eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Sukcesywne dostawy jaj na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 58/23/P

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy jaj na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 58/23/P

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/41blsz/module/lista_zadan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy jaj na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 58/23/P

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b59e5f8-5b7d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012131/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.38 Jaja

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411559

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 58/23/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienie są sukcesywne dostawy jaj w na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w przewidywanej ilości szacunkowej:
Nazwa produktu -Szacowana ilość:
Jaja spożywcze klasa AL - 60 000 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ oraz:
• Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy,
• Załączniku Nr 1a do SWZ tj. Minimalne Wymagania Jakościowe,
• Załączniku Nr 5 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz w jakości spełniającej wszystkie wymagania określone w „Minimalnych wymaganiach jakościowych”, zawierających szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiących załącznik nr 1a do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
5. Wykonawca oświadcza, że brak jest negatywnej decyzji Wojskowego Inspektora Sanitarnego/Weterynaryjnego, nakazującej dowódcom jednostek i instytucjom wojskowym zaprzestania zaopatrywania się u Wykonawcy.
6. Wytworzenie towaru, sposób przechowywania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów w zakresie prawa żywnościowego. Obowiązujące Wykonawcę szczegółowe wymagania jakościowe dla poszczególnych środków spożywczych, w tym wymagania w zakresie terminów przydatności do spożycia, znakowania i
opakowania towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami, określa załącznik nr 1a – Minimalne wymagania jakościowe. W szczególności zaś dostarczone towary muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, w żaden sposób nie ukryte, zasłonięte czy przysłonięte innymi nadrukami czy obrazkami. Opakowania powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych. Opakowania powinny być
wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. oraz Rozporządzeniem (WE) NR 1935/2004 PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z
żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG). Nie dopuszcza się stosowania opakowań zastępczych oraz umieszczania reklam na opakowaniach.
7. Wyszczególnione w formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SWZ ilości towaru podlegające dostawie są jedynie ilościami szacunkowymi i mogą one ulec stosownemu zmniejszeniu, ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ilości towarów podlegających dostawie w czasie trwania umowy (np. w
przypadku wyłączenia z użytkowania jakiegokolwiek kompleksu administrowanego przez Zamawiającego, bądź też poszczególnych obiektów wchodzących w ich skład lub zmiennej liczby uprawnionych do żywienia osób). W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne
roszczenia pieniężne. Również podane szacunkowe ilości towarów, wyszczególnione w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy nie są dla Zamawiającego wiążące, a dostawa towarów realizowana będzie według ceny jednostkowej przysługującej za dostawę – do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia brutto.
8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, które mimo zachowania szczególnej staranności były niemożliwe do wcześniejszego przewidzenia (np. osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia poligonowego, szkolenia rezerw osobowych, kursów, szkoleń, służb przygotowawczych, zmiany stanu żywionych, restrukturyzacji sił zbrojnych, likwidacji klęsk żywiołowych, kryzysu, zagrożenia lub wojny, zmiany aktów prawnych
w zakresie uprawnień do wyżywienia osób uprawnionych lub innych obowiązków nałożonych przez organy władzy państwowej oraz innych sytuacjach niezależnych od Zamawiającego), Wykonawca zagwarantuje realizację dostaw w odmiennych terminach i częstotliwościach oraz do miejsc (na terenie RP) niż określono w umowie, według cen zawartych w
umowie. Zmiany, o których mowa powyżej mogą następować wyłącznie w ramach ustalonej wartości przedmiotu zamówienia i jego ilości zawartej
w umowie.
9. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego dostarczania towaru
specjalistycznym środkiem transportu z bezwzględnym zachowaniem łańcucha chłodniczego i monitorowaniem temperatury transportowanego towaru, pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego lub jego upoważnionego przedstawiciela.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dostarczonych towarów. W szczególności w przypadku wystąpienia zatrucia, spowodowanych nieodpowiednią jakością dostarczonych towarów (np. przeterminowanych, zepsutych), Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszelkich kosztów leczenia osób poszkodowanych oraz do przeprowadzenia odpowiednich zabiegów sanitarnych (w tym m.in. dezynfekcji, dezaktywacji), a także do zaspokojenia wszelkich roszczeń odszkodowawczych, wynikających z zatruć dostarczonymi środkami spożywczymi. Wybrany Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę w sprawie zamówienia publicznego musi okazać się posiadaniem w całym okresie realizacji umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia obejmującego:
- odpowiedzialność ubezpieczonego za szkody osobowe, rzeczowe wyrządzone przez wyprodukowane, dostarczone lub
sprzedane towary (środki spożywcze)
- odpowiedzialność za szkody wyrządzone poprzez niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy.
Ubezpieczenie OC musi opiewać na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 30 000,00 zł wraz z dowodem potwierdzającym opłacenie składek w/w wartości.
12. Dokładna ilość dostarczanych towarów będzie każdorazowo określona w trakcie ich odbioru w wyniku liczenia.
Każdorazowy odbiór towarów musi odbywać się w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych towaru, przekroczenia przez Wykonawcę terminu dostawy, stwierdzenia niezgodności ilościowo-asortymentowych towaru, dostarczenia towaru środkiem transportu nieprzystosowanych do przewozu towarów, dostawy towaru nieodpowiednio oznakowanego lub opakowanego, Zamawiającemu przysługują uprawnienia naliczenia kar, o których mowa w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik Nr 5 do SWZ).
Wykonawca jest zobowiązany posiadać przez cały okres trwania umowy
obowiązującą decyzję administracyjną właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zatwierdzenia zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. 2023r., poz. 872 t.j.) lub
obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia zgodnie z art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023r. poz. 1448t.j.) oraz obowiązujący dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP („Hazard Analysis and Critical Control Points” – „System Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli”) – ustawa z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2023r. poz. 1448 j.t.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EGGS INVESTMENT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123375008

7.3.3) Ulica: PIASECKA 49A

7.3.4) Miejscowość: MEŁGIEW

7.3.5) Kod pocztowy: 21-007

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.