eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Ubezpieczenie majątku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w 2023 rok



Ogłoszenie z dnia 2022-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie majątku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w 2023 rok

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie majątku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w 2023 rok

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2728c3fa-6b1d-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036545/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Ubezpieczenie OC, NNW, KL, mienia i majątku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:
miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej – adres e-mail: przetargi@umwm.malopolska.pl
Kontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego”).
Elektroniczna skrzynka podawcza: /947ts6aydy/SkrytkaESP
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowanie oferty opisany został w "Instrukcji użytkownika", dostępnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3. Maksymalny rozmiar jednej wiadomości z dołączonymi plikami, przesłanymi za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: prztargi@umwm.malopolska.pl wynosi 15 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzule informacyjne z art. 13 i 14 RODO ujęte są w załącznikach nr 1A i nr 1B do swz.
2. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 oraz jeśli dotyczy art. 14 RODO – oświadczenie jest ujęte w Formularzu oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DG-VI.272.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 425000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczeniowa w 2023 rok obejmująca swym zakresem majątek należący do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
2. Zamówienie składa się z dwóch części:
Część 1 – obejmuje ubezpieczenie mienia i działalności Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego na 2023 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1E do swz (dla części 1 i 2).
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzór umowy stanowi załącznik nr 1C do swz (dla części 1) zwany dalej wzorem umowy.

4.2.5.) Wartość części: 70000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamówienia będą polegały na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, zostaną udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, a całkowita ich wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia i stanowi nie więcej niż 100% wartości zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”, zostanie dokonana według wzoru:
Cena =Najniższa cena oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena oferty ocenianej x 60 pkt
b) Ocena ofert w kryterium „Zaoferowanie ubezpieczenia zawierającego dodatkowe klauzule”, zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
Ocena kryterium polega na przyznaniu punktów za wprowadzenie do oferty dodatkowych klauzul rozszerzających ochronę ubezpieczeniową wg. następujących zasad: za każdą klauzulę dodatkową zostaną przyznane punkty.
Jeśli wykonawca zaoferuje ubezpieczenie zawierające dodatkowe klauzule (poprzez postawienie np. znaku „X” przy słowie TAK w tabeli w formularzu oferty przy oferowanej dodatkowej klauzuli) oferta otrzyma punkty zgodnie z punktacją wskazaną w poniższej tabeli.
W przypadku niezaznaczenia TAK lub poprzez postawienie np. znaku „X” przy słowie NIE lub niewskazaniu żadnej z propozycji przy dodatkowej klauzuli, Zamawiający uzna, że wykonawca nie oferuje ubezpieczenia zawierającego taką klauzulę i przyzna 0 pkt za daną klauzulę w kryterium oceny ofert.
W przypadku wskazania obu propozycji TAK, NIE przy dodatkowej klauzuli, Zamawiający uzna, że wykonawca nie oferuje ubezpieczenia zawierającego taką klauzulę i przyzna 0 pkt za daną klauzulę w kryterium oceny ofert.
 Zmiana treści którejkolwiek z dodatkowej klauzul spowoduje odrzucenie oferty dla tej części Zamówienia.
cd. w sekcji IX - pozostałe informacje

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaoferowanie ubezpieczenia zawierającego dodatkową klauzule: Klauzula transportowa

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaoferowanie ubezpieczenia zawierającego dodatkową klauzule: Klauzula czystych strat finansowych

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaoferowanie ubezpieczenia zawierającego dodatkową klauzule: Klauzula zalaniowa

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaoferowanie ubezpieczenia zawierającego dodatkową klauzule: Klauzula dewastacji

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaoferowanie ubezpieczenia zawierającego dodatkową klauzule: Klauzula uproszczonej likwidacji szkód

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczeniowa w 2023 rok obejmująca swym zakresem majątek należący do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
2. Zamówienie składa się z dwóch części:
Część 2 – obejmuje ubezpieczenie komunikacyjne na 2023 r. pojazdów należących do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1E do swz (dla części 1 i 2).
4. Wykaz samochodów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego dla części 2 zamówienia jest podany w załączniku nr 1F do swz.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzór umowy i stanowi załącznik nr 1D do swz (dla części 2), zwany dalej wzorem umowy.

