eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Zakup i dostawa kontenerów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa kontenerów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Śremie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630701338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Śrem

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 28 30 511

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgk.srem.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.srem.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_srem

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Odbiór odpadów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa kontenerów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e715e3f-5e97-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464629

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00123345/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup wraz z dostawą kontenerów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419750

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-07/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kontenerów:

Kontener otwarty KP 34 - 3 sztuki
• Odbiór hakowy
• Dopuszczalna masa całkowita: 15.000 kg
• Poszycie dna – blacha min.5 mm,
• Poszycie ścian bocznych i drzwi, blacha min.3 mm
• Rolki zewnętrzne stalowe, tuleje poliamidowe, smarowane
• Wieniec z profilu Ø 90 × 5.6 mm
• Wręgi ścian bocznych min. 80x50, co 750 mm,
• Wieniec z profilu min. Ø 90 x 5.6 mm
• Rama INP 180
• malowanie 120mi ( 40 podkład 80 nawierzchniowo )
• Podłoga wzmocniona, zaginana po promieniu
• Podwójne drzwi
• Zawiasy 3-ramienne, smarowane,
• Zamknięcie drzwi holenderskie,
• Centralne zamknięcie na dwa haki,
• Haczyki do mocowania siatki
• Plandeka wraz z systemem otwierania i zamykania
• RAL 6016
• Minimalne wymiary wewnętrzne : 6450cm x 2380cm x 2200cm


Kontener otwarty KP 18 - 2 sztuki
• Odbiór hakowy
• Dopuszczalna masa całkowita: 15.000 kg
• Poszycie dna – blacha min.5 mm,
• Poszycie ścian bocznych i drzwi, blacha min.3 mm
• Rolki zewnętrzne stalowe, tuleje poliamidowe, smarowane
• Wieniec z profilu Ø 90 × 5.6 mm
• Wręgi ścian bocznych min. 80x50, co 750 mm,
• Wieniec z profilu min. Ø 90 x 5.6 mm
• Rama INP 180
• malowanie 120mi ( 40 podkład 80 nawierzchniowo )
• Podłoga wzmocniona, zaginana po promieniu
• Podwójne drzwi
• Zawiasy 3-ramienne, smarowane,
• Zamknięcie drzwi holenderskie,
• Centralne zamknięcie na dwa haki,
• Haczyki do mocowania siatki
• RAL 6016
• Minimalne wymiary wewnętrzne: 6400cm x 2350cm x 1200cm

Kontener do magazynowania odpadów niebezpiecznych – 1sztuka
• Pojemność 33 m3
• Wykonany wg normy DIN 30722
• Wymiary wewnętrzne: 6500x2300x2250
• Odbiór hakowy 1570mm, pręt haka fi 50
• Masa własna 3300 kg
• Dopuszczalna masa całkowita : 15.000 kg
• Poszycie dna - blacha 3 mm, gat. S235JR
• Poszycie ścian bocznych i drzwi, blacha 3 mm
• Płyta chroniąca poszycie ściany przedniej za hakiem,
• Rama INP 180
• Rolki zewnętrzne stalowe, tuleje poliamid, smarowane
• Wieniec z profilu 80x80
• Podłoga wzmocniona, zaginana po promieniu
• Druga podłoga z ocynkowanych kratek wema, kratki demontowane,
• Wanna dolna wodoszczelna + 1x króciec kulowy spustowy w ścianie przedniej,
• Stała tylna ściana,
• Dach stały z blachy,
• Wewnętrzna instalacja elektryczna, ( 2x lampa / włącznik / bezpieczniki )
• Drzwi dwuskrzydłowe umieszczone z jednego boku kontenera
• Zawiasy 3-ramienne, smarowane,
• Podjazdy ocynkowane
• Zamknięcie drzwi,
• Gruntowany i lakierowany RAL 6016
• Wentylacja grawitacyjna,
• Wewnątrz listwa z otworami do mocowania pasów + półki

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161130,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207384,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161130,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MJB M.Mierzejewska, T.J.Brzezińscy SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931904752

7.3.3) Ulica: Nicponia

7.3.4) Miejscowość: Gniew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-140

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161130,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.