eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbudy › Przebudowa drogi leśnej na terenie leśnictwa Wojanowo - oddz. 108, 109, 110, 111



Ogłoszenie z dnia 2022-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi leśnej na terenie leśnictwa Wojanowo – oddz. 108, 109, 110, 111

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KOLBUDY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036772

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Leśników 15

1.5.2.) Miejscowość: Kolbudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 682 73 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kolbudy@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kolbudy

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kolbudy/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi leśnej na terenie leśnictwa Wojanowo – oddz. 108, 109, 110, 111

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02f39bd0-56a7-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00253578/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa drogi leśnej w leśnictwie Wojanowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416101/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.109.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1002486,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Wojanowo w oddziałach nr 108,109,110,111, położonej w gminie Trąbki Wielkie, obr. Mierzeszyn, na działkach o nr: 109/5, 110/1, 112/2, 501, 508 o łącznej długości 1370 mb. Wskutek przebudowy droga zostanie dostosowana w zakresie podstawowych parametrów technicznych niezbędnych dla zapewnienia ruchu pojazdów wykorzystywanych w gospodarce leśnej. Zapewniona zostanie m.in. wymagana nośność dzięki konstrukcji ze zbrojonych, ażurowych płyt betonowych. Powyższe zamierzenie jest warunkowane obecnym złym stanem technicznym drogi, przy czym podczas przebudowy nie zostaną zmienione granice pasa drogowego.

Charakterystyczne parametry projektowanej drogi:
• Długość całkowita – 1370 m,
• Szerokość jezdni – 3,0m,
• Szerokość poboczy – 0,5m,
• Pochylenie poprzeczne jezdni – 3%,
• Pochylenie poprzeczne poboczy – 5 %.
Warunki geotechniczne na zaplanowanym do przebudowy odcinku drogi są dobre, w części przebiegu drogi zlokalizowany został kabel teletechniczny w jej poboczu. Pod koroną drogi oraz pod zjazdami zaprojektowane zostały przepusty o średnicy odpowiednio 50 i 40 cm (łączna długość przepustów to ok.70m). Poza głównym przebiegiem drogi roboty budowlane obejmować będą również wykonanie nawierzchni zjazdów i mijanek z KŁSM. Szczegółowe informacje nt. konstrukcji poszczególnych elementów oraz ich lokalizacji zawarte zostały w dokumentacji technicznej, tj. projekcie budowlanym.
Zadanie obejmuje również:
• obsługę geodezyjną prowadzonych robót,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej z pełnymi i niezbędnymi badaniami
i sprawdzeniami, inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, dostarczeniem certyfikatów zgodności, aprobat technicznych, deklaracji zgodności i innych dokumentów dopuszczających do użycia w budownictwie zastosowanych materiałów i urządzeń wraz z ich wykazem,
• wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie (zapewnienie i udokumentowanie ewentualnej utylizacji),
• zabezpieczenie placu budowy,
• wykonanie na koszt własny ewentualnych napraw sieci uszkodzonych podczas prowadzenia prac związanych z realizacją przedmiotu umowy,
• wszystkie inne, nie wymienione wyżej koszty budowy, które mogą wystąpić
w związku z wykonywaniem robót budowlanych objętych ww. zamówieniem
oraz podyktowane przepisami prawnymi i wymogami technicznymi.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne, przedmiar robót oraz decyzja pozwolenia na budowę nr 955/2020 (nr ewid. Sprawy AB.6740.1388.2020.PT z dnia 30.10.2020r. Starosty Gdańskiego).
2. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zalecane jest przeprowadzenie wizji lokalnej
i zapoznanie się z terenem budowy oraz warunkami i utrudnieniami, w jakich przyjdzie Wykonawcy realizować przedmiotowe zamówienie. Wykonawcy przysługuje uprawnienie zapoznania się z terenem, na którym będzie realizowana inwestycja. W cenie oferowanej należy uwzględnić ryzyko związane z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia.
3. Wspomnianą w ppkt. 2 wizję lokalną można odbyć po uprzednim powiadomieniu telefonicznym pracowników Nadleśnictwa. Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami w przedmiotowym zakresie są: leśniczy Leśnictwa Wojanowo Paweł Żuchowski - nr tel. 735927616 lub specj. ds budownictwa Marcin Wronikowski – nr tel. 583403812.
4. Informacje dodatkowe: wszystkie ewentualne użyte w dokumentacji przetargowej znaki towarowe lub nazwy producentów są podane jedynie przykładowo
i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów lub urządzeń
o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, np. katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. W przypadku wątpliwości, będą one podlegały ocenie Inspektora Nadzoru, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji technicznej.
5. Wykonawca nie może wykorzystywać na swoją korzyść jakichkolwiek błędów lub braków w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej, a o ich wykryciu winien bezzwłocznie powiadomić Zamawiającego, który po konsultacjach z inspektorem nadzoru inwestorskiego zdecyduje o dokonaniu zmian lub uzupełnień.
6. Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane powinny posiadać świadectwa i aprobaty techniczne. Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233127-5 - Roboty budowlane w zakresie rozjazdów

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1079886,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1186950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1079886,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892021645

7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza 1

7.3.4) Miejscowość: Stężyca

7.3.5) Kod pocztowy: 83-322

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107988668 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.