eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › Zakup profesjonalnych oczyszczaczy powietrza - 133 sztuki jednego modelu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup profesjonalnych oczyszczaczy powietrza – 133 sztuki jednego modelu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łaziska Górne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257601

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Łaziska Górne

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-170

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 323248000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@laziska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-195c7267-57b5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup profesjonalnych oczyszczaczy powietrza – 133 sztuki jednego modelu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-195c7267-57b5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034801/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup profesjonalych oczyszczaczy powietrza - 133 sztuki jednego modelu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407380

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 151382,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup profesjonalnych oczyszczaczy powietrza– 133 sztuki jednego modelu.
Zakup obejmuje: dostawę profesjonalnych oczyszczaczy powietrza wraz z oryginalnym kompletem filtrów i wszystkimi elementami koniecznymi do natychmiastowego uruchomienia urządzeń oraz dodatkowy zestaw filtrów do każdego z urządzeń.
Każde z dostarczonych urządzeń musi spełniać poniższe wymagania:
-rozmiar pomieszczenia do filtracji min 70 m²;
-wydajność przepływu powietrza przez oczyszczacz [m3/h]: minimum 160;
-wyposażenie podstawowe: filtr wstępny, filtr węglowy, filtr HEPA co najmniej klasy H13 EF 99,97%, instrukcja obsługi w języku polskim;
-dodatkowe funkcje polepszające powietrze: jonizator powietrza;
-czujniki: czujnik zanieczyszczenia;
-wskaźnik zanieczyszczenia powietrza;
-maksymalny pobór mocy: 90 W;
-poziom hałasu: oczyszczacz powietrza musi spełniać warunek, że przynajmniej na jednym trybie pracy poziom głośności nie przekracza 30 dB; max poziom hałasu może wynosić 65dB;
-funkcje dodatkowe: blokada rodzicielska, wskaźnik zużycia filtrów;
-urządzenie powinno być oznakowane znakiem CE oraz powinno posiadać atest higieniczny PZH;
- wyposażenie dodatkowe: dodatkowy zestaw filtrów (węglowy i HEPA)
na jedną wymianę;
- gwarancja: min. 24 miesiące
- kolor wiodący oczyszczacz: biały, czarny lub srebrny

4.5.3.) Główny kod CPV: 42514310-8 - Filtry powietrza

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42514300-5 - Aparatura filtrująca

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153365,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199579,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153365,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emultimax Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223073704

7.3.3) Ulica: Peowiaków 9

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153365,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.