Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00437257/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia dla Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, w ramach realizacji projektu ,,Rewitalizacja i udostępnienie poprzemysłowego Dziedzictwa Górnego Śląska.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumgornictwa/demand/127759/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia dla Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, w ramach realizacji projektu ,,Rewitalizacja i udostępnienie poprzemysłowego Dziedzictwa Górnego Śląska.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30c82d58-63a6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072818/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Zakup wyposażenia dla MGW w Zabrzu, w ramach realizacji projektu „Rewitalizacja i udostępnienie poprzemysłowego Dziedzictwa Górnego Śląska”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane w ramach projektu pn. „Rewitalizacja i udostępnienie poprzemysłowego Dziedzictwa Górnego Śląska” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437257
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/46/MGW/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Dostawa 40 szt. parasoli, o następującej specyfikacji:Kształt czaszy: oktagon.
Czasza - rodzaj materiału : poliester, możliwa jest opcja poliester-płótno.
Czasza - gramatura materiału : min. 240 g/m².
Czasza - ochrona UV: TAK. Stelaż - rodzaj materiału : stal.
Wymiary czaszy : 4 x 4 m.
Wymagany obrót parasola o 360 °.
Kolor materiału – czerwony – 20 szt.
Kolor materiału – czarny - 20 szt.
Nadruk – kolor biały.
Tekst nadruku – Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu,
Elementy towarzyszące:
- podstawa betonowa min.70 kg (podstawa jezdna, umożliwiająca łatwiejszy transport parasola)
- system łatwego otwierania, tak aby jedna osoba była w stanie złożyć i rozłożyć parasol.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39295100-7 - Parasole przeciwsłoneczne
4.5.5.) Wartość części: 89625,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Dostawa barierek ochronnych przenośnych lekkich oraz ciężkich1) 100 szt. Barierek ochronnych przenośnych lekkich wykonanych z rur i prętów stalowych. Ocynkowane ogniowo lub malowane farba podkładową. Posiadające specjalne zaczepy uniemożliwiają niepożądany demontaż.
Wymiary: wysokość 1100 mm, długość 2100mm.
2) 30 szt. Barierek ochronnych przenośnych ciężkich wykonanych z rur i prętów stalowych o grubych przekrojach, posiadających specjalne zaczepy uniemożliwiające niepożądany demontaż.
Wymiary: wysokość 1100mm, długość 2000mm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928300-1 - Bariery ochronne
4.5.5.) Wartość części: 66735,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) i 4), wz. z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Uzasadnienie faktyczne:
Wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) i 4), ze względu na brak złożenia podpisu elektronicznego w ofercie. Wykonawcy złożyli cyfrowe odwzorowanie formularza oferty, bez opatrzenia dokumentu wymaganym podpisem elektronicznym, tj. podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym. Brak opatrzenia oferty podpisem elektronicznym, zgodnie z wymogami określonymi w art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych skutkuje odrzuceniem złożonych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) i 4), wz. z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Uzasadnienie faktyczne:
Wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) i 4), ze względu na brak złożenia podpisu elektronicznego w ofercie. Wykonawcy złożyli cyfrowe odwzorowanie formularza oferty, bez opatrzenia dokumentu wymaganym podpisem elektronicznym, tj. podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym. Brak opatrzenia oferty podpisem elektronicznym, zgodnie z wymogami określonymi w art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych skutkuje odrzuceniem złożonych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- ZAKUP POMP INSULINOWYCH
- Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 1.72 MWp wraz z infrastrukturą techniczną na terenie zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Zabrzu przy ul. Cmentarnej 19
- "Przebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze. Most w ciągu ul. Jagiellońskiej nad rzeką Bytomką."
- ZBO 2024-"Budowa oświetlenia przejść dla pieszych w formule Zaprojektuj i wybuduj" Zadanie nr 1, 2
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 4 - 3 PIĘTRO
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.