Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00378466/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
- 2023/BZP 00387549/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-08
- 2023/BZP 00389685/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony mienia budynków należących do Gminy Ożarów Mazowiecki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 731 32 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 722 18 87
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62e7fe64-466b-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony mienia budynków należących do Gminy Ożarów Mazowiecki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62e7fe64-466b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056920/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ochrona fizyczna mienia i monitorowanie systemu alarmowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378466
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.33.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług ochrony mienia budynków należących do Gminy Ożarów Mazowiecki przy ul. Konotopskiej 4, ul. Poznańskiej 165 i ul. Sochaczewskiej 216 oraz usługi monitorowania obiektów wraz z przeglądem i konserwacją systemu na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki w latach 2023 - 2024, w podziale na zadania:
1. Zadanie nr I, którego zakres obejmuje:
1) jednoosobowy dozór – ochronę mienia obiektów Gminy Ożarów Mazowiecki, w tym:
a) budynku DK „Uśmiech” przy ul. Poznańskiej 165 w Ożarowie Mazowieckim - przewidywana ilość godzin pracy pracowników ochrony fizycznej w okresie trwania umowy tj. 12 m-cy: 8784 h,
b) budynku przy ul. Konotopskiej 4 w Ożarowie Mazowieckim - przewidywana ilość godzin pracy pracowników ochrony fizycznej w okresie trwania umowy tj. 12 m-cy: 8784 h,
2) dwuosobowy dozór - ochronę mienia obiektów Gminy Ożarów Mazowiecki - Ożarowskie Baseny Letnie przy ul. Sochaczewskiej 216 w Kręczkach - przewidywana ilość godzin w okresie trwania umowy tj. 3 m-cy: 1472 h.
2. Zadanie nr II, którego zakres obejmuje:
1) Monitorowanie sygnałów alarmowych z urządzeń zainstalowanych u Zamawiającego w:
a) budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Kolejowej 2 w Ożarowie Mazowieckim,
b) punkcie konsultacyjno-informacyjnym „UZALEŻNIEŃ” przy ul. Poznańskiej 167A,
w Ożarowie Mazowieckim,
c) budynku Gminy Ożarów Mazowiecki przy ul. Poznańskiej 165 w Ożarowie Mazowieckim,
d) budynku Straży Miejskiej przy ul. Poznańskiej 127A w Ożarowie Mazowieckim,
e) punkcie zbierania odpadów ul. Umiastowska 41 E w Umiastowie,
f) punkcie zbierania odpadów ul. Leśna 1 w Wolicy,
g) Ożarowskie Baseny Letnie ul. Sochaczewska 216 w Kręczkach,
2) Wykonanie okresowego przeglądu i konserwacji systemu sygnalizacji alarmu, włamania oraz napadu.
3. Zadanie nr III, którego zakres obejmuje ochronę Ożarowskich Basenów Letnich za pomocą analityki terenu z wykorzystaniem obecnych kamer (13 sztuk) i zamontowaniu serwera analitycznego kamer.
4.3 Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie okresowego przeglądu i konserwacji systemu sygnalizacji alarmu, włamania oraz napadu, co trzy miesiące, w zakres którego wchodzą:
a) sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń,
b) sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek,
c) sprawdzenie sprawności zasilaczy,
d) sprawdzenie poprawności działania centrali,
e) czyszczenie styków, złącz i elementów zewnętrznych,
f) dostarczenie sprzętu zastępczego o porównywalnych parametrach na czas ewentualnej naprawy.
4.4 Wymogi Zamawiającego:
- zamówienie należy zrealizować zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995) i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi związanymi z realizacją usługi, stanowiącej przedmiot zamówienia;
- wykonawca zobligowany będzie do posiadania na czas realizacji przedmiotu zamówienia wdrożonego elektronicznego systemu kontroli obchodów z możliwością podglądu online w czasie rzeczywistym (np. Active Guard lub równoważnego) dla osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia, w tym pracowników patroli interwencyjnych;
- umożliwienie podglądu sygnałów wychodzących na stronie internetowej Wykonawcy;
- bezpośrednie łączenie sygnału alarmu do patrolu interwencyjnego;
- posiadanie załóg interwencyjnych – z wyłączeniem patroli partnerskich;
- posiadanie zainstalowanego urządzenia GPS w samochodach patrolu;
- posiadanie stacji monitorowania;
- posiadanie urządzenia monitorujące obchody;
- dostęp online do wykonujących obchody;
- realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby nie karane, posiadające doświadczenie niezbędne do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia;
- ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia na każdym etapie realizacji uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4.5 Zamawiający zaleca zapoznanie się z obiektami składającymi się na przedmiot zamówienia - odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 643860,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 643860,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 643860,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JUWENTUS" AGENCJA OCHRONY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010515110
7.3.3) Ulica: ul. Poloneza 91
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-826
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JUWENTUS" AGENCJA OCHRONY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"JUWENTUS" AGENCJA OCHRONY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 643860,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
- Remonty cząstkowe dróg i chodników o nawierzchni z kostki i płyt betonowych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 1 im. Tony Halika w Ożarowie Mazowieckim
- Modernizacja kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 im. J. Kusocińskiego w Ożarowie Mazowieckim
- Budowa dróg w gminie Ożarów Mazowiecki - z podziałem zamówienia na cztery części - A. ulicy Wolności, B. ulicy Matejki, C. ulicy Chełmońskiego, D. ulic Wyspiańskiego i Gierymskiego
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.