Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00420468/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie strefy sportu, zabawy i relaksu nad Zalewem Miejskim w Zamościu – Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37699e1d-5ea4-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie strefy sportu, zabawy i relaksu nad Zalewem Miejskim w Zamościu – Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37699e1d-5ea4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050559/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Czas na relaks- utworzenie nowoczesnej strefy sportu, zabawy i relaksu nad Zalewem Miejskim w Zamościu- Budżet Obywatelski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420468
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.47.2023.MSZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 590481,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Wykonanie boiska do koszykówki o nawierzchni z modułów polipropylenowych oraz elementów małej architektury.1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) dla Części 1 zamówienia:
a) wykonanie boiska do koszykówki o nawierzchni z modułów polipropylenowych,
b) wykonanie elementów małej architektury przy boisku:
- kosze na śmieci,
- ławki.
2. Dodatkowo, przedmiot zamówienia obejmuje:
1) udzielenie gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, świadczenie serwisu gwarancyjnego oraz zapewnienie serwisu technicznego i bieżącej konserwacji,
2) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
3) przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (4 egz,),
4) pokrycie kosztów związanych z:
a) urządzeniem terenu budowy,
b) wykonaniem i zabezpieczeniem osnowy geodezyjnej przed zniszczeniem i jej naprawy w przypadku uszkodzenia,
c) usunięciem ewentualnych niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót,
d) naprawą zniszczeń i uszkodzeń powstałych na skutek prowadzonych robót, np. naprawą uszkodzeń obiektów istniejących i zagospodarowania terenu oraz usunięciem ewentualnych wyrządzonych szkód,
e) odtworzeniem dróg i terenów zielonych,
f) uporządkowaniem terenu budowy (przywrócenie terenu prowadzonych robót do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, wywozem odpadów, śmieci na wysypisko z poniesieniem opłat za ich składowanie i utylizację),
g) wykonaniem wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Dla Części 1 zamówienia, szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących odpowiednio załączniki do SWZ:
- Załącznik nr 9 – Projekt zagospodarowania terenu
- Załącznik nr 10 – Projekt architektoniczno-budowlany
- Załącznik nr 11 – Projekt techniczny
- Załącznik nr 12 – Szczegółowa specyfikacja techniczna
- Załącznik nr 13 – Opinia geotechniczna
- Załącznik nr 14 – Opinie, uzgodnienia, decyzje
- Załącznik nr 15 – Przedmiar robót,
które stanowią jej integralną część oraz w Polskich Normach lub aprobatach technicznych; warunkach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w projekcie umowy stanowiącym dla Części 1 zamówienia Załącznik nr 8a do SWZ.
Więcej w Rozdziale III specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 119976,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Wykonanie tężni solankowej z przyłączem wodociągowym na potrzeby tężni, wewnętrzną instalacją wodociągową, instalacją technologiczną oraz instalacją elektryczną tężni i przyłączem energetycznym do tablicy zasilającej tężnię oraz elementów małej architektury.1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) wykonanie tężni solankowej,
b) wykonanie przyłącza wodociągowego na potrzeby tężni i wewnętrznej instalacji wodociągowej,
c) wykonanie instalacji technologicznej,
d) wykonanie instalacji elektryczną tężni z przyłączem energetycznym do tablicy zasilającej tężnię,
e) wykonanie elementów małej architektury:
- kosze na śmieci,
- ławki,
- leżaki obrotowe.
2. Dodatkowo, przedmiot zamówienia obejmuje:
1) udzielenie gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, świadczenie serwisu gwarancyjnego oraz zapewnienie serwisu technicznego i bieżącej konserwacji,
2) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
3) przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (4 egz,),
4) pokrycie kosztów związanych z:
a) urządzeniem terenu budowy,
b) wykonaniem i zabezpieczeniem osnowy geodezyjnej przed zniszczeniem i jej naprawy w przypadku uszkodzenia,
c) usunięciem ewentualnych niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót,
d) naprawą zniszczeń i uszkodzeń powstałych na skutek prowadzonych robót, np. naprawą uszkodzeń obiektów istniejących i zagospodarowania terenu oraz usunięciem ewentualnych wyrządzonych szkód,
e) odtworzeniem dróg i terenów zielonych,
f) uporządkowaniem terenu budowy (przywrócenie terenu prowadzonych robót do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, wywozem odpadów, śmieci na wysypisko z poniesieniem opłat za ich składowanie i utylizację),
g) wykonaniem wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Dla Części 2 zamówienia, szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących odpowiednio załączniki do SWZ:
- Załącznik nr 9 – Projekt zagospodarowania terenu
- Załącznik nr 10 – Projekt architektoniczno-budowlany
- Załącznik nr 11 – Projekt techniczny
- Załącznik nr 12 – Szczegółowa specyfikacja techniczna
- Załącznik nr 13 – Opinia geotechniczna
- Załącznik nr 14 – Opinie, uzgodnienia, decyzje
- Załącznik nr 15 – Przedmiar robót,
które stanowią jej integralną część oraz w Polskich Normach lub aprobatach technicznych; warunkach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w projekcie umowy stanowiącym dla Części 2 zamówienia Załącznik nr 8b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 470504,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu złożenia ofert w Części 1 wpłynęła jedna oferta złożona przez BAYDO Sp. z o.o., ul. Poznańska 31 lok. 10, 85-129 Bydgoszcz, z ceną za realizację zamówienia w wysokości 391 632,00 zł brutto. Zamawiający na przedmiotowe zadanie przeznaczył kwotę 147 571,63 zł brutto. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do kwoty najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391632,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391632,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ogłosił postępowanie w dniu 29.09.2023 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2023/BZP 00420468, na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz na BIP Zamawiającego https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71. Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 16.10.2023 r. o godz. 9:00. Zamawiający na przedmiotowe zadanie przeznaczył kwotę 578 721,00 zł brutto. Do upływu terminu złożenia ofert w Części 2 nie wpłynęła żadna oferta. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostosowanie lądowiska do obowiązujących przepisów w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
- PRZEBUDOWA NIEUTWARDZONEJ BOCZNEJ ULICY MAJDAN, ETAP II
- Budowa drogi gminnej nr 110451L w m. Skokówka ul. Ogrodnicza (część północna)
- Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Kontynuacja przebudowy nawierzchni ulicy Macieja Topornickiego i Piaskowej w Zamościu, etap III
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.