4.2.5.) Wartość części: 155000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamówienia będą polegały na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, zostaną udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, a całkowita ich wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia i stanowi nie więcej niż 100% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: c) Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”, zostanie dokonana według wzoru: Cena = Najniższa cena oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena oferty ocenianej x 60 pkt
d) Ocena ofert w kryterium „Zaoferowanie ubezpieczenia zawierającego dodatkowe klauzule”, zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
 Ocena kryterium polega na przyznaniu punktów za wprowadzenie do oferty dodatkowych klauzul rozszerzających ochronę ubezpieczeniową wg. następujących zasad: za każdą klauzulę dodatkową zostaną przyznane punkty.
 Jeśli wykonawca zaoferuje ubezpieczenie zawierające dodatkowe klauzule (poprzez postawienie np. znaku „X” przy słowie TAK w tabeli w formularzu oferty przy oferowanej dodatkowej klauzuli) oferta otrzyma punkty zgodnie z punktacją wskazaną w poniższej tabeli.
 W przypadku niezaznaczenia TAK lub poprzez postawienie np. znaku „X” przy słowie NIE lub niewskazaniu żadnej z propozycji przy dodatkowej klauzuli, Zamawiający uzna, że wykonawca nie oferuje ubezpieczenia zawierającego taką klauzulę i przyzna 0 pkt za daną klauzulę w kryterium oceny ofert.
 W przypadku wskazania obu propozycji TAK, NIE przy dodatkowej klauzuli, Zamawiający uzna, że wykonawca nie oferuje ubezpieczenia zawierającego taką klauzulę i przyzna 0 pkt za daną klauzulę w kryterium oceny ofert.
 Zmiana treści którejkolwiek z dodatkowej klauzul spowoduje odrzucenie oferty dla tej części Zamówienia.
Lp. Dodatkowe klauzule do ubezpieczenia
1. Klauzula 1 – Ochroną objęte są również koszty wykonania badań technicznych po szkodzie objętej zakresem ubezpieczenia, o ile obowiązek przeprowadzenia badań nakładają przepisy prawa.
0 pkt – nie
15 pkt – tak
2. Klauzula 2 – Ochroną objęte są bezpośrednie następstwa zniszczenia, uszkodzenia lub kradzieży tablic rejestracyjnych pojazdu oraz naklejek rejestracyjnych w postaci kosztów ich odtworzenia, jak również koszt wydania nowego dowodu rejestracyjnego pojazdu oraz naklejek rejestracyjnych, o ile miało to związek z zaistniałą szkodą.
0 pkt – nie
15 pkt – tak
3. Klauzula 3 – Ochroną objęte są bezpośrednie następstwa utraty bądź zniszczenia kluczy, a także utrata przedmiotów innych niż wymienione, a które umożliwiają dorobienie kluczy (np. korki wlewu paliwa zamykane na ten sam klucz itp.) - w postaci kosztów odtworzenia tych przedmiotów, ochroną objęte są również wiążące się z tym niezbędne koszty wymiany zamków lub przekodowania zamków bądź zabezpieczeń przeciw kradzieżowych w ubezpieczonym pojeździe. Odpowiedzialność zakładu ubezpieczeń nie dotyczy szkód eksploatacyjnych oraz z winy umyślnej ubezpieczonego lub osoby uprawnionej do korzystania z pojazdu.
0 pkt – nie
10 pkt – tak

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaoferowanie ubezpieczenia zawierającego dodatkową klauzule: Klauzula 1

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaoferowanie ubezpieczenia zawierającego dodatkową klauzule: Klauzula 2

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaoferowanie ubezpieczenia zawierającego dodatkową klauzule: Klauzula 3

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do swz.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, potwierdza brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 4, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
7. Zapis ust. 4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 1192 z późniejszymi zmianami/) z zastrzeżeniem innych zasad opisanych w niniejszej swz lub wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzory umów zawarte są w załączniku nr 1C do swz (dla części 1) i 1D do swz (dla części 2).
2. Zamawiający może dokonać zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy i ponadto dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1C do swz (dla części 1) i 1D do swz (dla części 2).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również naminiPortalu. Szczegółowy sposób złożenia oferty jest podany w pkt 8.2) swz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

