów wynosi dla części I do 5%, dla części II,III i IV do 30% wartości zamówienia podstawowego. (gwarantowanego) Oferty powyżej wyznaczonych wartości zamówienia podstawowego (gwarantowanego) otrzymają 0 punktów
Sposób wyliczenia wartości procentowej oferty w wynikać będzie ze wzoru:
CO% = (COix100) / CPi
gdzie:
CO% - wartość procentowa podkryterium „Cena opcji badanej oferty” (COi) w stosunku do podkryterium „Cena zamówienia podstawowego (gwarantowanego) badanej ofery”( CPi)
CPi - cena za zamówienie podstawowe (gwarantowane) badanej oferty COi - cena za opcję badanej oferty
G-Kryterium okres gwarancji i rękojmi (okres rękojmi zrównany z okresem gwarancji):
Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu gwarancji przedstawionego przez Wykonawców, zastrzegając, iż minimalny termin gwarancji wynosi 24 miesięcy, przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej:
a) 24 miesiące gwarancji – 0 punktów
b) 36 miesięcy gwarancji – 0,38 punktu
c) 48 miesięcy gwarancji – 0,39 punktu
d) 60 miesięcy gwarancji – 0,40 punktu
Informacje dotyczące terminu gwarancji wykonawca poda w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
G=(liczba punktów przyznanych badanej ofercie/najwyższa liczba punktów spośród badanych ofert x 40%) x 100
5. Oferty zawierające okres gwarancji i rękojmi poniżej 24 miesięcy zostaną odrzucone jako niespełniające wymagań SWZ. W przypadku nieoświadczenia się przez Wykonawcę, w zakresie oznaczenia terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca wyznaczył minimalny termin gwarancji 24 miesięcy. Wykonawca ma podać okres gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy.
6. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV zamówienia – Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectw Lipusz, Lipuska Huta, Szklana Huta, Tuszkowy, Gostomko, Płocice, Bałachy i Śluza (nawierzchnia kruszywo łamane 0- 31,5)
(część gwarantowana)

I - Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Lipusz.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na równaniu, profilowaniu, wałowaniu oraz utwardzaniu kruszywem dróg gruntowych gminnych na terenie sołectwa Lipusz o łącznej powierzchni 10000m2.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Równanie, profilowanie, wałowanie oraz utwardzaniem kruszywem dróg gminnych o konstrukcji:
- kruszywo łamane 0-31,5-10 cm po zagęszczeniu
b) Montaż słupów oświetleniowych typu ORION 9m+ wysięgnik 2m (oprawy zewnętrzne na wysięgniku typu TIARIA LED 76W) w raz z okablowanie i podłączeniem.




II - Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Lipuska Huta.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na równaniu, profilowaniu, wałowaniu oraz utwardzaniu kruszywem dróg gruntowych gminnych na terenie sołectwa Lipuska Huta o łącznej powierzchni 2000m2.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Równanie, profilowanie, wałowanie oraz utwardzaniem kruszywem dróg gminnych o konstrukcji:
- kruszywo łamane 0-31,5-10 cm po zagęszczeniu

III - Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Szklana Huta.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na równaniu, profilowaniu, wałowaniu oraz utwardzaniu kruszywem dróg gruntowych gminnych na terenie sołectwa Szklana Huta o łącznej powierzchni 2000m2.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Równanie, profilowanie, wałowanie oraz utwardzaniem kruszywem dróg gminnych o konstrukcji:
- kruszywo łamane 0-31,5-10 cm po zagęszczeniu

IV - Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Tuszkowy.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na równaniu, profilowaniu, wałowaniu oraz utwardzaniu kruszywem dróg gruntowych gminnych na terenie sołectwa
Lipuska Huta o łącznej powierzchni ok. 4000m2.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Równanie, profilowanie, wałowanie oraz utwardzaniem kruszywem dróg gminnych o konstrukcji:
- kruszywo łamane 0-31,5-10 cm po zagęszczeniu

V - Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Gostomko.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na równaniu, profilowaniu, wałowaniu oraz utwardzaniu kruszywem dróg gruntowych gminnych na terenie sołectwa Gostomko o łącznej powierzchni 4000m2.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Równanie, profilowanie, wałowanie oraz utwardzaniem kruszywem dróg gminnych o konstrukcji:
- kruszywo łamane 0-31,5-10 cm po zagęszczeniu

VI - Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Bałachy.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na równaniu, profilowaniu, wałowaniu oraz utwardzaniu kruszywem dróg gruntowych gminnych na terenie sołectwa Bałachy o łącznej powierzchni 2000 m2.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Równanie, profilowanie, wałowanie oraz utwardzaniem kruszywem dróg gminnych o konstrukcji:
- kruszywo łamane 0-31,5-10 cm po zagęszczeniu

VII - Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectw Śluza.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na równaniu, profilowaniu, wałowaniu oraz utwardzaniu kruszywem dróg gruntowych gminnych na terenie sołectwa Śluza o łącznej powierzchni 2000 m2.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Równanie, profilowanie, wałowanie oraz utwardzaniem kruszywem dróg gminnych o konstrukcji:
- kruszywo łamane 0-31,5-10 cm po zagęszczeniu

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:
1. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) - załącznik nr 1g do SWZ;
2. Zbiorcze zestawienie kosztów(nawierzchnia kruszywo łamane 0- 31,5) – załącznik nr 2c do SWZ
3. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) nawierzchnia kostka betonowa, kruszywo łamane 0-31,5, płyty betonowe - załącznik nr 1h do SWZ

Zamawiający zaleca do przeprowadzenia wizji lokalnej.


4.a Część IV zamówienia – Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectw Lipusz, Lipuska Huta, Szklana Huta, Tuszkowy, Gostomko, Płocice, Bałachy i Śluza (nawierzchnia kruszywo łamane 0-31,5)
(część objęta prawem opcji)

I - Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 1:
Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Gostomko.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na równaniu, profilowaniu, wałowaniu oraz utwardzaniu kruszywem dróg gruntowych gminnych na terenie sołectwa Gostomko o łącznej powierzchni 4000 m2.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Równanie, profilowanie, wałowanie oraz utwardzaniem kruszywem dróg gminnych o konstrukcji:
- kruszywo łamane 0-31,5-10 cm po zagęszczeniu


II- Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 2:
Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Śluza.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na równaniu, profilowaniu, wałowaniu oraz utwardzaniu kruszywem dróg gruntowych gminnych na terenie sołectwa Śluza o łącznej powierzchni 2000 m2.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Równanie, profilowanie, wałowanie oraz utwardzaniem kruszywem dróg gminnych o konstrukcji:
- kruszywo łamane 0-31,5-10 cm po zagęszczeniu


III- Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 3: Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Lipusz.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na równaniu, profilowaniu, wałowaniu oraz utwardzaniu kruszywem dróg gruntowych gminnych na terenie sołectwa Lipusz o łącznej powierzchni 6000 m2.
2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Równanie, profilowanie, wałowanie oraz utwardzaniem kruszywem dróg gminnych o konstrukcji:
- kruszywo łamane 0-31,5-10 cm po zagęszczeniu
b) montaż słupów oświetleniowych typu ORION 9m+ wysięgnik 2m (oprawy zewnętrzne na wysięgniku typu TIARIA LED 76W) w raz z okablowaniem i podłączeniem.


Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:
1. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) - załącznik nr 1g do SWZ;
2. Zbiorcze zestawienie kosztów(nawierzchnia kruszywo łamane 0- 31,5) – załącznik nr 2c do SWZ
3. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) nawierzchnia kostka betonowa, kruszywo łamane 0-31,5, płyty betonowe - załącznik nr 1h do SWZ
Zamawiający zaleca do przeprowadzenia wizji lokalnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

11. Zamawiający przewiduje skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.

1) Prawem opcji zostanie objęty następujący zakres opisu zamówienia:


1.d) Dla część IV zamówienia – Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectw Lipusz, Lipuska Huta, Szklana Huta, Tuszkowy, Gostomko, Płocice, Bałachy i Śluza (nawierzchnia kruszywo łamane 0-31,5)

I - Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 1:
Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Gostomko.

II- Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 2:
Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Śluza.

