eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Przebudowa boiska wielofunkcyjnego w Morawicy



Ogłoszenie z dnia 2023-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa boiska wielofunkcyjnego w Morawicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Morawicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292388348

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pińczowska 20

1.5.2.) Miejscowość: Morawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ospmorawica@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ospmorawica.3co.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-293b6d5d-4d40-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa boiska wielofunkcyjnego w Morawicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-293b6d5d-4d40-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462919

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00214747/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa boiska wielofunkcyjnego w Morawicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385357

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSP.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę nożną, piłkę siatkową, koszykówkę oraz tenisa ziemnego zlokalizowaną w miejscowości Morawica.
Opis zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych w tym:
a/ wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie ze zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia na budowę,
b/ przygotowanie i zagospodarowanie terenu,
c/ przeprowadzenie wymaganych prób i badań,
d/ sporządzenie dokumentacji powykonawczej ,
e/ sporządzenie geodezyjnych pomiarów powykonawczych.

Na działkach nr ew. 541/1 542/2 543/1 544/1 w Morawicy, przy Zespole Placówek Oświatowych
znajduje się ogrodzone boisko do gry w piłkę nożną, koszykówkę i siatkówkę pokryte zużytą i uszkodzoną nawierzchnią syntetyczną zbliżoną do sztucznej trawy (nie typu PU) o grubości ok. 2 cm na warstwie miału i podbudowie z kruszywa kamiennego.
W sąsiedztwie boiska zlokalizowany jest mały plac zabaw oraz strefa rekreacyjna wyposażona w miejsca do wypoczynku. Boisko wygrodzone jest siatką stalową wysokości 4,0 m. Na terenie boiska wielofunkcyjnego brak doziemnej infrastruktury technicznej.

Przebudowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową, zlokalizowanego na działce gminnej, polegać będzie na wymianie zużytej nawierzchni syntetycznej oraz nadanie normatywnych spadków nawierzchni boiska warstwą profilującą z kruszywa łamanego stab. mech. Boisko otaczać będzie nowa opaska betonowa szerokości 50-70 cm z kostki betonowej o wymiarach 10x20x6cm, ograniczonej z obu stron obrzeżem betonowym o wymiarach 6x20x100cm. Zakres inwestycji obejmuję montaż siatki do istniejących piłkochwytów o wysokości 4 m wraz z montażem bramy wejściowej, oraz przebrukowanie (z wykorzystaniem istn. kostki bet.) istniejącego dojścia do boiska.

W skład boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową o wymiarach 30m x 50 m (+0,5-0,7m opaska) wchodzą:
- 1xboisko do piłki nożnej – treningowe: 26m x 46m
- 2xboiska do koszykówki: 15m x 30m
- 1xboisko do siatkówki: 9m x 18m
- 1xboisko do tenisa ziemnego: 23,77m x 10,97m
- montaż nowej siatki do istniejących piłko chwytów
- montaż wyposażenia boisk
Konstrukcja nawierzchni
- nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa gr. 1,6 cm (kolor ceglasto czerwony)
- warstwa stabilizacyjno elastyczna ET 3,5cm
- kruszywo łamane 0,075-4,0mm gr. 3,0cm
- kruszywo łamane stab. mechanicznie 4-31,5mm -warstwa profilująca średniej grub.15cm
- istniejąca konstrukcja boiska (warstwa miału na podbudowie z kruszywa)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 606845,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 971976,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 606845,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STARK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380701917

7.3.3) Ulica: ul. Jarońskich 21 lokal 6

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-335

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca powierzy podwykonawcy następujący
zakres robót: układanie nawierzchni z tworzyw sztucznych - podwykonawca nie jest jeszcze znany.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 606845,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.