cd. pkt 4.3.1.) Sposób oceny ofert:
Lp. Dodatkowe klauzule do ubezpieczenia
1. Klauzula transportowa – ubezpieczyciel obejmie ochroną ubezpieczeniową wszystkie szkody powstałe w czasie transportu środków trwałych, sprzętu elektronicznego, wyposażenia - należących do Zamawiającego, przewożonych własnym lub obcym środkiem transportu na terenie RP. Odpowiedzialnością objęte są szkody powstałe wskutek zdarzeń losowych lub w wypadku pojazdu – limit odpowiedzialności 50 000 zł.
W ramach klauzuli ubezpieczenia mienia podczas transportu nie będą pokryte następujące szkody:
a. polegające na utracie informacji zapisanych na wszelkiego rodzaju nośnikach danych, w tym magnetycznych i optycznych,
b. powstałe wskutek naturalnego zużycia ubezpieczonego mienia lub jego wad ukrytych, bądź jego właściwości,
c. spowodowane użyciem niewłaściwego środka transportu, nie przystosowanego do przewozu określonego rodzaju mienia, spowodowane złym stanem technicznym środka transportu,
d. powstałe w wyniku niewłaściwego załadowania, umocowania lub rozmieszczenia mienia na lub w środku transportu, niewłaściwego opakowania lub użycia niewłaściwych lub niesprawnych urządzeń do wykonania czynności załadunkowych i wyładunkowych,
e. powstałe wskutek nietrzeźwości, odurzenia narkotycznego lub farmakologicznego kierowcy lub osób dokonujących rozładunku i załadunku.
0 pkt – nie
10 pkt – tak
2. Klauzula czystych strat finansowych – odpowiedzialność ubezpieczyciela w ubezpieczeniu OC zostaje rozszerzona o stratę wyrażoną w pieniądzu poniesioną przez poszkodowanego wskutek zdarzeń nie powodujących ani szkody rzeczowej, ani osobowej – limit 150 000 zł
0 pkt – nie
10 pkt – tak
3. Klauzula zalaniowa – zakres ubezpieczenie od ognia i innych żywiołów rozszerza się o szkody powstałe wskutek opadów deszczu, śniegu, gradu jeżeli zalanie nastąpiło z powodu złego stanu technicznego dachu, rynien, okien lub nie zabezpieczonych otworów dachowych (np. włazy) - limit 50 000 zł
0 pkt – nie
10 pkt – tak
4. Klauzula dewastacji – zakres ochrony ubezpieczeniowej rozszerza się o szkody w budynkach, lub ich elementach powstałe wskutek pomalowania napisami lub innymi znakami graficznymi – limit 10 000 zł
0 pkt – nie
5 pkt – tak
5. Klauzula uproszczonej likwidacji szkód – z zachowaniem pozostałych, nie zmienionych niniejszą klauzulą, postanowień ogólnych warunków ubezpieczenia i innych postanowień umowy ubezpieczenia, ustala się, że w przypadku szkody, której szacowana wartość nie przekracza 3 000,00 zł na dzień jej powstania, Ubezpieczony lub Ubezpieczający ma prawo po zgłoszeniu szkody do Ubezpieczyciela do samodzielnej likwidacji takiej szkody, sporządzając pisemny protokół zawierający:
a) datę sporządzenia protokołu
b) dane i podpis osoby sporządzającej protokół
c) datę wystąpienia szkody
d) przyczynę powstania szkody (najbardziej prawdopodobny powód jej wystąpienia)
e) wykaz uszkodzonego mienia
f) krótki opis zdarzenia ze szczególnym uwzględnieniem okoliczności powstania szkody
g) szacunkową wartość szkody
h) dokumentację fotograficzną.
Po dokonaniu naprawy/odtworzeniu mienia do stanu sprzed szkody Ubezpieczony lub Ubezpieczający dostarczy do Ubezpieczyciela oprócz ww. protokołu, dokumenty niezbędne do podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania, tj.: faktury za odtworzenie stanu mienia sprzed szkody (faktury naprawy lub zakupu), kosztorys naprawy, inne dokumenty, jakich Ubezpieczyciel odpowiednio do stanu rzeczy może zażądać.
Niezależnie od powyższych postanowień Ubezpieczający ma obowiązek powiadomić o szkodzie policję, jeśli zachodzi podejrzenie, że szkoda jest wynikiem przestępstwa.
0 pkt – nie
5 pkt – tak
cd. pkt. 4.1.5.) Wartość zamówienia:
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podstawowego kwotę 225 000,00 zł brutto, w tym dla cz. 1-70 000,00 zł oraz dla cz. 2 – 155 000,00 zł.
Wartość przewidzianych zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, w zł 200 000,00, w tym dla cz. 1 - 60 000,00 zł, dla cz. 2 - 140 000,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.