III- Przedmiot zamówienia opcjonalnego nr 3:
Budowa przebudowa oraz remont dróg gminnych na terenie sołectwa Lipusz.

2) Szczegóły opcji zostały opisane w dokumentach wskazanych w ust. 2 Rozdziału IV SWZ.

3) Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji. Ostateczny termin podjęcia decyzji skorzystania przez Zamawiającego z prawo opcji wyznacza się na 14 dni od podpisania umowy.

4) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.

6) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
(gwarantowane)
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie.

8) Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego będzie skutkowało obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę świadczeń objętych prawem opcji w terminie zawartym w Rozdziale V SWZ i za wynagrodzeniem ustalonym w ofercie.

9) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.

10) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej. Dopuszcza się formę elektroniczną.

11) W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji postanowienia zawarte we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ stosuje się odpowiednio, przy czym do praw i obowiązków
Wykonawcy oraz

Zamawiającego, trybu dokonania odbioru, zgłaszania wad, okresów rękojmi, terminów usuwania wad, naliczania i wysokości kar umownych, zasad rozliczeń/płatności mają w całości zastosowanie postanowienia Wzoru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 560 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium - cena oferty brutto w PLN, znaczenie procentowe kryterium 60%, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium = 60
Kryterium - okres gwarancji i rękojmi, znaczenie procentowe kryterium 40%, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium = 40
Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert:
Kryterium cena (C):
1) C - cena - 60%
Na kryterium „Cena” składają się dwa podkryteria:
- podkryterium „Cena zamówienia podstawowego (gwarantowanego)” (waga 45%)
- podkryterium „Cena opcji” (waga 15%)
Do obliczenia łącznej liczby punktów w kryterium „Cena” zostanie zastosowany wzór:
C=CP+CO
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena”
CP- liczba punktów przyznanych w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego”
(gwarantowanego)
CO- liczba punktów przyznanych w podkryterium „Cena opcji”
Sposób oceny oferty w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego) (CP)
Ceną braną pod uwagę do obliczenia punktacji w podkryterium „Cena zamówienia podstawowego” (gwarantowanego) jest cena wskazana w pozycji 1.1 Formularza oferty. Liczba punktów otrzymanych w tym podkryterium wynikać będzie ze wzoru:
CP = (CPmin / CPi) x 40
Sposób oceny oferty w podkryterium „Cena opcji” (CO)
Ceną braną pod uwagę do obliczenia punktacji w podkryterium „Cena opcji” jest cena wynikająca z pozycji 2,3 dla części I, 2,3,4 dla części II, 2,3 dla części III oraz 2,3,4 dla części IV,. Formularza oferty.
Liczba punktów otrzymanych w tym podkryterium wynikać będzie ze wzoru:
CO = (COmin / COi) x 15
Uwaga: Maksymalna wartość oferty prawa opcji do otrzymania punktów wynosi dla części I do 5%, dla części II,III i IV do 30% wartości zamówienia podstawowego. (gwarantowanego) Oferty powyżej wyznaczonych wartości zamówienia podstawowego (gwarantowanego) otrzymają 0 punktów
Sposób wyliczenia wartości procentowej oferty w wynikać będzie ze wzoru:
CO% = (COix100) / CPi
gdzie:
CO% - wartość procentowa podkryterium „Cena opcji badanej oferty” (COi) w stosunku do podkryterium „Cena zamówienia podstawowego (gwarantowanego) badanej ofery”( CPi)
CPi - cena za zamówienie podstawowe (gwarantowane) badanej oferty COi - cena za opcję badanej oferty
G-Kryterium okres gwarancji i rękojmi (okres rękojmi zrównany z okresem gwarancji):
Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu gwarancji przedstawionego przez Wykonawców, zastrzegając, iż minimalny termin gwarancji wynosi 24 miesięcy, przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej:
a) 24 miesiące gwarancji – 0 punktów
b) 36 miesięcy gwarancji – 0,38 punktu
c) 48 miesięcy gwarancji – 0,39 punktu
d) 60 miesięcy gwarancji – 0,40 punktu
Informacje dotyczące terminu gwarancji wykonawca poda w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
G=(liczba punktów przyznanych badanej ofercie/najwyższa liczba punktów spośród badanych ofert x 40%) x 100
5. Oferty zawierające okres gwarancji i rękojmi poniżej 24 miesięcy zostaną odrzucone jako niespełniające wymagań SWZ. W przypadku nieoświadczenia się przez Wykonawcę, w zakresie oznaczenia terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca wyznaczył minimalny termin gwarancji 24 miesięcy. Wykonawca ma podać okres gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy.
6. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2.1. Wykonawca uczestniczący w postępowaniu musi spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, warunek wpisu do odpowiedniego rejestru nie dotyczy wykonawców, którzy nie
są przedsiębiorcami i tylko jednorazowo lub incydentalnie oferują wykonanie robót budowlanych, świadczenie usług lub dostawę produktów;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –Zamawiający nie określa;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa;
4) zdolności technicznej lub zawodowej -Zamawiający nie określa;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający, że wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub
handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SWZ) – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.
2) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych.
2.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, októrych mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Powyższe wymagania stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
2.2. W przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.
3. Dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdziale VI SWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:
1) Na braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.
2) Na wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące
spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.
3) W przypadku konsorcjum - oferta wspólna - w zakresie braku podstaw do wykluczenia oświadczenia (załącznik nr 4 do
SWZ) składają wszyscy wykonawcy, w zakresie spełnienia warunków udziału ten wykonawca który spełnia dany warunek –
wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
a) można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
b) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1;
c) jeżeli dokumenty zostały złożone wraz z ofertą.
3.3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
3.4. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.5. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

