eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usługi dozorowania i ochrony fizycznej osób i mienia na potrzeby Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA



Ogłoszenie z dnia 2022-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dozorowania i ochrony fizycznej osób i mienia na potrzeby Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ ŁAŹNIA

1.3.) Oddział zamawiającego: CSWL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191571237

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jaskółcza 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-767

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.zalewska@laznia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.laznia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/laznia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Miejska Instytucja Kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi dozorowania i ochrony fizycznej osób i mienia na potrzeby Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aee24896-4867-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024386/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ochrona fizyczna osób i mienia dla Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390824/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/261-19/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 512250 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi dozorowania i ochrony fizycznej osób i mienia na potrzeby oddziału CSW Łaźnia Dolne Miasto Gdańsk:

1) obsługa portierni budynku Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA przy ul. Jaskółczej 1 w Gdańsku (część nr 1 zamówienia)
2) ochrona fizyczna osób i mienia wszystkich imprez kulturalnych Zamawiającego,
3) obsługa centrali telefonicznej,
4) pomoc przy pakowaniu wystawy,
5) naklejanie plakatów na słupach reklamowych przed budynkiem CSW Łaźnia.
6) pomoc przy obsłudze administracyjnej w budynku /np. przenoszenie stołów, książek w czytelni, itp./
7) współdziałanie w razie zaistnienia zagrożenia z przedstawicielami straży pożarnej, policji, stacji monitoringu oraz pracownikami Centrum,
8) likwidowania ewentualnych ognisk pożarów na terenie chronionych obiektów przy pomocy sprzętu będącego na wyposażeniu Centrum

11) po godzinach pracy biura odbieranie przesyłek pocztowych i kurierskich.
12) po godzinach pracy biura udostępnianie gościom pokoi hotelowych i pokoi do pracy.
13) ochrona budynku Centrum Sztuki Współczesnej „Łaźnia” przy ul. Jaskółczej 1 w Gdańsku ,
14) ochrona budynku mieszkalno-użytkowego przy ul. Jaskółczej 3 w Gdańsku,
15) ochrona obiektu LKW Gallery - Galeria Zewnętrzna Miasta Gdańska- wiadukt przy ul. Szopy.
16) Liczba godzin ochrony przewidziana w zamówieniu wynosi 5 500 r-g

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 185000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi dozorowania i ochrony fizycznej osób i mienia na potrzeby oddziału CSW Łaźnia2 Gdańsk Nowy Port:
1) ochrona budynku Centrum Sztuki Współczesnej „Łaźnia2” przy ul. Strajku Dokerów 5 w Gdańsku, ochrona fizyczna osób i mienia wszystkich imprez kulturalnych Zamawiającego.
2) obsługa portierni budynku Centrum Sztuki Współczesnej „Łaźnia2” przy ul. Strajku Dokerów 5 w Gdańsku (część nr 2 zamówienia).
3) obsługa centrali telefonicznej,
4) pomoc przy pakowaniu wystawy,
5) naklejanie plakatów na słupach reklamowych przed budynkiem CSW Łaźnia.
6) pomoc przy obsłudze administracyjnej w budynku /np. przenoszenie stołów, książek w czytelni, itp./
7) współdziałanie w razie zaistnienia zagrożenia z przedstawicielami straży pożarnej, policji, stacji monitoringu oraz pracownikami Centrum,
8) likwidowania ewentualnych ognisk pożarów na terenie chronionych obiektów przy pomocy sprzętu będącego na wyposażeniu Centrum,
9) w obiekcie w Nowym Porcie (część nr 2 zamówienia)- zamawianie taksówek dla gości hotelowych po godzinach pracy pracownika administracji CSW Łaźnia2, pod jego nadzorem oraz prowadzenie ewidencji tych zamówień.
10) po godzinach pracy biura wydawanie gościom hotelowym hasła wifi do internetu.
11) po godzinach pracy biura odbieranie przesyłek pocztowych i kurierskich.
12) po godzinach pracy biura udostępnianie gościom pokoi hotelowych i pokoi do pracy.
13) liczba godzin ochrony przewidziana w zamówieniu wynosi : 10 500 r-g.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 327250 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127160 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198825 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127160 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Memling Security Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220573903

7.3.3) Ulica: Al. Grunwaldzka /309

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-309

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

grupa interwencyjna


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127160 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330540 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429660 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330540 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Security Emporio Sp. z o.o. Sp. k. -lider

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Emporio Sp. z o.o. – członek konsorcjum, Vigor Security Sp. z o.o. – członek konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381762401

7.3.3) Ulica: ul. Czernichowska 28,

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-334

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

grupa interwencyjna, monitoring sygnałów alarmowych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330540 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.