eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Roboty budowlane polegające na zamontowaniu stolarki okienno-drzwiowej w systemie ciepłego montażu wraz z jej dostarczeniem na potrzeby realizacji inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach



Ogłoszenie z dnia 2023-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na zamontowaniu stolarki okienno-drzwiowej w systemie ciepłego montażu wraz z jej dostarczeniem na potrzeby realizacji inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524128964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857118909

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@ppdb.sokolka.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/828064

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na zamontowaniu stolarki okienno-drzwiowej w systemie ciepłego montażu wraz z jej dostarczeniem na potrzeby realizacji inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71935fd5-61e6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430566

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPDB.DZ-DK.Rb.263.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 114458,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Roboty budowlane polegające na zamontowaniu stolarki okienno-drzwiowej w systemie ciepłego montażu wraz z jej dostarczeniem na potrzeby realizacji inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach
1.1 Zamówienie obejmuje:
1.1.1 Zadanie A: Roboty budowlane polegające na zamontowaniu stolarki okienno-drzwiowej w systemie ciepłego montażu wraz z jej dostarczeniem na potrzeby realizacji inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach na parterze budynku.
a) stolarka okienna PCV
- okna z profili PCV o współczynniku przenikania ciepła U≤ 0,9 W/m2K dla całego wyrobu, okna rozwierno-uchylne, kolor biały;
- instalowanie nowej stolarki okiennej w systemie „ciepłego montażu” przy zastosowaniu systemowych termicznych podwalin podokiennych oraz taśm uszczelniających paroizolacyjnych i paroprzepuszczalnych (uwaga: roboty demontażowe oraz przygotowanie otworów po stronie ZAMAWIAJĄCEGO).
b) ślusarka drzwiowa zewnętrzna:
- drzwi bezprogowe wykonane z „ciepłych” profili aluminiowych o współczynniku ciepła dla całego wyrobu U≤1,3 W/m2K, przeszklone pakietem szklanym z szybą bezpieczną P2 . Drzwi wyposażone w samozamykacze szynowe, klamki i dwa zamki patentowe atestowane. Kolor profili, zawiasów i klamek – grafitowy;
- drzwi Dz-2 dwuskrzydłowe, skrzydło czynne szerokość w świetle przejścia 100 cm, skrzydło bierne pozostały wymiar zgodnie z przyjętym systemem, wysokość nie mniejsza niż 200 cm;
- drzwi Dz-1 jednoskrzydłowe, szerokość przejścia 90 cm, wysokość nie mniej niż 200 cm;
- instalowanie nowej ślusarki drzwiowej w systemie „ciepłego montażu” przy zastosowaniu systemowych taśm uszczelniających paroizolacyjnych i paroprzepuszczalnych. (uwaga: roboty demontażowe oraz przygotowanie otworów po stronie ZAMAWIAJĄCEGO).
1.1.2. Zadanie B: Roboty budowlane polegające na zamontowaniu stolarki okiennej w systemie ciepłego montażu wraz z jej dostarczeniem na potrzeby realizacji inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach na piętrze budynku.
a) stolarka okienna PCV
- okna z profili PCV o współczynniku przenikania ciepła U≤ 0,9 W/m2K dla całego wyrobu, okna rozwierno- uchylne, kolor biały;
- instalowanie nowej stolarki okiennej w systemie „ciepłego montażu” przy zastosowaniu systemowych termicznych podwalin podokiennych oraz taśm uszczelniających paroizolacyjnych i paroprzepuszczalnych (uwaga: roboty demontażowe oraz przygotowanie otworów po stronie ZAMAWIAJĄCEGO).
1.2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane polegające na zamontowaniu stolarki okienno-drzwiowej w systemie ciepłego montażu wraz z jej dostarczeniem na potrzeby realizacji inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach. Zakres ilościowy i Wymagania ogólne zawiera Tabela nr 1 i Tabela nr 2 (odpowiednio do danego zadania), stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia.
1.3 Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia.
1.3.1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
1.3.2. Wraz z zakończeniem wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
1.3.3. Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 12 miesięcy.
1.3.4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
1.3.5. Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia jest – Sieruciowce 37 (dawna szkoła podstawowa), 16-205 Nowy Dwór.
1.3.6. Odbiór wykonanego przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
1.3.7. Z czynności odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44221100-6 - Okna

44221110-9 - Ramy okienne

44221200-7 - Drzwi

44221211-7 - Framugi drzwi

45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych

45421112-2 - Instalowanie ram okiennych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ze względu na zaistnienie okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający postanowił wybrać inny wariant realizacji zamówienia oraz znacznie rozszerzyć zakres zamówienia o elementy otworowe wewnętrzne i zewnętrzne, tj. klapy dachowe oraz stolarkę drzwiową wewnętrzną.
Uzasadnienie prawne.
Art. 256 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
Stosownie do art. 256 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.