XIV. WADIUM

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
- w zakresie I części zamówienia 30 000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych i 00/100)
- w zakresie II części zamówienia 15 000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych i 00/100)
- w zakresie III części zamówienia 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100)
- w zakresie IV części zamówienia 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100)
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;

3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299)

4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy Starogard Gdański O/Lipusz Nr 39 8340 0001 0200 0475 2000 0006 z podaniem tytułu: „wadium w przetargu: RG.271.15.2023 ”

UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.

5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:

5.1. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 Pzp.
5.2. z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;

5.3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;

5.4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);

5.5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
5.6. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest:

5.7. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);

6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona .

7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. 4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga, aby wykonawcy wykazując brak podstaw do wykluczenia złożyli wymagane oświadczenia / dokumenty do oferty. Na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w terminie składania ofert, każdy z wykonawców składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (przykładowe oświadczenie -załącznik nr 4 do SWZ).
1. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.4 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.
1. 6. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
1. 7. Oświadczenia, o którym mowa powyżej pod rygorem nieważności muszą być złożone w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły i wymagania określono w rozdziale VII.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 10 do SWZ.
2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych w projekcie umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-10 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lipusz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-10 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 4

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021, poz. 1129, z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”., tj. przewiduje się wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością przeprowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
2. Do ewentualnych negocjacji zostaną zaproszeni wykonawcy, których oferty nie podlegają odrzuceniu.
3. Zamawiający na podstawie art. 288 ust 1 ustawy Pzp ograniczy liczbę wykonawców, których zaprosi do ewentualnych negocjacji ofert do 4 z zastrzeżeniem ust. .5. W przypadku mniejszej liczby ofert Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich wykonawców.
4. W celu ograniczenia liczby wykonawców zamawiający przyjmie kryterium najniższej ceny. Zaproszenie zostanie skierowane do wykonawców, którzy w rankingu opracowanym na podstawie powyższego kryterium zajmą miejsca od 1 do 4. Jeśli na pozycji 4 zostanie sklasyfikowanych dwóch lub więcej wykonawców, zamawiający również tych wykonawców zaprosi do negocjacji.
5. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości negocjowania treści ofert, negocjacje dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. Negocjacje mogą dotyczyć wszystkich kryteriów oceny ofert o których mowa w rozdziale XIII niniejszej SWZ.
6. W sprawach nieuregulowanych ustawą zastosowanie znajdują przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, 2320) zwanej dalej „Kodeksem cywilnym” lub „KC” oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.